26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Voiko miespelaaja jatkossa osallistua naisten kilpailuihin?

Etusivu Foorumit Yleistä Voiko miespelaaja jatkossa osallistua naisten kilpailuihin?

Esillä 8 viestiä, 101 - 108 (kaikkiaan 108)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • On Suomessakin pääkaupunkiseudulla parilla kentällä muutaman viime vuoden aikana voitettu kilpailuja ja seuran mestiksiä (jossain kilpailu muodossa) sukupuolenvaihdoksen läpikäynyt (mies>nainen) naisten seniorisarjoissa. Itselleni ei tästä aiheesta ole mielipiteitä kun olen mies enkä aio sitä asiaa muuksi muuttaa.

    Golferman, kommenttisi jälkeen golfia kilpaa pelaavalla naisella lienee mielipide välinpitämättömyydestäsi?
    Sitähän se on.

    Näprääjä, jäikö huomaamatta, että kyseessä on naisten seniori para-sarja. Ehkä nyt urheilu ihan tästä ole vielä tuhoutumassa.

    Kyllähän sitä kaikkea löytyy kun oikein tonkii ja haluaa. (Valentina Petrilloon viittaan)

    Shankinko mielestä ei väliä kun para sarja? Toi on kyllä valitettavan yleistä…
    Väärin se on joka sarjassa.

    Näprääjä: jos ei ole asiasta mielipidettä ei se tarkoita ettei välittäisi. En vain vielä ole perehtynyt aiheeseen tarkemmin jotta voisin mielipiteen muodostaa. En vain ole mielipidettä aiheeseen saanut aikaiseksi kun asia ei suoraan minua koske, kiirehtimättä paras? Tämä on sen verran arka aihe et olit sitten mitä mieltä tahansa joku sua vetää kuonoon. Niin kävi vaikkei olisi mitään mieltä! Olenko/olinko siis mieletön?

    Näprääjä, ehkä enemmän yleisemmin. Jos sinulla jokin agenda tai viesti on, osatotuuksien rummuttaminen ei yleensä auta. Allekirjoitatko viestisi väiteen (tiedän että et sitä kirjoittanut, mutta päätit sen kirjoitukseesi nostaa) ”They are erasing women from sports!”
    Ensinnäkin, who are they?

    Mutta paljastettakoon, ehkä ei niin suosittu, kantani: millään huippu-urheilulla ei minulle ole niinkään väliä. En koe huippu-urheilua kovin tärkeäksi.

    Joten kannattaneeko minun tähän enää edes kirjoitella. Tuskinpa.

    KL1

    On Suomessakin pääkaupunkiseudulla parilla kentällä muutaman viime vuoden aikana voitettu kilpailuja ja seuran mestiksiä (jossain kilpailu muodossa) sukupuolenvaihdoksen läpikäynyt (mies>nainen) naisten seniorisarjoissa.

    Niin, sukupuolenvaihdoksen läpikäynyt. On pikkaisen eri asia käydä läpi niin hormonaaliset kuin kirurgisetkin hoidot verrattuna nykyiseen ilmoitusmenettelyyn. Jälkimmäinenhän on se huolenaihe.

    Toisella ei mielipdettä mutta silti
    Toisen mielestä ei kannata mutta silti.

    Itseäkin mietityttää Who are they sillä tämäkin ilmoitusmenettely on jonkun ehdotama/tukema/päätetty suomessakin…

Esillä 8 viestiä, 101 - 108 (kaikkiaan 108)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #1381886 kohteessaVoiko miespelaaja jatkossa osallistua naisten kilpailuihin?

Etusivu Foorumit Yleistä Voiko miespelaaja jatkossa osallistua naisten kilpailuihin?