26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Vieraspelaajien arvostus

Etusivu Foorumit Yleistä Vieraspelaajien arvostus

Esillä 19 viestiä, 1 - 19 (kaikkiaan 19)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Aloitan nyt tämän aiheen käsittely, koska siitä on jo jonkin aikaa kun viimeksi tällä on asiasta keskusteltu, mutta nyt varsinkin on tullut paljon uusia pelaajia mukaan jonka vuoksi myös uusia vierailijoita golfklubeille tulee. Kokemukseni liittyy EKE golfin (Tammisaari) tapahtumiin parisen viikkoa sitten. Klubille tullessa caddimasterina työskentelevän henkilön asenne (vanhempi herra) on niin vastenmielinen ja luotaantyöntävä kuin vain olla voi. Tervehdimme asiallisesti henkilökuntaa ja kyselimme varauksestamme (tehty hyvissä ajoin etukäteen) sekä mahdollisuuksista autojen käyttöön. Caddiemasterin asenne on negatiivinen ja yrmeä, eli sellainen että mitä hel****ä te vieraspelaajat tulette tänne meidän klubille tuhlaamaan rahojanne ja katsastamaan kenttäämme. Klubikokemuksemme lässähti heti alkuun, eikä sitä sokkokentän pelaaminen juurikaan parantanut. Caddien asenne romutti myös klubin ravintolan palveluiden käytön, eli päätimme syödä kierroksen jälkeisen aterian muualla kuin ao. klubilla (10 henkilön keikka olisi varmaan kelvannut ravintoloitsijalle). Ko. käytös on valitettavan yleistä suomalaisilla golfklubeilla, eli vieraspelaajia ei osata tai haluta arvostaa tai sitten yksinkertaisesti ei ole caddiemastereita opastettu asiakaspalvelussa. Ko. tyyppinen kokemus ei vaikuta positiivisesti siihen, että vieraspelaajat tulisivat klubille jatkossakaan ja sehän taas tarkoittaa, että pelikustannukset osakkalille nousevat klubin toimenpiteiden johdosta eikä uusia pelaajia/osakkeenomistajia tule. Meidän peliryhmämme jääkin tästä eteenpäin ennen Tammisaarta pelaamaan turnauksensa muilla kentillä.

    Ruotsinkielisillä kannattaa aina tervehtiä på svenska, niin on takuuvarmasti tervetullut 🙂

    Kirjoituksesi perusteella moni taitaa jättää tuon kentän väliin. Luulis että on naama virneessä koska maksetaan g-f maksuja. Pistä kentän google arvosteluun palaute/arvostelu.

    Nimetön

    Mussa on varmaan joku vika mutta olen vieraspelaajana aina saanut kivaa kohtelua niin Suomessa kuin muuallakin. Ehkä se eka kerta vielä tulee mutta en silti lyttää kaikkia. Mä siis yleistän näin.En ole vielä mennyt kentälle jossa cm olisi tylyttänyt.

    Ensi viikolla olen menossa tonne, katsotaan.

    KL1

    Ko. käytös on valitettavan yleistä suomalaisilla golfklubeilla,

    En nyt ihan äkkiseltään muista missä ja milloin olisin saanut huonoa asiakaspalvelua, mutta varmasti olen joskus jossain saanut. Uskon sen kuitenkin olleen poikkeus enkä siten allekirjoita ketjun aloittajan väitettä alkuunkaan. Ehkä hänen kannattaa katsoa peiliin, jos hän jatkuvasti saa huonoa asiakaspalvelua.

    Hei Hartikaari,

    Kiitos palautteestasi. Oletan että viittaat minuun (vanhempi herra).

    Olen erittäin pahoillani ja samalla myös yllättynyt palautteestasi ja pyytäisin, että otat minuun yhteyttä niin saadaan asia käytyä läpi. Puhelinnumeroni on 0500 440025.

    Haluan painottaa, että tämä ei ole missään tapauksessa meidän tapa toimia vaan päinvastoin pyrimme aina hyvään palveluun ja mukavaan ilmapiiriin klubillamme. Yleensä olemme saanneet klubistamme ja kentästämme hyvää palutetta. Vieraspelaajat ovat enemmän kuin tervetulleita meille Eke Golfiin, Tammisaaren.

    Henrik Sarajas

    Vieraspelaajat ovat enemmän kuin tervetulleita meille Eke Golfiin, Tammisaaren.

    Tässä tulee oppia nopeasta reagoinnista asiakaspalautteeseen kuten fiksun yrityksen tulee tehdä.
    Meidän seniorit tekevät joka vuosi pelimatkan Tammisaareen. Miksi? Siellä on upea kenttä ja siellä saa hyvää ja kohteliasta palvelua. Ei me muuten siellä enää olisi käyty jos asia olisi toisin.
    Tsemppiä Henrik + muut caddiet!

    KL1

    Tässä tulee oppia nopeasta reagoinnista asiakaspalautteeseen kuten fiksun yrityksen tulee tehdä.

    Tismalleen samaa mieltä, hatunnosto Henrikille ja Eke Golfille.

    Kannattaa myös huomata, että tämä Golfpisteen Forum on kuitenkin aika laajalle levinnyt ja sana kiirii äkkiä pitkin ja poikin. Lukijoita on moninkertainen määrä osallistujiin nähden.

    KL1

    Koska ketjun otsikko sen sallii, kerronpa eräästä seuramme toimitsijamatkasta muutaman vuoden takaa.

