Etusivu›Foorumit›Kilpagolf & harjoittelu›ET 2014 – Suomi pojat maailmalla›Re: ET 2014 – Suomi pojat maailmalla
J.J. kirjoitti: (9.2.2014 16:51:37)
toveri kirjoitti: (9.2.2014 16:44:40)
No jopas sun mielesi kääntyi kun Roope päätti rundin hienosti.Luetkos näitä postauksia?
Roope pelasi OK kisan mutta viimeinen kierros oli heikko. Sama edellisellä. Kokonaisarvosana kuitenkin tietysti kiitettävä tai ainakin melkein.
En kuitenkaan usko, että kaveri on itse täysin tyytyväinen kisojen lopetuksiin. Jos on, fine, mutta jos ei, jotain uutta voisi olla tehtävissä mentaalipuolella, jos itse tiedostaa että mieli ei ollut ihan kirkas.
Mehän ei täällä sitä tiedetä. Voi tietysti olla, että fiilis oli kohdallaan, mutta taidot loppuivat? Tai kunto? Tai tuuri? Valitettava fakta kuitenkin on siihen että 50 pelaaja oli nyt yhtäkkiä vikalla rundilla parempia, ja oli se syy mikä tahansa, sille voi ja kannattaa tehdä jotain, erityisesti jos homma toistuu.
Kyllä yritän lukea kaikki postaukset. Jaettu 10 sija mitä ihmeen nilittämistä siinä on? Todella hieno fakta on että päätöspäivään lähdettiin niin hyvistä asemista, antaa varmaan luottamusta että top10 sijoista voidaan taistella.
Tunnen tämän sinun edustaman fanittamisen valitettavan hyvin, puolivälissä lyödään hanskat tiskiin sitten kisan jälkeen todetaan ’mitä minä sanoin’ toivottavasti harrastat fanittamistasi kotona.
Tosi fanittaminen vaan antaa niin paljon enemmän.