26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Varaspelaaminen

Etusivu Foorumit Yleistä Varaspelaaminen

Esillä 12 viestiä, 51 - 62 (kaikkiaan 62)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #343827 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Nikke Halonen on profiilina Suomen Mäkiyppveteraaninen logossa- siin on Niken ’intiaanivaimon laakson ’ pakeeti ilmalennossa – Nikke oli kuin toinen paketti armeijan majuri Koba Tsakadse CCCP hyppäs asennossa kui upseerill kuuluu. rannan Pena on taidemaalari niin ku Markku Maatelakin oli ennen astraalilentoaan. pena on maalant tän logoniken. Nikkehän ei pärjänny täl viimeiselle käet eessä hyppääjälle Helmut Recknagelille , josta tuli myöhemmin lääkäri. Se tais olla vaan KGB:n kavereit ni nyt se ol aianskii Planican 1985 aikoihin vähän työtön. Näinhän se valta muuttaa kuvioit –sanotaanahan Georg Otsinkii , niin ..joo.

    Nike touhuaa kovasti mäkiveteraaneissa ja järjestelee vuosittain Suomi -Norja mäkimieskolohvareiden maaotteluja- Norjast Björn Wirkola, Yggeseth, Larsen, Suomest Nikke, Viki, Jari Puikkonen , jne vähän olympiatasolla . asuuu hesassa vaikakii on hämäläine. Kolovis jää useimmiten mun taa mut Viki on eessä kuten kärkisen jussikii.

    On mukan ens vuon Vuosaares.

    senior Tapani taavitsainen , jolle häövisin useimmin ku voetin – en osant hypätä kotimäessä hertiskas kovi hyvi – paremmin kulki Hyvinkääl, Vihdis , Lahdes jne. Mut tapanihan voittii Akateemisen maaailmanmestaruuden ja hesan piirin mestaruuden lisäksi lisäski kerran Suomi-Ruoti maaottelu pituushypynkin – tosin vain vähänyli 7 m tuloksella – mut kummiskki.

    Tapanin isä ei ktyllä ollu lekuri ku kellokauppias ja oli ite asiassa silloin mäkijoukkueen hyppäävä johtaja ku tauno Luiro hyppäs 139 m. Penaki tul 101m.

    sekä tapsa et PENA taavitsainen muuttiva kouvolast stadiin ja TULI TUTUIKIS hesan mäkikuviois.

    #343828 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Mielestäni koirapuistot on rakennettu siksi että siellä saa koirat juosta vapaana. Miksi jotkut antavat kuitenkin koirien juosta vapaana myös lenkkipolulla?

    Liittyy golfiin ja tähän keskusteluun yhtä paljon kuin mäkihyppy joten antakaahan jo olla.

    #343829 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Mä oon pelannu 18 vuotta kolohvia aloitin ihan tarkoituksella jenkkein kanssa , koska siellä laji on yhtä vanha kuin meilläa mäkihyppy, hiihto tai tappelu.

    Jos mä olisin belkialainen ja halauaisin hypätä mäkkeee mensinkö belikailaisen mäökivalmentajan luo – tuskin sellaist ta ees löytyis. ei mä tulisin suommeenmaailaman parhaan mäkitekniikan maahna ja ottaisin mäkitunteja vaikka Mika Kojonkoskelta.

    siksi mää menin USA:aan ,koska mä aavistin että ERKKI EN. – SUNTAPAISET TOSIKOT OLIS LOPETTANUT MUN KOLOHVI-INNOSTUKSENI ALKUUNSA. TÄÄÄLLÄ XSOOMESSA – JA PITÄÄ SANOO ET KYLLÄ TÄÄ LUTERILAINEDN KANS AONYFRITÄNYT TEHDÄ KOOHVISTA NIIN RASKAAN KU VAIN TOSIUSKOVAINEN OXSSAA SEN TEHRÄ –

    TYÖLÄSTÄ, RASKASXTA JA TYLXSÄÄ.

    JENKEISSÄ MÄ EXN M,UISTA LAUN ALKUUNKAAN KOKSAAN JUTELLEN SATUNNAOSTEN PDELIAKVEREITTENIO KANSSA KYUIN 10 % KOLOHVISTA- MUUTOIN PUHUIMME ESIM . NÄKEMISTÄNI KEITOREISTA, KÄRMEISTÄ, KILIPIKONNISTA, MIGTÄ IMHEELISIMMSITÄ LIINUISTA – DIASNEYWORLCDISTAÄ- JOSKU KYSYIN VÄÖHÄN KENTGISTÄ.

    MÄ EN PYRI EDELLEENKÄÄN PUHUMAAN KOLOHVIKENTÄLLÄ PELKÄXSTÄÄN KOLOHVISTA – MÄ KATON HYVIN PALJON FAUNAA JZA FLOORRAA

    ÅPARAS MUISTO TÄLT VUODELT ON KURKIKAURAN LENTO 200 KURKHEE fREEMIN YLPUOLDELLA. KETTU VUON LINKSEILLÄ JAZ PEURA KURKISSA – KURKI PEURASSA- HYVÄSSÄ SEURASSA.

    MYÖS TÄÄLLÄ KOLOHVPUNKTISA SAA DISKUTEERATA MIST HALAJAA – KYL TÖÄÄL SILT ENIMMILLÄÄN PUHHUTAAN KOLOHVSIAZT.

