23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][15]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäGolflehden tasoVastaa aiheeseen: Golflehden taso

#1307457 Ilmoita asiaton viesti

Eikö kannattaisi ilmoittaa sekä omalle kotiseuralle (kirjallisesti) että golfliittoon (kirjallisesti) ettei halua ottaa vastaan kyseistä lehteä. Toisekseen samalla voi pyytää huomioimaan oman jäsenmaksun osalta alennuksena ko. lehden hinta.
– kenties asia korjaantuisi tällaisella keinolla?

Itse maksan mielelläni seuran/liiton jäsenmaksun, varsinkin kun maksun vastineeksi saa myös laadukkaan jäsenlehden.
– kaiken lisäksi (5-6 lehteä vuodessa) vain muutaman euron hinnalla.

Tuon golflehden aiheuttaman tuhlauksen kompensoin säästämällä muista kohteista.
– en hanki/käytä golfhanskoja, mailahuppuja, mitkäänlaisia mitta- ym. elektronisia laitteita
– huollan ja (ainakin vielä toistaiseksi) fittaan itse mailani, vaihdan tarpeen mukaan myös varret, gripit jne.
– kaiken lisäksi pelaan sitoutuneena osakkaana ylivoimaisesti kaikkein halvimmalla tavalla..
– toki samalla saan nauttia myös parhaista varaus- ym. eduista.

Kun arvioin oman harrastukseni kokonaisuutta olen toistaiseksi kyennyt pitämään kohtuullisesti hallinnassa golflehtiin sekä muuhunkin kirjalliseen tuotantoon kohdistuneet kustannukset.
– lehdillä sekä kirjoilla on minulle oma mieluisa merkityksensä, Suomen pitkän,kylmän ja pimeän talvikauden aikana.
– enkä näinollen osaa pitää golflehteen sijoittamaani seitsämää (7) euroa (ainakaan täysin) hukkaanheitettynä.

Mutta, ymmärrän hyvin myös säästämisen tarpeellisuuden..siksipä halusin, esimerkin vuoksi, tuoda esille omat säästökohteeni.
Tulkoon jokainen onnelliseksi omalla tavallaan.