Etusivu›Foorumit›Yleistä›Tulevaisuudenvisio?›Re: Chip
Chip Greenside kirjoitti: (10.3.2010 10:48:59)
Gc-suoritus ja pelioikeuden vuokraus siltä kentältä millä haluaa pelata ja pelioikeuksia on saatavilla. Kokonaan eri asia on, tarvitaanko lisää pelaajia muuten kuin lopettaneiden tilalle? Jossakin ei tarvita edes noiden tilalle. Tulokkaat ovat kaikilla mittareilla mitattuna heikkotasoisempaa porukkaa kuin nykypelaajat! Käyttäytyminen kentillä on huonontunut merkittävästi siitä mitä se oli takavuosina. Syykin lienee selvä: Nämä kauko-ja lähikaukokentät sekä heikkotasoiset gc-tehtaat, joista näitä mistään mitään tietämättömiä ja osaamattomia nykypelaajia virtaa ympäri maata.
Etkös sinä ollut jossain vaiheessa tuota pelioikeuden vuokraustakin vastaan, kun eivät hekään ole panostaneet samalla tavalla kenttään kuin aito osakas!?
Toistaalta, tuollaista argumentointia kuulee lähinnä hiekkalaatikolla!? ’Mulla oli ekaksi pinkki ämpäri, et sinä saa hankkia pinkkiä ämpäriä! ÄITIII!!!’
Tuo tason lasku on kyllä ollut havaittavaa, mutta ihan yhtä lailla osakkaiden joukossakin näitä tumpeloita on! Mutta joo, gc-tehtaathan näitä tuottavat; sekä osakkaiksi että ’lokeiksi.’
Ei niille, jotka eivät halua sitoutua maksamaan niitä kuluja, jotka pelaamisesta, kentän ja organisaation ylläpidosta aiheituu, tarvitse järjestää mitään.
Eli mieluummin sitten tyhjä kenttä, vai!?
Mun mielestä on hieman outo lähtökohta se, ettet ole niin kovinkaan huolissasi siitä, mitä sinä saat omalla panostuksellasi vaan siitä, että muut eivät saa hyötyä sinun panostuksestasi pätkääkään!? Kyllä mä tämän jälkimmäisen pointin tietenkin ymmärrän, sillä ’rusinat pullasta’ -touhu on toisinaan ihan helvetin ärsyttävää, mutta silti…