Etusivu›Foorumit›Yleistä›Driverin loft…›Re: Driverin loft…
Tetsan ja Paksiksen kaa lyötiin Laurencessa viimeksi hieman alle 250 m vähän vastatuuleen. Mun Big Bertha the Biggest pelasi nyt aika hyvi fiediä ja drawta , mutta pysys väylill.
Vermossa oli testi kuplassa , jossa talvikankeutta ja ahtauttta ahdistava BBB meni liikaa väylien ulkoreunoi9hin. 10 astetta ja jäykähkö varsi. Lyöntinoipeusa 127 km / H.
Kokeilin analyysin jälkeen Wilsonin 11,5 astetta – viivasuorat lyonnit, nopeus 140 km /h. Löysempi varsi. Suosittelivat Wilsonin MAxia.
Ooon kohta kuusikymppinen 105 kg ja 184 cm. Luultavasti lyön aika hyvällä tekniiikalla.
Mun eka dreiverini oli 8,5 astetta 47 v uotiaana. Jäykkä . Kesti kauan ennekuin se siirtyi käärmeentaposta pääskysmurhaajaksi – mutta siitteen kans lensi ja rullasi. Lentorata oli matala ja olis osunu matalpääskyihin. Senioriksi tullessani aattelin suojella kroppaani, mutta kyll se kulkisi 60 v. 8,5 ;llakin.
Eli uusi lentorata olisi tän Wiolsonin ja asiantuntijan mukaan kuin keihäällä pitkälle ilmassa – ei rullia. Luultavasti voin vielä lyödä 300m ainaskji myötätuulessa ja alamäkeen tai laivan yläkannelta.