16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäYHTIÖKOKOUSVastaa aiheeseen: YHTIÖKOKOUS

#1307393 Ilmoita asiaton viesti

Meillä yhtiökokouksissa toimii yleensä vahvimman oikeus. Riitaan ne usein päättyvät mutta mitä sitten. Ainakin sananvapaus ja arvot toteutuu. Viime vuonna meillä alko tunteet kuumeta esimerkiksi tästä kun eräs klubin ”pakanallisemmista” jäsenistä ehdotti että rangen tulisi olla ilmainen kaikille. Mutta itse olen nähnyt että siitä saadut tulot kustantavat lähes yhden työntekijän palkan joten eihän se käynyt päinsä, varsinkin kun eräät jäsenet takovat rangella satoja tunteja ja toiset korin tai kaksi kuukaudessa.
Ei tästäkään sanaharkasta tullut loppua ja caddiemasterimme kokouksessa vertasikin meitä roomalaisksi senaattoreiksi konsanaan. Ciceron henki eli hänen mielestään meidän golfklubilla. Meidän klubilla seuraavayhtiökokous koittaa pian ja innolla odotan mitä väittelyitä vastaan tulee, omat kantani olen valinnut ja niiden puolella pysyn vaik mikä olis.
Vaikka ehkä jotkut teistä pohtivat tämän olevan barbaarista tai lapsellista niin omasta mielestäni tämä kohentaa kyllä yhteisön henkeä kun asioista puhutaan suoraan eikä pelätä vähän nuhdellakkin jonkun pelikaverin aivotuksia!

:B-Quote:

”When the power of love overcomes the love for power, then we’ll have peace”- Jimi Hendrix

:Quotecs: