26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

www.golfsetstore.com/

Etusivu Foorumit Välineet www.golfsetstore.com/

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #373662 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Onkohan kenelläkään kokemuksia otsikossa mainitusta nettikaupasta? Hinnat tuntuvat aika alhaisilta (esim Callaway X20 rautasetti 218$) ?

    #307878 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    jalka-ilo kirjoitti: (17.11.2009 21:51:00)
    Onkohan kenelläkään kokemuksia otsikossa mainitusta nettikaupasta? Hinnat tuntuvat aika alhaisilta (esim Callaway X20 rautasetti 218$) ?

    Firman fyysistä osoitetta en löytänyt mistään vain sähköposti ja kylläkin puhelinumero Jenkkilään, mutta mistä sitä tietää mihin se sieltä siirtyy. Väittävät kovasti olevansa aitojem tuotteiden myyjä. Mutta miksi ei ole mitään osoitetta, jonka voisi tarkistaa, vähän ihmetyttää.

    #307879 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Oheisessa linkissä on lueteltu Callawayn valtuuttamat internet-kaupat: http://www.callawaygolf.com/Global/en-US/AuthorizedOnlineRetailers.html

    Kyseistä puotia ei siellä näy.

    #307880 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kiitos vain kommenteista. Ehkä ei sittenkään uskalla korttinumeroaan tuonne antaa. Kaikki tunnusmerkit kyllä täyttyvät..

    #307881 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Moikka,

    olin yhteydessä yritykseen heidän chat palstan kautta. vastasivat sijaitsevansa Chigagossa ja otavat tuotteensa kaukoidän OEM valmistajilta ja tuotteet ovat aitoja

    #307882 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    Short game kirjoitti: (20.11.2009 21:12:32)
    Moikka,

    olin yhteydessä yritykseen heidän chat palstan kautta. vastasivat sijaitsevansa Chigagossa ja otavat tuotteensa kaukoidän OEM valmistajilta ja tuotteet ovat aitoja

    LOL!!

    #307883 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Short game kirjoitti: (20.11.2009 21:12:32)
    Moikka,

    olin yhteydessä yritykseen heidän chat palstan kautta. vastasivat sijaitsevansa Chigagossa ja otavat tuotteensa kaukoidän OEM valmistajilta ja tuotteet ovat aitoja

    Ai, no sithän tää on saletti keissi. Huisia.

    #307884 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    El ninó kirjoitti: (24.11.2009 8:36:10)

    Short game kirjoitti: (20.11.2009 21:12:32)
    Moikka,

    olin yhteydessä yritykseen heidän chat palstan kautta. vastasivat sijaitsevansa Chigagossa ja otavat tuotteensa kaukoidän OEM valmistajilta ja tuotteet ovat aitoja

    Ai, no sithän tää on saletti keissi. Huisia.

    Niin – kysyisin näiltä tekopyhiltä höpöttäjiltä vain yhden kysymyksen: montako kertaa olette joutunut golftavaroita ostaessasi huijauksen kohteeksi. Itse olen ostanut pääasiassa Jenkeistä, mutta myös UK:sta n. 10 vuoden ajan, eikä ole ongelmia ilmennyt kertaakaan. Tuntuu siltä, että kaverit haluavat todellakin uskoa edelleen siihen kummalliseen myyttiin: eli siihen, että golfmailojen valmistaminen olisi jotain avaruustiedettä!? Näin ei todellakaan ole vaan 99% maailman Brändeistä tehdään kaukoidässä. Valitettava tosia-asiahan on, että sekä brändi ja vähemmän brändituotteet tehdään yleensä samalla hihnalla, mutta hieman eri logolla.

    #307885 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Short game kirjoitti: (25.11.2009 13:38:53)

    El ninó kirjoitti: (24.11.2009 8:36:10)

    Short game kirjoitti: (20.11.2009 21:12:32)
    Moikka,

    olin yhteydessä yritykseen heidän chat palstan kautta. vastasivat sijaitsevansa Chigagossa ja otavat tuotteensa kaukoidän OEM valmistajilta ja tuotteet ovat aitoja

    Ai, no sithän tää on saletti keissi. Huisia.

    Niin – kysyisin näiltä tekopyhiltä höpöttäjiltä vain yhden kysymyksen: montako kertaa olette joutunut golftavaroita ostaessasi huijauksen kohteeksi. Itse olen ostanut pääasiassa Jenkeistä, mutta myös UK:sta n. 10 vuoden ajan, eikä ole ongelmia ilmennyt kertaakaan. Tuntuu siltä, että kaverit haluavat todellakin uskoa edelleen siihen kummalliseen myyttiin: eli siihen, että golfmailojen valmistaminen olisi jotain avaruustiedettä!? Näin ei todellakaan ole vaan 99% maailman Brändeistä tehdään kaukoidässä. Valitettava tosia-asiahan on, että sekä brändi ja vähemmän brändituotteet tehdään yleensä samalla hihnalla, mutta hieman eri logolla.

    Mailojen teko sinänsä ei ole rakettitiedettä, mutta kyllä niissä sentään laatukontrolli pitää olla. Yleensä kuitenkin ne tuotteet, joiden sanotaan olevan jotain välistä otettuja samalta hihnalta ja siksi halvalla myytäviä, ovatkin aivan jotain muuta. Niissä saattavat varsinkin varret olla mitä sattuu niihin painetuista teksteistä huolimatta ja mailojen materiaalitkin voivat olla toiset alkuperäisiin nähden. Ne ovat usein lähinnä vain samannäköisiä.

    Tuollainen ilmoitus joltain OEM-valmistajalta hankituista merkkimailoista on tyypillinen esimerkki piraatti- / kopiotuotteiden myynnistä. Siinä olet aivan oikeassa, että Callawaylla ei varmaan ole Kiinassa omaa tehdasta, mutta mietipä vahän tilannetta. Vaikkapa Callaway teettää jollain kiinalaisella firmalla mailoja, ja sitten paljastuisikin juuri näitä aitoja mailoja tulevan myyntiin jotain muuta kautta samalta linjalta. Kauanko luulisit Callawayn moista katselevan, kun tulot menisivät muualle? Taitaisi tehdas vaihtua aika pikaisesti.

    Aivan varmasti kannattaa ostaa jotkin tuollaiset mailat. Siinä on hyvät mahdollisuudet päätyä tekemään swingiremonttia esim lyöntiin pesiytyvän hookin tai slicen takia. Valitettavasti todennäköisempi syy on kuitenkin siinä vaiheessa mailoissa. Mutta tarkemmin tutkimatta ja ehkä mailaa rikkomatta ominaisuuksia ei välttämättä tiedä. Muistutan vielä, että vaikka varressa lukisi esimerkiksi S300, sen jäykkyys saattaa olla pahimmillaan mitä vain välillä Extra stiff – super flexible.

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #307882 kohteessawww.golfsetstore.com/

Etusivu Foorumit Välineet www.golfsetstore.com/