26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Wilsonin mies?

Etusivu Foorumit Yleistä Wilsonin mies?

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 31)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Urheilulehti, numero 35, sivu 50. Kuvassa Wilsonin mies Padraig Harrington…mutta…mikäs keppi kädessä? Aivan oikein, Callawayn Steelhead Plus 3+. Sitähän minäkin että kukas nyt Wilsoneilla tourilla pelaisi :-). Kaksi kertaa olen minäkin Wilsonilla lyönyt, ensimmäisen ja viimeisen. Hyviä tennismailoja tosin osaavat tehdä.

    kyllä taitaa Harringtonilla kuitenkin Wilsonin raudat ja Draivi olla bägissään.

    Voe elämä.. Kun katsoo joidenkin kilpailujen tuloslistoja, jonkun pelaajan perässä lukee Titleist.. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kyseisellä pelaajalla olisi ainuttakaan Titleistin mailaa bägissään, vaan pelkkä pallokin riittää.. Näin myös Harringtonilla, hänellä on kaksi mailaa, jotka eivät ole Wilsonin valmistamia..

    Nimetön

    Voi Pyhä Sylvi näitä alituisia Wilson-mustamaalaajia! Olen monen muun lailla ihmetellyt mistä teitä sikiää ja kuka teille maksaa ruikutuksesta hyviä tuotteita kohtaan. (jos ei kukaan maksa niin menkää itseenne).

    Mikäs merkki seuraavaksi pannaan pannaan? :-)Vähän paavia mukaillen. Minä taidan ottaa kohteeksi tuon Callamaden, joka on mielestäni huonoin maila Universumissa. Minulla on sillä lyöntejä nyt koossa kolome: yksi huti, yks suunniteltu draivi ja yks vähän sinne päin hutaisu viereisellä merkillä. Täytyy sanoa että merkin supisuomalainen omistaja on pitänyt meitä TOSIGOLFFAREITA ihan idiootteina!

    Ja tennismailatko Wilssonilla hyviä? Katin kontit. Toissapäivänä löin Wilssonilla ja pallohan päätyi verkkoon, aivan niinkuin tämä viesti.

    Hei tämähän sitä kotimaista kateutta..jos jollain suomalaisella firmalla menee hyvin niin sitä pitää ehdottomasti mollata ja kehua kaikkea jenkkiläistä.

    Tietäneekö nuokaan että kuka omistaa Wilson tuotemerkin,,,no autan tupakointi on vaarallista vaikka se tehtäisiin philip morriksesta !

    Ei pelaajat voi syyttää kuin varren takana olijaa jos peli ei kulje

    Raudat on wilsonin ja draivi on Taylorin, spone Callaway, wekket on mitä on.

    Padraig pisti pariin otteeseen Wilsonin facen sisään ja vaihtoi mailaa.

    Ei kai Wilsonia suomalaiseksi firmaksi voi sanoa?

    Kysessähän on vanha amerikkalainen yhtiö, jonka pääomistajaksi on jossain vaiheessa tullut Amer.

    Eivät taitaisi jenkit suomalaiseksi tuntea jos kysytään.

    Keppien laadusta ei ole kokemusta.

    Nimetön

    Miten Harringtonilla voi olla draivi bägissään??? Saamieni tietojen mukaan draivi lyödään draiverillä, joka voi ollakin bägissä. Vai onko teillä molemmilla myös putti bagissänne???

    ehe ehe neiti heittäytyi näsäviisaaksi

    Nimetön

    Sattui ilmeisen syvälle sieluun…

    Ikävää vaan on, että valtaosalla viimeisen viiden vuoden sisällä golfin aloittaneista tuntuu olevan käsitteet/golftermit pahemman kerran sekaisin. Ehkä se siitä joskus… Toivotaan toivotaan…

    niin voi se niinkin olla 🙂 tosin pelivuosia on takana aika paljonkin yli 5.

    Nimetön

    Paljonkin yli viisi vuotta sulla takana ja edelleenkin termit hukassa. Voivoi ja HUH!

    Nimetön

    No mulla on vissiinkin kohtalainen näppituntuma omista mailoistani.

    Yksi kenttäennätys, Uusi Tarina 67, muutama kisa voitettuna ja monia rundeja alle par tuloksen.

    Tän kauden draivin *’draiverin’ pituus ennätys 382 metriä *’pösilöt, eikö se ole ihan sama, niin ja tän nimimerkin takana on kohta 24 vuotta golfia’

    Mailat on Wilsonin merkkiä, erityisesti nostaisin esille MAXX Draiverin, Tour Raudat ja fluid 4 putterin.

    Aivan ja bägi on muuten loistava siinä on kylmälaukut ja kaikki, lisäksi mun Wilson kantobägin kantohihnat ovat tasapainoisimmat ever!

    Niin ja mä haluaisin kuulla, että mihin SINÄ joka dissaat kyseisiä mailoja perustelet väitteesi.

