16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäPICKALASTA KAJAHTAA!Re: Ei myydä alle 13 000€ !!!!

#500181 Ilmoita asiaton viesti

Eagle17 ehdotus on hyvä mutta pitää olla myös jalat maassa ja ajantasalla markkinatilanteesta.

Sokea Reettakin tietää etteivät osakkeet mene nyt kaupaksi muuta kuin SIKA HALVALLA. Oma arvioni jos yritämme nyt paniikissa myydä 300kpl osakkeita samme korkeintaa 7000€/osake.

Oliko tämä meidän alkuperäinen tarkoitus? Ei ainenkaan minun !

Vaan me osakkaat kaadoimme hallituksen ehdotuksen vuonna 2001 joka ehdotti osake antia kentän rahoittamiseksi.Jos hallituksen ehdotus olisi mennyt läpi uskon ettei kenttähanke olisi toteutunut vuoteen 2005 mennessä ja se roikkuisi ilmassa kuten Hirsalan projekti.

Käykää katsomassa näiden sivujen osake-pörssiä jossa yritetään myydä Pickalan C-osake 14 000€ ja uskon että tinkimisen varaa löytyy.Eikä vaan millään mene kaupaksi ( miksiköhän ??? ). Minkä luulette hinnan olevan jos toteutetaan eagle17 ehdotusta 50kpl pien erien myynnistä 13 000€ /kpl EI ONNISTU EDES 50 kpl PUHUMATTA 300kpl MYYNTI ALLE VUODESSA ON MINUN ARVIO ! ( Huom myös tämä on minun oma arvio ei faktaa )

On totta että suurin osa jäsen kyselyyn vastaaneista oli osake myynin kannalla kuten myös itse olin ja olen sitä edelleen mutta kunnioitetaan myös vuoden 2001 yhtiökokouksen päätöstä jossa ehdotimme että osakkeet myydään vasta kun kenttä on valmis ja ostaja ehdokkaat voivat tutustua kenttäämme pelaamalla eikä heidän tarvitse tehdä osto päätöstä meidän hyvien netti kirjoitusten perusteella..

Itse olen valmis kannattamaan ehdotusta että valtuutamme hallituksen myymään max 300 kpl osaketta mutta hinta pitää olla vähintään eagle17 ehdottama 13000€/kpl !!!!!!

Toivon että suurin osa jäsenistöstämme tulee yhtiökokoukseen ja pitää huolen ette ale myyntiä ei hyväksytä jos sen nyt edes tulee esitys listalle.Toivottavasti ei tule.

Miettikääpä kuinka nopeasti ne menee kaupaksi kun tällä hetkellä 14 000€ C-osake on jymähtänyt Golf pörssiin.

Itse ymmärsin että hallituksemme on tehnyt markkina kartoituksen ja he ovat hyvin perillä todellisesta markkina tilanteesta,jonka johdosta tämä pieni lisäaika.

Turha tässä on kusta omaan kenkää vaikka se lämmittäisi pienen hetken, talvi on tulossa

ja kuvitelkaa jos kusi jäätyy lapikkaaseen. Ei muuten lämmitä sen jälkeen !

Nyt otetaa kaikki ihan rauhallisesti ja katsotaan kuinka hieno tämä kolmas kenttä tulee olemaan eikä lähdetä lahjoittamaan sitä puoli ilmaiseksi muutaman hätähuosun takia.

Maltti on valttia