Re: Autetaan Golfliittoa – Ajatuksia golffin POSITIIVISESTA kehittämisestä - Golfpiste.com

16.–23.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[9][16]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäAutetaan Golfliittoa – Ajatuksia golffin POSITIIVISESTA kehittämisestäRe: Autetaan Golfliittoa – Ajatuksia golffin POSITIIVISESTA kehittämisestä

#418362 Ilmoita asiaton viesti

Parti kirjoitti: (18.4.2013 13:26:48)

ts kirjoitti: (18.4.2013 12:59:31)
….

Edelleen erittäin hyvää settiä.

Minulle hyvinvointi kotiklubillani kulminoituu hyvään seuraan, peliaikojaen saatavuuteen, pelinopeuteen ja vastikkeen suuruuteen. Tässä järjestyksessä.
Muita kriteereitä mulla ei oikeastaan ole lainkaan.
Kolmesta viimeistä suuntaviivat vetävät vain ja ainoastaan osakkaat. Ensimmäisen suhteen mulla on käynyt hyvä onni kun ummikkona arvoin kotiklubiksi ERG:n ja vieraspelaajiksikin flightiin on sattunut 98 prosenttisesti hienoa väkeä.

On totta että joka klubilla on ongelmansa. Henkilökohtaisesti eteen on sattunut esim koko kentän lihoiksipano-yritys ja huomattava varojen kavallus. Silti, osakkaan tulee pitää fokus koko ekosysteemin hyvinvoinnissa. Se on hänen hyvinvointinsa perusta nyt ja tulevaisuudessa.

Mielestäni SGL:n profiloitumis-teema on hyvin valittu ja ajankohtainen. Suomi-Golf alkaa olemaan kypsä siihen että meillä on niin high-end kuin taviskenttiäkin. Nyt kun vain saataisiin high-end äijät pois taviskentiltä oikeaan osoitteeseen (Sarfvik, Linna, Kytäjä, Nordcenter…) niin vähenisi turha parranpärinä tälläkin palstalla.

🙂