    Osallistujia reilun tusinan verran, vuokrabussi kuljettajineen, lähtö pk-seudun itäosista ja maali Hangon Golfissa, johon varaukset oli tehty hyvissä ajoin. Paikan päällä kaikki oli valmiina, ei muuta kuin kisaamaan omalla porukalla! Kisan jälkeen kaikki toimi kuin rasvattu. Juomaa tuli ovista ja ikkunoista, ruokailu ulotettiin myös bussin kuljettajalle, paluumatkalle saimme tarpeellisia juomia (ynnä omamme, jotka olivat ystävällisesti jäähdyttäneet kylmätiloissaan) ja kaiken aikaa meitä palveltiin kuin tervetulleita vieraita.

    Tällaiset asiat jäävät mieleen, eivät kovin äkkiä unohdu ja kantavat pitkälle. Tuo reissu on jäänyt syystäkin mieleen kenties parhaana järjestämistäni. Terveisiä vain sinne Hankoon ja vielä kerran kiitos!

    Täysin samanlainen kokemus kyseisestä cm:stä. Viime keväänä kävimme 12 hengen ryhmällä Ekegolfissa. Palvelu oli erittäin kylmää. CM tosi tylysti kokoajan kun hänen pakeilla olimme. Mikään ei oikein käynyt. Varmaan yrmeys alkoi siitä kun meillä oli alennuskuponkeja joita he olivat laittaneet golflehteen.
    Tänä keväänä mentiin uudelleen ajatuksella annetaan toinen mahdollisuus. Ehkä vähän parempaa palvelua mutta hymy tai sana tervetuloa tuntemattomia juttuja.
    Tämä cm taitaa kyllä omistaa kentän tai osuuden siitä.
    Käymme normisti keväällä ruotsissa viikon pelireissulla. Siellä asiakaspalvelu on aivan eritasolla. Siellä tunnet olevasi tervetullut.

    Kenties hänellä on vähän liikaa hommia… (jos tuo on häneen liittyvää tietoa, jos ei niin anteeksi lainaus).

    Toimin tällä hetkellä Eke Golfissa golftoimen johtajana, golfakatemian vetäjänä, Pro Shop sekä kahvilan pitäjänä että vastaan caddiemaster toiminnoista.

    Onhan tuolla suunnalla muita kenttiä, kuten Hanko. Suosittelen sitä.

    Yhdelläkään kentällä en ole saanut huonoa palvelua en Suomessa enkä Euroopassa pelkästään hienoa mutta yksi kenttä yllätti ja se oli Nokia River Golf muutama vuosi sitten oli joka vuotinen kisamme joita jatkunut yli 25 vuotta ja oli Riverissä niin missään kentällä ei ole tapahtunut seuraavaa kun tulimme CM toimistoon niin oli vastassa toimari ja kädestä pitäen esitteli itsensä toivotti tervetulleeksi Nokialle eikä siinä vielä kaikki vaan toisena päivänä kun oli luvattu pientä sadetta niin toimari toi jokaiselle pyyhkeet kaikille autoihin kun voi vähän tihkuttaa.
    Kolme päivää viihdyimme aivan loistavilla kentillä ei niin pelillisesti vaan muuten.
    Riverissä kannattaa käydä aivan loistavat kentät ja henkilökunta niin kuin kaikilla kentillä Suomessa erittäin hienoa.
    Yleensä asiakas saa sitä mitä itse tilaa joka paikassa.

    KL1

    Riverissä on Suomen fiksuin kenttämestari, ymmärtää sekä kentänhoidon että kentän pelattavuuden päälle.

    Kiitoksia keskusteluun osallistumisesta. Olen yhteydessä EKE-golfiin ja kerron miten asian suhteen kävi. Terveisin Hartikaari

    Hei Hartikaari

    Olet pahoittanut mielesi 31.5. ja samlla päivämäärällä on Eke golfin Sarajas asiallisesti vastannut julkiseen avautumiseesi, pahoitellut tapahtunutta ja pyytänyt olemaan yhteydessä. Nyt, kuukausi tuon jälkeen olet ottamassa yhteyttä sinne. Olisiko hieman ilmaiset peliliput mielessä? Itse tarjoaisin korkeintaan lounaat ( niiden syömättä jääneiden tilalle ) mikäli menette uudelleen.

    Ole toki yhteydessä Ekeen jos vielä katsot sen tarpeelliseksi, mutta pidä lopputulos omana tietonasi. Se tuskin kuuluu muille.
    Alunperinkin olisi ollut paikallaan antaa ensin palaute suoraan Ekeen.

    Eken palvelua on moitittu, mutta minulla vieraspelaajana on täysin päinvastainen mielipide. Palvelu pari viikkoa sitten oli ensiluokkaista, niin ajanvarauksessa, kuin ajan siirtämisessäkin sekä toiminta klubilla. Lisäksi kenttä oli erinomaisessa kunnossa, selvästi kehittynyt sitten alkuvuosien. Minulla ja tyttöystävälläni jäi vierailusta hyvä fiilis.

    Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. En kyllä muista yhdelläkään kentällä saaneeni huonoa asiakaspalvelua. Näissä olisi aina kiva tietää koko tarina, tuntuu että jotain jätetään kertomatta.

    Nimetön

    Yksittäisiä kokemuksia varmaan on siellä täällä. Itse kävin EKEssä enkä huomannut mitään erilaista verrattuna muihin kenttiin. Ihan kelvollista kahviakin. Ei mitään syytä jättää käymättä.

Esillä 19 viestiä, 1 - 19 (kaikkiaan 19)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #1339828 kohteessaVieraspelaajien arvostus

Etusivu Foorumit Yleistä Vieraspelaajien arvostus