26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Vasurit mitä mieltä 731PM.??

Etusivu Foorumit Yleistä Vasurit mitä mieltä 731PM.??

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

    Itse olen nirvanassa näiden kanssa ja muutenkin nämä ovat juuri sitä herkkua jota ei tarjoilla kai- kille TZiiiiiHHHHHH Buahaha!! No ei nyt sentään .Mutta ois kiva kuulla muidenkin mielipiteitä Ks:Stagosita. Kiitti

    Kokeilin kerran. Ei minun mailani standardivarrellansa (DG S300). Osumatuntuma ehkä kenties kovahko, säätilalla ja testipaikalla (rangella kovalta matolta) oli varmastikin osansa tuohon. Staattista massaa minulle liikaa, tuohon lisättynä omia mailojani korkeampi swingipaino ja standardia pidemmät varret – säätämistä riittäisi.

    Upeat ne ovat, ihailtavan kauniit, mutta omaan bägiini löytyy parempiakin vaihtoehtoja.

    Harmi ettei ole päässyt testailemaan koska pelaan oikealta puolelta, en väärältä.:) Mutta oikeasti meni vähän aikaa miettiessä mitä tarkoittaa: ’katso Stagosita’.:) Mietin jo kuka on Stagosita, mutta sitten tajusin että tuolla tarkoitettiin: ko. stagoista.

    No jaa tällaista, mutta helposti pienikin kirjoitusvirhe saattaa muuttaa merkitystä näinkin paljon. Over and out.

    Mika H tais puhua mun kepeistä.

    Joo hyvät ne on, mutta ei mitään nirvana kokemuksia 🙂 Ei ole tarvetta vaihtaa.

    Niistäpäs juuri, juuri niistä.

    (piilomainontaa): mulla on nyt kasattuna se Snake Eyes FMC-1 rautakuutonen TX-tour -varrella. Pitää yrittää ehtiä nakata se sulle jossain välissä kokeiltavaksi.

    Joo kokeilen mielellään. Tiiä vaikka titut saa kyytiä sen kokeilun jälkeen 😉

    Nimetön

    Joo tyypitetty on ja hyvät ne tuntuvat olevan , mutta itse olen kyl sitä mieltä että 731PM-nit,

    on paras maila joilla olen nyt nykinyt ja pieni lisäsäys siihen stiff varsi kommettiin niin mulla itselläni on on R-300set ja ihan hyvin toimii.

    Nimetön

    Joo mailat ovat ihan omaa luokkaansa vie aikaa totutella mutta kun jippo löytyy niin voin jopa

    hyvin mielin todeta että supert antia ’I`ts a titleist’

    komppanialta joten ei muuta ku kokeilee ja ostoksille. Niin ja yx juttu niistä snaken fmc-1 sistä että olihan noi 2003 golf monthlyn star buyt ja kokeiltu on ja nekin on ihan jees mutta kysymyksessä on nyt ihan eri mailat (snaket lapa

    setti 130taalaa3-pw ja tour tx hyvä varsi vaihto

    ehto mutta kassiin en laittais!!!!

    Itse olen tökkinyt sekä S300:lla, että R300 ja R istuu minulle paremmin, eli helpompi muokata lyöntiä korkeammaksi tai matalammaksi. Kaikkia mitä olen ulottuville saanut, olen testaillut ja mielestäni tähän asti parhaat kepit mitkä vakiomailoista vasureille saa, mutta eivät varmasti toimi nämäkään kaikilla vasureilla….

    Nimetön

    Joo sama juttu kun bäkä maan. Eli, YLIVOIMAISESTI parhaat kepit joilla olen nepannut

    ja varret on mulla kanssa R-300set lyöntiä todella

    mukava muokata !

    Mutta kyllähän se on niinkin että ei niillä kaikki vasurit lyö ei ne ole mitkään maailman helpoimmat nekään mutta heeelvetin hyvät.

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #375797 kohteessaVasurit mitä mieltä 731PM.??

Etusivu Foorumit Yleistä Vasurit mitä mieltä 731PM.??