16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

World Cup 2010

Etusivu Foorumit Yleistä World Cup 2010

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 213)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Odotan suurella mielenkiinnolla Espanjan ekaa matsia. Vaikka fanitankin Italiaa, jiin Espanja on kuitenkin miehistöltään tälle hetkellä ylivoimaisesti vahvin joukkue. Englanti ei tule pelityylillään pärjäämään ja eilen nähtiin, että esim. Carragher tulee olemaan suurissa vaikeuksissa. Kyllä tällä hetkellä lyhytsyöttöpelin taitajat ovat ainoita vakavasti otettavia mestarikandeja.

    Ei onnistunut Maradonan ’jumalan käsi’ Serbian pelaajalle.
    Onhan se filmaaminen ikävää siitä ei pääse mihinkään. Mutta ei se ole vaan futiksen ongelma. Esim. lätkässä se väheni kun alkoi penaltteja ropisee. Aidosti kovia jätkiä taitaa
    vain olla käsipalloilijat, ne ei vähästä valita. Taas vaaditaan kamerat kentälle jotta voidaan varmistaa, tapahtuiko rike vai ei. Voi perkule sanon minä. Ne ottelut mitä minä olen nähnyt niin tuomarit ovat toimineet hienosti. Ajatellaan vaikka paitsiotilanne. Se on usein senttipeliä. Pitäisikö tuomari hakea totuutta jostaan nauhalta? Entäs jos lippu ei nouse,
    pitäisikö varmuudenvuoks…. Tämähän tietäis sitä, että ottelu kestäis ja kestäis ja varsinkin
    meillä golfareilla on se aika kortilla. Niihän se oli?
    Kuka sitten voittaa. Espanja tietenkin.

    KL

    El ninó kirjoitti: (13.6.2010 11:43:18)
    Englannin esitys ei ollut sekään kovin vahva. Ja senhän sit kruunas tuo Greenin hörppäsy.

    Olikos tuo semmoinen ’rub of the Green’…?

    Kisapallo lienee melko hankala käsitellä. Algerian molke ei tiennyt ollako lintu vai kala Korenin laukauksen edessä. Ghanan molke vetäs hudin kun piti potkasta pallo kentälle.

    Jalkapallosta puhuminen ei koskaan ole huuhaata.
    Itse mietin että olenkohan rasisti kun haluan ne torvet pois katsomosta. Kyllähän ne kuuluvat (nimenomaan KUULUVAT) paikalliseen kulttuuriin mutta osasyy pelien surkeuteen (tähän mennessä) voi hyvinkin olla se että pelaajat eivät kuule mitään kentällä – siis muuta kuin torvien pauhatusta.
    Ja häiritsevät ne minuakin.

    KL

    El ninó kirjoitti: (13.6.2010 11:43:18)

    Sittenhän on tämä valtavan selkeä käsivirhe-sääntö, josta en viitsi edes alkaa jauhamaan.

    Potkupallon sääntöjä en tunne keskivertopankkiurheilijaa tarkemmin, mutta muistikuvia on vuosikymmenten saatossa syntynyt. Joskus kauan sitten käsivirheessä olennaista oli tahallisuus. Sitten ajatusmalli vaihtui ja pelkkä osuma oli ratkaiseva. Nyt näyttäisi taas olevan siten, että tahallisuus ratkaisee. Tästähän tuli jo esimerkki illan Saksa-Australia-ottelun ensimmäisellä puoliajalla.

    Puuttuvatko jalkapallosta loordit vai miksi tämä ailahtelevaisuus?

    No niin, ’sakemanni’ Cacau (19) sai kortin ’Jurkasta’. Hyvä.

    Kyllä se tahallisuus on edelleen olellinen asia ei se ole mitenkään muuttunut. Myös käden
    asennolla on merkitystä. Tuomari ratkaisee tämän asian.

    brassit hoitaa espanjan finaalissa. saksa klaaraa englannin pronssi pelissä.

    portugali ei mene edes jatkoon alkulohkosta, maradonan kisat päättyy puolivälieriin..

    siinä pitäis olla vähän ’sisäpiiri’ tietoa.. 🙂

    klose tekee 4 rysää kisoissa ja jää maalin päähän ronaldon ennätyksestä.

