16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäPeliliputVastaa aiheeseen: Peliliput

#1306824 Ilmoita asiaton viesti

Minä pidän gloffaren ehdotusta hyvänä.
Toisin kuin ”putti possu” kirjoittaa niin itse näen siinä toteuttamiskelpoisen ratkaisun joka on tasapuolinen sekä luonnollisille että juridisille henkilöille.

Minusta on valitettavaa että kukaan ei esitä minkäänlaista mallia uudeksi yhtiöjärjestykseksi jolla tämä nykyinen tilanne saadaan rauhoittumaan ja pelaamisesta maksaisivat he jotka kenttää käyttävät joko kertasijoituksella (=osakkeella) tai vähittäin (=GF liput). Golf –liitto edustaa seuroja joten sieltäpäin ei mitään ole odotettavissa. Suomen golfkenttien yhdistys taas on tuon Lohjan juristin, josta täällä aiemmin kirjoitettiin, talutusnarussa joten sieltäkään valoa ei ole odotettavissa.

Täällä aiemmin EAI kirjoitti: Olin Lohjalla yhtiökokouksessa, jossa ehdotettiin, että pelioikeuden voisi panna lepäämään ja samalla osakas vapautuisi hoitovastikkeesta (joka on asunto-osakeyhtiölain terminologiaa). Tämä ehdotus kaatui, koska kokouksen puheenjohtajana toimi lakimies, joka arvioi, että tässä muiden osakkaiden velvoitteet kasvaisivat ja ilmoitti, että ainakaan hän itse ei tähän suostu. Niinpä ehdottaja veti esityksensä pois käsittelystä.

Tuo kuulosti oudolta. Jos kaikille osakkaille annetaan samat oikeudet niin miten joidenkin (=tämän juristin) velvoite kasvaisi? Hänelläkin olisi sama oikeus? On tietysti totta että yhtiön kokonaistulo todennäköisesti pienenesi utta sehän tarkoittaisi vaan että hallituksen ja toim.joht pitää ruveta töihin eikä kokoustaa kahvin ja pullan toivossa.