16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäGolfmessut?Vastaa aiheeseen: Golfmessut?

#1307700 Ilmoita asiaton viesti
KL1

olen ollut sadoilla messuilla näytteilleasettajana, markkinoimassa (edustamieni)valmistajien tuotteita ja palveluita

Piti oikein ruveta laskeskelemaan kuinka paljon veli gloffare oikein on ollut messuilla.

Satoja tarkoittaa vaikkapa 300. Messujen kesto vaihtelee valtavasti, mutta jos nyt laitetaan keskiarvoksi vaatimaton kolme päivää, niin tuosta tulee 900 päivää pelkästään messuilua. Siihen päälle kasaaminen ja purku, niin tuohon voi huoletta lisätä yhdet 300 päivää lisää. Veli gloffare on siis kuluttanut messuilla oleskeluun kunnioitettavat 1200 päivää työelämästään, toisin sanoen palttiarallaa viisi (5) työvuotta (no toki monet messut sijoittuvat osin viikonloppuihin, joten pikkaisen jää arkipäiviä ihan työntekoonkin, mutta kuitenkin).

Siinä taitaa hiljalleen ehkä pikkaisen puutua koko messukäsitteeseen!! Ei se ständillä seisoskelu nimittäin mitään herkkua ole, sen verran minullakin on siitä kokemusta. Pisimmät messut, joissa itse olen ollut ständillä, kestivät 18 päivää, onneksi minun ei tarvinnut olla siellä kuin viisi päivää, mutta muutama urhea tanskalainen urakoi kaikki 18 ! Ja muistetaan vielä, ettei työpäivä moisilla messuilla pääty klo 18, kun messut sulkeutuvat, vaan se jatkuu asiakkaita viihdyttäen sinne puolille öin ja ylikin. Siinä alkaa jo nauttia yhdestäkin vapaaillasta, joten hatunnosto gloffarelle ja hänen messu-uralleen.