Re: Bunkkerin haravoimisesta - Golfpiste.com

2.–9.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][14]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitSäännötKauimpana oleva pelaa ensiksiRe: Bunkkerin haravoimisesta

#287911 Ilmoita asiaton viesti

tiikeri metsä kirjoitti: (14.4.2010 13:39:44)

Entäs jos A on lyönyt onnistuneen santalyönnin ja B vaatii A:ta uusimaan lyöntinsä omalla vuorollaan. Saako A haravoida esteen kuntoon ennen uusintalyöntiään?
Tai jos A on jo ehtinyt haravoida jo ennen B:n vaatimusta?

Pelaaja saa haravoida bunkkerin, kun hän on lyönyt palloaan sieltä, riippumatta siitä onko pallo tullut pois bunkkerista vai ei. Molemmissa kysymyksen tapauksissa pallo on tullut bunkkerista pois ja pelaaja saa haravoida hiekkaa ilman mitään rajoituksia (sääntö 13-4, Poikkeus 2).