Vastaa aiheeseen: Pallon paikan merkitseminen kengällä - Golfpiste.com

9.12.–16.12. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][6]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitSäännötPallon paikan merkitseminen kengälläVastaa aiheeseen: Pallon paikan merkitseminen kengällä

#1359733 Ilmoita asiaton viesti
PG

@KL: KL, et ole vastannut kysymyksiini”missä [tässä ketjussa] olen inttänyt vastaan ja missä olen väittänyt, etten usko jotain väitettäsi”.

Jos et kykene niihin vastaamaan, ehdotan, että poistat kommenttisi (5.5. klo 16:55). Siinä tapauksessa minäkin poistan tämän viestini ja sen edellisen, jossa tuon pyynnön esitin – ikään kuin koko keskustelua ei olisi käyty ollenkaan.

Huomasin kyllä, että olet jo moderoinut kommenttiasi ja poistanut siitä osia, mutta vielä on poistettavaa. Jos et halua koko roskaa tuhota, tuhoa ainakin sen ensimmäinen ja viimeinen kappale (alla). Eiväthän ne neuvoineen ja elämänohjeineen liity millään tavalla siihen, mitä viesteissäni olen kertonut tai halunnut tietää.

KL: Ei sinun ole mikään pakko uskoa mitä kirjoitan tai mitä USGA:n edustaja ko. organisaation valtuuttamana kirjoittaa ko. organisaation FB-ryhmään. Elä tyytyväisenä elämääsi, ethän sinä koskaan näitä asioita jodu kentillä ratkomaan, joten miksi edes vaivaudut inttämään vastaan?
……..
P.S. kyseinen FB-ryhmä on avoin. Liity siihen ja ryhdy siellä inttämään USGA:n edustajien (heitä on siis enemmän kuin yksi) näkemyksiä vastaan.