26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Voittokulku jatkuu

Etusivu Foorumit Yleistä Voittokulku jatkuu

Esillä 3 viestiä, 26 - 28 (kaikkiaan 28)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • En löytänyt sitä kirjoituksestasi eilen lukiessani, enkä löydä nyt veren koostumuksen muuttumisen jälkeenkään 🙂

    Cheers! ;->

    FDS: se etta se Jenkki sana tulee mun teksteihin ehka vahan liikaakin mukaan, johtuu vaan siita, etta MA en tunne kaikkia paikalla olevia ja haluan sen takia esilletuoda tuon asian. Brassailua se ei ole, miksi olisi? Taa on 6. maa jossa olen elamani aikana asunut, joten ainakaan mulle siina ei ole mitaan ihmeellista. Lisaksi olen ’jo’ 37 vuotias, joten lastenleikkeja en sen tiimoilta jaksa.

    Mita tulee muihin teksteihin, niin mukavaa nahda, etta suurimmalle osalle sana golfinn ei tuota nappyja, painvastoin! Keskustelu siis jatkukoon!

    Joku toi mainiosti esille sen, etta Jenkeissa asuvalla on paljon suuremmat lahteet golfin seuraamiseen ja mielipiteiden rakentamiseen kuin Suomessa asuvalla. Niinhan se on, vaikka kylla ne asiat silti pitaa taallakin oikein ymmartaa, etta niista kunnon mielipiteen saa rakennettua.

    Pannaan nyt tahan muutama lahde mista naita mielipiteita ja tarinoitani poimin (esim DDn tapaus): The Golf Channel (24 tuntia paivassa tulee golfia, haastatteluita, pro:n oppitunteja, asiantuntijoiden studiolahetyksia ym), ainakin viiden kanavan joka viikkoiset PGA Tour-lahetykset, joissa golfin seassa on paljon haastatteluita ja analysointeja pelin guruilta (mm just Hank Haney) ja lisaksi suorat (tai ainakin melkein suorat) lahetykset niin Nationwide Tourilta, European Tourilta, Champions Tourilta, AustralAsian Tourilta ja LPGA Tourilta. Ja joka viikko. Jos noista ei saa noukittua faktoja ja nippelitietoutta, niin sitten vaan weppi, sanomalehdet ja golf-lehdet esiin. Lisaksi hyvin laheiset suhteen Nikeen ja Nike Golfiin pitaa mut ainakin Niken pelaajien osalta hyvin mukana.

    MUTTA (hassua kylla, koen taman valttamattomaksi sanoa!) yhtaan naista mun mielipiteista ei tanne tule malliin ’minapa tiedan enemman kuin sina!’, VAAN ne tulevat tanne keskusteluun mukaan omina kommentteinani JA myos (ja nyt tarkkana fds ;)) siksi, etta haluan teillakin olevan mahdollisuus saada jotain sellasta tietoa mita ette ehka omista lahteistanne ole saaneet (esim noi syyt DDn loppuunpalamiseen ym tuli ihan hanen omasta ja perheensa suista tv:ssa). Siksihan taalla ollaan! Eika siksi (niin kun usein on nayttanyt), etta ollaan kilpailemassa lahinna kaikesta mika vaan golfiin liittyy (valineet, draivit, tietomaara, hcp jne jne). Se ei ole minulle. Ei kentalla eika taalla.

    Josko jatkettaisiin loysin rantein vaan. DD-asiaan mulla ei ton enempaa ole sanottavaa.

Esillä 3 viestiä, 26 - 28 (kaikkiaan 28)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #359665 kohteessaVoittokulku jatkuu

Etusivu Foorumit Yleistä Voittokulku jatkuu