16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäAutetaan Golfliittoa – Ajatuksia golffin POSITIIVISESTA kehittämisestäRe: Autetaan Golfliittoa – Ajatuksia golffin POSITIIVISESTA kehittämisestä

#418494 Ilmoita asiaton viesti

Chip Greenside kirjoitti: (20.4.2013 21:32:24)
Eihän sitä koko pyörää tarvitse kääntää sinne 80-luvulle, riittää kun sieltä otetaan parhaat palaset käyttöön. Kunhan nyt otettaisiin takaisin edes nämä: Etiketin noudattaminen, hyvät käytöstavat, sääntöjen ja määräysten noudattaminen, toisten huomioonottaminen, niin kaikilla olisi mukavampaa ja hymy olisi useammin ihmisten huulilla hammastenkiristelyn sijaan.

Niin ja fyrkalla ei ole yhtään mitään tekemistä asian kanssa. Jos on itse kokenut sen ilmapiirin niin tietää, Haadella ei liene kokemusta, minulla on. Nuorempi sukupolvi pitää usein vanhempia henkilöitä ryhmänä seniileinä ja idiootteina, mutta kun kysyy, että pidätkö omaa isääsi tai äitiäsi idioottina, niin eipä tietenkään, mutta muita kyllä.

Olen ehdottomasti samaa mieltä etiketistä ja hyvästä käytöksestä. En henkilökohtaisesti kokenut 80-luvun lähtötilannetta, mutta en pidä nykytilannetta mitenkään huolestuttavana. Ainakin kotiklubillani asiat ovat hyvällä tolalla ja muuallakaan en ole törmännyt huonoon käytökseen kuin erittäin satunnaisesti. Ehkä tuo mainitsemasi sukupolvien kuilu kärjistää asioita joissain tilanteissa.