23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[13][26]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäAutetaan Golfliittoa – Ajatuksia golffin POSITIIVISESTA kehittämisestäRe: Autetaan Golfliittoa – Ajatuksia golffin POSITIIVISESTA kehittämisestä

#418447 Ilmoita asiaton viesti

CampAri kirjoitti: (20.4.2013 22:14:53)
Moiks Samkos

ihan suoraan kysyin, että kuinka paljon sun mielestä pitäisi golf-kierroksen maksaa. En kysynyt millä tavoin, vaan kuinka paljon se sun mielestä pitäisi maksaa. En missään kohden mielestäni viitannut mihinkään sitoutumiseen. Jos sen kirjoituksesta löysit, niin ei voi kuin ihmetellä.

Ja sitten noihin jatkokysymyksiin sä et edes vaivautunut vastaamaan. Mutta ei ne kait niin tärkeitä ollutkaan.

Onneksi pallo on pyöreä ja kentät suurimmiltaan vihreitä tulevanakin golf-kautena. Ja siellä kulkee fiksujakin golffareita.

Ensinnäkin vastasin sinulle ensin noin koska se sitoutuminen toistuu toistumistaan postaamissasi viesteissä. No se siitä.

Vaikea on lähteä arpomaan mitä kierros maksaisi etelässä jne.

Mennään sitten vaikka näin:

Itse olen paljon pelaava(kai) Lähtöjä tulee vuosittain kotikentällä 65-90 väliin laskutavasta riippuen(9 vs 18) Silloin pelikierroksen hinta on noin 8€ huitteissa. Vieraskentillä pelaan kotimaassa ja ulkomailla noin 20 kierrosta vuodessa ja siellä se GF maksaa mitä maksaa. Pelaamaan on tultu niin on tultu. Keskiverrosta kentästä 50€ on ok, todella hyvä voi maksaa aina 100€ asti.

Nykyisellään tuon pelioikeuteni hinta on 600€. Jäsenmaksut tietysti päälle eli ollaan siellä 700 hujakoilla. Sitten kun siihen lisätään kisamaksut ja pron palvelut ollaan aika lähellä 1200€.
Muualla pelatut kierrokset sitten siihen päälle. Viime kaudella niihin meni suunnilleen tuo 1200€ kanssa.

Jos nyt ajatellaan että tuosta kokonaispudejetista siirrettäisiin kotikentälleni lisää rahaa niin kyllä sitten sen sisällönkin on lisäännyttävä samassa suhteessa. Esim. kentän kuntona, pron palveluina tai muina vastaavina palveluina.

Ravintola ja sen taso ei ole itselleni mikään kynnyskysymys. Mulle riittää että saa juotavaa ja kupposen kuumaa sitä halutessani. Se riittää.