    Ja anna mulle yksikin parempi vaihtoehto, perusteltuna mikä niissä on tehty paremmin minulle sopivaksi!!!!

    Kelatkaa nyt vähän!

    Ei oikeasti kannata kirjoittaa tänne jos on huono päivä, tai jos on oikein väsynyt!

    Mukavaa loppukautta

    Uuslukutaidottomille vihjeeksi…siinä ekan kappaleen perässä on hymiö, joka tarkoittaa ’älä ota sitä vakavasti’ Siis se viimeinen lause.

    Ja toinen kappale on pelkästään MINUN mielipiteeni. Mutta eipä tuo Wilsoni ole ainoa mailamerkki johon en koskisi. Huomatkaa nyt, minun mielipiteeni ja minun fiilikseni kun olen testannut eri mailamerkkejä. Niitä on tullut testattua.

    Janos, et pelaakaan tourilla 🙂 (huomatkaa hymiö)

    Nimetön

    Enkä haukukkaan toisten clubboja!

    Sitäpaitsi enhän niin väittänytkään!

    Pelaatko itse! d;-)

    En, pelaan tuurilla :-).

    Luulis jokaisen tajuavan, että toinen tykkää tyttärestä ja toinen äidistä, joku molemmista.

    Hyvä maila se Wilsonni on 🙂

    Nimetön

    Kiitos!

    Mites ens vuoden pituuslyöntikisat? Joko on kunnon tykki kasattuna?

    Nimetön

    Kiitos kysymästä?

    On suunnitelmat, mailat ja rahoituksessakin alkaa pikkuhiljaa näkyä jo valoa.

    Stagoina mulla on siellä aika katalat tykit, eli

    50 + tuumaa ja nyt on nostokulmaa enään 4:stä 5:een astetta.

    Mä sain U.S.A :sta lapoja suoraan tehtaalta, niillä vain on hyvin vaikea pelata kentällä.

    Ja niillä harjoittelu on lähes mahdotonta koska ihmiset pelaavat iltahämärään asti, eikä tuolla näe enään mitään.

    Saitkos varsia niihin tykkeihisi? Lasse kyseli niitä multakin, mutta ei taida olla ihan stanu Golfworks kamaa:-).

    Nimetön

    Sain varsia!

    Mulla on kolme Harrisonin vartta, ja yhden jonkun NV65 sain mailarakentajalta joka on itse asiassa ollut mielyttävin ja tarkin noista pitkistä mailoista.

    Nää on 50 – 52 tuumasia, ja uusien kevyiden lapojen ansiosta mä pystyn lyömäänkin niillä.

    Tosin ei pisin, noilla kepuloilla kun lyö niin se ei näytä juurikaan miltää, paitsi että minne palloni ennen flygas kaaressa, niin noilla se menee laakana.

    Eli juoksut on aika kovat pallon ländätessä, se onkin välillä hieman yllättänyt mut.

    Jos pelaa tuurilla, onko voittanut mitään? Jos, onko voittanut majoreita? Jos, en kumminkaan osta. Kolkytkuushändärillä mulla pitää olla ammattimiehen vehkeet. Jäykillä varsilla. Mun ainoilla (vinks, vinks, vinks…).

    Nimetön

    Voitko kertoa – vai onko ammattisalaisuus – minkä merkkisellä pallolla

    a) lyöt pituuskisoissa

    b) pelaat rundeja ja kisoja

    Kiinnostaisi kovasti ja voisi ottaa opiksikin. Kiitos etukäteen!

    or not tubi :-).

    Juu, on voitettu tuurilla. Majoreita on niin erilaisia.

    Tuli tuosta tuurista mieleen, että on tää golf tuuripelikin. Tuurilla saattaa pallo pompata jostain pienestä kolosta/kivestä/tms hyvin tai hyvin huonosti.

    Tytöt tykkää mitä jäykempi…

    Nimetön

    Anteeksi etten ole vastannut ripeämmin, mutta

    meillä on Long Driving European Tourilla valmiiksi määrätätyt pallot, ja niiden nimi on

    Pinnacle Gold Velocity – tämä on yksi tourin pää sponsoreista.

    Ja silloin kun pelaan niin käytän Wilson Tour Elite palloja, varsinkin näin syksyllä kuumemmalla saatan käyttää myös Wilson Tour velocity palloa koska se hillitsee hieman turhan kovaa ala-kierrettäni.

    Tietenkin katson pallot aina kentän mukaan, pehmeintä mahdollista kivikoville griineille ja silloin pelaan paljolti pelkillä raudoilla, sitten kovempaa pehmeille ja pitäville griineille siteen kovempaa palloa, joka oikeuttaa minua käyttämään enemmän puumailoja.

    Koska pehmeä pallo ottaa kierrettä huomattavasti enemmän MYÖS sivulle, eli sitä sopi monen sellaisen miettiä jolla on hieman jengaa ja silti ostaa niitä kalliita jenga boltseja!

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 31)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #370469 kohteessaWilsonin mies?

Etusivu Foorumit Yleistä Wilsonin mies?