23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][15]
KilpailuaSuomalaista

Yhteenveto syksystä 2004 !!

Etusivu Foorumit Yleistä Yhteenveto syksystä 2004 !!

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

    Moi! Miten pelisi kulkee näin syyskuussa? (Suomessa) Väylät, griinit ovat ainakin täällä Etelä-Suomessa liian kosteita ja niitä syksyisiä irtolehtiä tuppaa olemaan reilusti väylillä, puttilinjalla ja bunkkereissa. Kärrykielto on tässä vaiheessa normaalia lähes joka Klubilla, eikä huonon tuurin johdosta pelikierrostakaan näytä syntyvän ilman niitä tuttuja sadepisaroita.. Voih, Tulispa kevät 2005 pian. Nyt on vaikea tehdä ennätystulosta, ainakin minulla! Miten sinun pelisyksysi on edennyt?

    Heips!

    Minulla on takkuilevan ja vaihtelevan kesän jälkeen peli lähtenyt syksyä kohden paranemaan. Välillä toki tulee noin 110-115 lyönnin kierroksia mutta olen myös alkanut pääsemään alle 100:n kierroksiin jotka mulle on tosi hyviä.

    Tällä viikolla kyllä kylmä kangisti käsiä pahasti niin, ettei puttaamisessa ollut mitään tuntoa. Täytyy hieman paremmin funtsia vaatetuksen tasoa ennen kierrosta. On kyllä itsestään selvää, että nyt kun täytyy ruveta enempi ahtamaan vaatetta niskaan, peli rupeaa olemaan jäykempää.

    Kentällä, jolla olen pelaillut enimmäkseen, ei vielä ole lehdet pahemmin haitanneet, mutta ehkä jo ensi viikonloppuna alkaa pallojen etsintä olla tuskaisempaa jos raffin puolelle joutuu lehtipuiden lähelle….hyi hyi….ja havunneuloja lehtien seassa griinillä…yritä siinä sitten putata kuppiin 🙁

    Minä yritän ajatella positiivisella mielellä että vielä on muutama viikko peliaikaa jäljellä, eikä hirveästi haittaa jos peli ei niin mahdottoman hyvin mene olosuhteiden johdosta.

    Kyllä minäkin jo ensi kautta odottelen…jos vaikka pääsisi jatkamaan suoraan nykyisestä pelikunnosta ja saisi entistä parempia suorituksia….toiveajattelua…ehkä ;o)

    Draivit menee kirjaimellisesti päin honkia ja pehmeiltä väyliltä lyötäessä rautamailoilla tulee koti-ikävä ja ne yrittävät kaivautua Japaniin ja Kiinaan 🙂

    Loppusyksystä alkaa svingin täysremontti.

    Vielä en ihan yhteenvetoa syksystä voi vetää kun minun mielestä syksy on vasta alussa ja syyskautta vielä 1,5-2 kuukautta jäljellä.

    Mutta kausi tähän mennessä on menny aika alakanttiin. Score on tippunut jonkin verran mutta HCP ei ihan toivutulla tavalla (8.1 -> 7.7). Lyönti tuntuu ihan kohtuu hyvältä mutta lyöntipituuksista on pudonnut n. 10% pois viimekaudesta. Draivit suht ok vaikka ovat lyhentyneet mutta ovat tarkempia kuin viimekaudella, myös putti on parantunut. Onglema on lähinnä se kun ei osu enää griineihin ja bunkkeripeli on ollut ihan hukassa (osa syy ehkä sateisen kesän seurauksena kovat bunkkerit).

    Nyt kuitenkin taas kerran tuntuu että parempaan päin ollaan menossa ja pienoinen sokettiongelma on parantumassa.

    Joten ei muuta kuin parempaa syyskautta odotellessa. Osaan kauden tavoitteista voi vielä päästä.

    Itse tajusin vihdoinkin tänä kesänä painonsiirron merkityksen ja sen, miten se oikeasti tehdään 🙂 Sillä on ollut suuri merkitys lyönnin pituuteen ja kokonaisuudessaan lyöntivarmuuteenkin. Toivottavasti en talven aikana unohda…

    Välirapsaa täältäkin, en usko sittenkään että pelit olis kokonansa ohi.

    Tekniikka o enämpi hukasssa kuin koko kautella yhteensä; ei sitten niin minkäänlaista hajua koko hommasta. Kelit taasen alkavat suosia kun kenttä kovenee ja pallo loikkii normaalia pitemmälle; kunhan vaan ei turhan koleaksi ja tuuliseksi äidy. Pukeutumisen suhteen on tietty onkelmia kun koen takin rajoittavan svenguliani; tämä ei tietenkään pitä paikkaansa – rotsi niskaan vaan.

    Eikun mukavia syyspelejä ite kullekin…

    Keski-Suomessa kentät tuntuu vaan parantuvan syksyä kohti! Kesän sateitten jälkeiset hoitotyöt ovat onneksi onnistuneet hienosti. Tosin tästä vaan kelit kylmenee ja päivät lyhenee.. Kyllä se valitettavasti tietää sitä, että ei suurin osa kauden kierroksista on takanapäin, kurjaa!

    Oma peli on yllättäen kehittynyt. Olen oppinut käyttämään ranteita myös golffissa! 😉 Händäri on tippunut ihan mukavasti ja viimekautiset ennätykset lyötiin rikki mennen tullen!

    Kauden tässä vaiheessa voisi kuitenkin vielä todeta: ’Vielä on golf-kesää jäljellä, vielä tulee kauniita päiviä…’ Siitä jatketaan!

    Nimetön

    Eilen tuli heitettyä kierros taas melkein viikon tauon jälkeen ja ihan hyvin meni siihen nähden miten tässä nyt ollaan reenailtu enää syksymmältä(80 lyöntiä). Kausi muuten meni suurinpiirtein odoteltuihin tuloksiin ja sai ton kierrosvarmuuden jäädytettyy 80 lyönnin pintaan(joskus tuurilla allekkin). Tasoitus ei hirveesti tippunu 14->9.3, johtuen varmaan pari viikkoa pakkolomalla kesän ’parhaimpina’ kuukausina pitäneestä ranteesta. Jotenkin tuntuu, että ei syksyllä enää golf maista niin hyvälle, lievää kyllästymistä aistittavissa näin syksyisin. Toivottavasti säät olis suotuisat nyt ees parin viikonlopun vielä.

    Juu ei mitään lopullisia yhteenvetoja vielä!!

    Vauhti kiihtyy vaan, tänään 44 pinnaa. Älä tule talvi vielä, älä, ethän?

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
Vastaa aiheeseen: Yhteenveto syksystä 2004 !!

Etusivu Foorumit Yleistä Yhteenveto syksystä 2004 !!