    Oli muuten so far viihdyttävin peli katsoa tuo Saksa – Australia.
    Saksan joukkueesta sain uuden idolin, Özilin.

    Toivoin tosin että Aussit voittaa, ihan vaan koska ne pelaa mun mielestä siistiä jalista. Ja onhan esim. Neill aika HOT!

    Myyrä kirjoitti: (13.6.2010 19:05:36)
    Ei onnistunut Maradonan ’jumalan käsi’ Serbian pelaajalle.
    Onhan se filmaaminen ikävää siitä ei pääse mihinkään. Mutta ei se ole vaan futiksen ongelma. Esim. lätkässä se väheni kun alkoi penaltteja ropisee.

    Samalla linjoilla. Nuo torvet on ärsyttvämpiä kuin torvet. Tämäkin tapaus. Koko maailma näki hidastuksesta tilanteen ja varmasti kaveri itsekkin tiesi pelanneensa kädellä ja voi mikä jumalaton (tai jumalallinen) piipitys ja itkeminen alkoi kun puhallettiin aivan aiheellinen rankkari.

    Kaikkia matseja en ole katsonut, mutta Brassit hoitelee. Espanjalla tosiaan myös kova nippu, mutta Espanja on jalkapallon HIFK, eli ikuinen alisuorittaja, kahden vuoden takaisesta huolimatta, että siihen en jaksa uskoa. Saksa oli eilen aika vakuuttava ja mustan hevosen, Etelä-Korean matsia oli kiva katsella. Jätkät teki valtavasti työtä ja saivat aivan ansaitusti voiton. Muutoin ollut tosiaan vähän heikompia pakittelupelejä.

    Loppuottelu BRA-GER 3-1

    Henkka kirjoitti: (14.6.2010 8:49:31)
    … jalkapallon HIFK, eli ikuinen alisuorittaja, …

    Meillä on juhannusperjantaina edessämme vakava keskustelu tästä aiheesta.

    Tuostapa tulikin muuten mieleeni että olen huolestuneena seurannut varaustilannetta. Noinkohan sinne kohta enää mahtuu. Eilen kun vilkaisin niin ilmoittautuneita oli jo 0/50.

    Henkka kirjoitti: (14.6.2010 11:49:45)
    Tuostapa tulikin muuten mieleeni että olen huolestuneena seurannut varaustilannetta. Noinkohan sinne kohta enää mahtuu. Eilen kun vilkaisin niin ilmoittautuneita oli jo 0/50.

    Kyllä me mahdutaan. Mulla on suhteita, joita tulen häikäilemättömästi käyttämään. Eli kuten ruotsalainen kollegani sanoo: -Niema problema, bara spela!

    Parti kirjoitti: (12.6.2010 18:33:42)
    Forumilta puuttuu huuhaa-osasto mutta kokeilen silti onko mahdollista synnyttää täysin golfiiin liittymätön keskustelu.
    Olisiko parempaa aihetta kuin maailman suurin urheilutapahtuma World Cup?

    WC is going to Brazil!

    EFC

    Johtaja XXL kirjoitti: (14.6.2010 11:14:34)

    Henkka kirjoitti: (14.6.2010 8:49:31)
    … jalkapallon HIFK, eli ikuinen alisuorittaja, …

    Meillä on juhannusperjantaina edessämme vakava keskustelu tästä aiheesta.

    Ensi kaudella sen näkee itsekin välillä livenä, kun työnantajani liittyi yllämainitun suorittajan sponsoriksi.

    EFC kirjoitti: (14.6.2010 22:15:37)

    Ensi kaudella sen näkee itsekin välillä livenä, kun työnantajani liittyi yllämainitun suorittajan sponsoriksi.

    Nekin tuli vihdoinkin järkiinsä! 🙂

    EFC

    Paraguay!!
    Huomenna vihdoin Brasilia aloittaa urakkansa.

    EFC

    Minja kirjoitti: (14.6.2010 22:53:11)

    EFC kirjoitti: (14.6.2010 22:15:37)

    Ensi kaudella sen näkee itsekin välillä livenä, kun työnantajani liittyi yllämainitun suorittajan sponsoriksi.

