16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäUutta ajattelua golfyhtiöden vastikekäytäntöihin?Vastaa aiheeseen: Uutta ajattelua golfyhtiöden vastikekäytäntöihin?

#1052943 Ilmoita asiaton viesti
ts

Parti
Ymmärrän huolesi. Mutta eikös tämä ole juuri niitä uusia tuotteita joilla näitä suunnattomasta pelaajapulasta kärsiviä kenttiä saadaan täytettyä ?
Olen pahoillani siitä että olen tällainen tosikko insinööri ja elämäntapa-pragmaatikko. Siksi vaivaan tällaisilla typerillä kysymyksillä.
Pelaajia riittää kyllä ja kenttien täyttäminen ei ole ongelma. Ongelma on osakkuuden happaneminen käsiin. Tästä näkökulmasta näen suurena riskinä monistaa yhden osakkeen tuottaman pelioikeuden.
Jos osakas on yksi kentän 850:stä pelioikeutetusta tai 850+kaksi sukupolvea pelioikeuden haltijasta niin se on kaksi aika eri asiaa.

Minä ajattelen tätä taas vuosia eteenpäin, en sen hetken tilannetta. Kun saadaan junnut kiinteäksi osaksi yhteisöä aikaisin, heistä tulee niitä tulevaisuuden osakkaista ja vastuunkantajia.

Junnujen määrä ei minusta ole ainakaan näyttänyt ruuhkauttavaksi ongelmaksi muodostuvan, kuten myös EFC totesi. Golfinvihollinenkin saattaa olla oikeassa, varsinkin jos nuo junnut teini-iässä vasta kentälle koitetaan saada, tai sitten eivät kehity tarpeeksi nuorena. En ole huomannut ongelmaa niiden osalta jotka pelin kohtalaisesti oppivat. Pikemminkin joutuu välillä pitämään kentältä pois noita.