Re: Autetaan Golfliittoa – Ajatuksia golffin POSITIIVISESTA kehittämisestä - Golfpiste.com

2.–9.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][14]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäAutetaan Golfliittoa – Ajatuksia golffin POSITIIVISESTA kehittämisestäRe: Autetaan Golfliittoa – Ajatuksia golffin POSITIIVISESTA kehittämisestä

#418606 Ilmoita asiaton viesti

Satunnainen lenkkeilijä kirjoitti: (23.4.2013 13:44:03)

Ulkomaille kirjoitti: (23.4.2013 13:23:36)

Satunnainen lenkkeilijä kirjoitti: (23.4.2013 13:06:15)
Nyt jos maksaisin 60-100 euroa jollekin seuralle, he luullakseni tekisivät minulle kortin, jossa on se sama numero 17.

Jos kukaan ei ole kymmeneen vuoteen kontrolloinut pelitaitoani, miksi vuoden 2013 kortti olisi tärkeämpi kuin vuoden 2003 tai 2011 kortti?
.

Käsitykseni mukaan sinun tulisi pelata 4 tasoituskierrosta, jotta saisit aktiivisen tasoituksen.

Eihän mulla ole muutenkaan ollut aktiivista tasoitusta 10 vuoteen, enkä tarvitse sellaista mihinkään, kun en kilpaile.

Vastaanko itse kysymykseeni:
’Jos kukaan ei ole kymmeneen vuoteen kontrolloinut pelitaitoani, miksi vuoden 2013 kortti olisi tärkeämpi kuin vuoden 2003 tai 2011 kortti?’

– ’siksi, kun ’meidän yhteinen järjestelmä’ kertoo, että 2013 kortti on tärkeämpi.’

Oliko väärä, vai oikea vastaus?
Jos se oli väärä vastaus, mikä olisi oikea vastaus?

Kaikki on ihan hienosti, jos pysyttelet sellaisilla kentillä mihin ei jäsenyyttä tai jäsenkorttia tarvita. Tailanne muuttuu, jos pyrit pelaamaan sellaiselle kentälle, joka vaatii ajan tasalla olevan tasoituskortin. Kuten jo aiemmin oli puhetta, niitäkin varmasti riittää niin suomessa kuin ulkomaillakin.