    Nekin tuli vihdoinkin järkiinsä! 🙂

    Niinkuin varmaan arvaatkin, niin poika on tasan samaa mieltä.

    EFC kirjoitti: (14.6.2010 23:30:33)

    Minja kirjoitti: (14.6.2010 22:53:11)

    EFC kirjoitti: (14.6.2010 22:15:37)

    Ensi kaudella sen näkee itsekin välillä livenä, kun työnantajani liittyi yllämainitun suorittajan sponsoriksi.

    Nekin tuli vihdoinkin järkiinsä! 🙂

    Niinkuin varmaan arvaatkin, niin poika on tasan samaa mieltä.

    Tällaiset firmat kyllä menestyvät,

    Itse aiheeseen palatakseni, täytyy kyllä sanoa, että nää karkelot on tähän asti ollu iso pettymys. Ensinnäkin nuo saatanalliset torvet pitäis ihan aluks installoida käyttäjänsä taustapuolelat löytyvään holeen.
    Mitä itse matseihin tulee, niin käsittämättömän tylsää futista ollu kautta linjan. Ainoastaan oma kestoinhokkini Saksa on pelannut viihdyttävää ja hyökkäävää fussea.
    Onneksi vielä on tulossa Brassit ja Espanja. Näistäkin brasseja odotan pelko persiin alla, koska valmentaja Dunga on vihjaillut, että näihin kapinoihin ei tulla pelaamaan nättiä peliä, vaan voittamaan MM-kultaa….BLAAH!!
    No, Espanjaan mä luotan täpöllä. Xavi, Iniesta, Villa ja kumppanukset näyttää, miten sitä jalkapalloa tulisi pelata.

    EFC

    El ninó kirjoitti: (15.6.2010 10:58:28)
    Ensinnäkin nuo saatanalliset torvet pitäis ihan aluks installoida käyttäjänsä taustapuolelat löytyvään holeen.

    Jännä kun itseäni nuo Vuvuzelat eivät häiritse lainkaan! Lienenkö poikkeava?

    EFC kirjoitti: (15.6.2010 15:07:59)

    El ninó kirjoitti: (15.6.2010 10:58:28)
    Ensinnäkin nuo saatanalliset torvet pitäis ihan aluks installoida käyttäjänsä taustapuolelat löytyvään holeen.

    Jännä kun itseäni nuo Vuvuzelat eivät häiritse lainkaan! Lienenkö poikkeava?

    x2

    Teemuuuuu! Äänestys?

    Henkka kirjoitti: (15.6.2010 15:16:37)

    EFC kirjoitti: (15.6.2010 15:07:59)

    El ninó kirjoitti: (15.6.2010 10:58:28)
    Ensinnäkin nuo saatanalliset torvet pitäis ihan aluks installoida käyttäjänsä taustapuolelat löytyvään holeen.

    Jännä kun itseäni nuo Vuvuzelat eivät häiritse lainkaan! Lienenkö poikkeava?

    x2

    Teemuuuuu! Äänestys?

    Jos poikkeavia haetaan, ni mä kans.

    En katsellut kuin toisen puoliskon, mutta Portugali(kaan) ei kovin vakuuttavia otteita esittänyt. Norsunluurannikko oli yllättävänkin pirteä. , kisojen herrasmiespelaajaksi valittaneva Cristiano Ronaldo oli kuulemma painanut tolpan ensimmäisellä puoliajalla, mutta muuten kuiva kausi maajoukkueessa jatkuu. Omituista, vaikka Ronaldo on huipputaitava ja kaiken rakastama maalisinko.

    Tosin, kotipubissa kun matsia katselin, baarimikolta tuli viisas lausuma: ’Norsunluurannikon valmentaja varmaan sanoi että varmistakaa tasapeli’. Muulla tavalla ei oikein voi ymmärtää
    Drogban ratkaisua loppuminuuteilla, tai Norsunluurannikon lyhyttä kulmaa yliajalla.

    Noh, kohta alkaa sentään kunnon matsit.

    Saksa on edelleen aivan selkeästi ollut ainut näkemistäni joukkueista, joka on pelannut omalla tasollaan. Huolimatta vastustajan heppoisuudesta

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 213)
Vastaa aiheeseen: World Cup 2010

Etusivu Foorumit Yleistä World Cup 2010