    TÄN AIHE OLI KOLOHVIVZARASTAMINEN – VARAASTETTAAN KOLOHVIPELIAIKAA JA KULUETAAN RYÖVÄREIDEN TAPAAN TOISTEN OMZAISUTTAA.

    HETKINEN KUKAHAN AIKANAAN OMISTIKAAN NÄÄ MZAAT JZA VEET – OIXSKO SUOMESSA KUMMINNIIN ELUKAT JA SAAMELAISET – JA MITÄ SAAMELAISILLA ENNÄÄ ON – ZAHTAA ASUINSIJAT POROILLE.

    NO KUUE ERKKI EN– DEIHÄN XSUN TYAZRTTE

    TÄTÄ PLASTAA LUKKEE JA KUUEL ÄLÄ TUU MUNZA KANS SAMAAN FLEITIIN JOSX AZIOT PUHU KOLOHVIKIRERROKSELLA VAIN KOLOHVI ÄLÄ TUU WEES 19 REIÄLLÄ JOS AIOT KOKO AJAN VAIN SÖNKÖTTÄÄ MITÄ SEÄ OLIT JUST KOLOHVIKENTÄLLÄ TEHNY.

    MUTAZ JOS TIIJÄT MUXSIIKISTZA JOTTAIN, KIFRJALLISUUDESTA, E4LKUVISTA ,LINUISTA

    M’ÄKIHUPUISTA TAI VAGINASTZA OOTT TDERTDETULLU –

    NIKNES ÄJLÖP.

    #343830 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Jotta jos on tullu otettua jo toinenkin pullollinen lopeta jo kirjottelu ja palaa sitten kun taas toimii.

    #343831 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    enoo ottant on pelant 1h 30 min lentistä.

    ei mun tartte juuva , jos mää kerronvähän syvempiä ajtuksiani – e4ikä niitä missään tapauksessa pidä ottaa vakavasti – tääkolohvi on sen verran pöljää homaa et tän takia ei kanata

    menttää mitään – ei kolohvi mitenkäään korvammatonta ole

    jo pelkästään musiiiki – sitä vois kuunnella ja tehä hitrosti enenmmän kolohvinkustanuksella kuin mitä nyt teen – pzarhaimmillan niinkuin tän Malkuun taika se oli jotain taivaallista- pzaljon väylää jja vähä muit pelureit enempi kurkei- ja törleigt mitä sä tiiät niistä.

    innoxstut xsää vast pullon vaulla laukoon tosi jatuksiasi. ollot osuuj hätim ??

    #343832 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Eihän noita jaksa enää Erkkikään, Perteistä nyt puhumattakaan. Olisikohan Mäkkäri mitenkään mahdollista, että oikolukisit edes kertaalleen tekstisi? – niinhän me kaikki muutkin tehdään.

    #343833 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Joo, jos tuo teksti on sinusta syvällistä…..

    En vaivaudu enempää kommentoimaan, joku toinen keskustelupalsta voisi sopia sinulle selvästi paremmin. Vaikka maikkarin Helmi, jos siellä nyt keskustellaan. Mene ja tiedä, mutta käyppä katselemassa.

    #343834 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Täst on turistu enneki – mie teen hommii niinkuin Frankie Boy – My way – taaplaa sie tyylilläs ja tuu onnellisemmaks ku mie-

    mie oon sen vera pöljä – et tuski pärjäät

    – mie opn syntymäkahko – ei sinun erkki en oo- ja kuka tuo uuslirkuttaja ny olikii – kannat minnu ruutii tuhlat —

    – sen mie vaan tiiijän , jotta ku kärelt lähtee pää edellä suksien päälle – ni on puuta päässä – järkimiehilt mwenee pupu pöksyysxn –

    seniori sano et ralliautolkii hyppäämises on riaskinsä – ku piti ennen vanhaan ilman kartturii – katsoo ilmasa mihin puheklintolpat känty ., jotta ties miten vääntää ratii ku tuloo alas —

    ei täs ny kolohviaa oo paljon – mut kyl mie voinm ottaapojilt senkka nenästä ku seistään xsamlla ttiaus paltxsilla —

    jos kojweluen twekstini ni mie menetän miehuuteni —

    siisx miehekkäästi vääri ja sksi jakltuu.

    #343835 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    ollot osuuj hätim =

    tollo juuso mitäh

    #343836 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    niknes äjlöp = senkin pölöjä

    #343837 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Sen verran jäi pari viikkoa sitten vaivaamaan tuo Hertsigan vanhan hyndän mäkiennätys, että kaivoin esiin Stidin puhelinnnumeron ja ajattelin tarkistaa asian häneltä. Stidi ei koskaan soittooni vastannut.

    Tämän aamun lehti toi suruviestin. Stidi oli kuollut 11.11.2005. Mäkikotka on nyt viimeisellä liidollaan…

    #343838 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Juu kai me hänestä puhuimme 11.11. tienoilla kun hän Aulis Kallakorven perään lähti mäkkäreiden kaa mäkimiesten viimeiseen lentomäkeen.

    ylämäki on siinä mammuttimäes 2 km pitkä. Aulsi Kallakorpi laski tän vuon jo ladut ja Hempan ladut ol jo tusikun lalle jäenet lähti 2003 .

    Juu ku Siodi pääsee kärejlle ni Eikka, Antti, Aulis ja Purasen Jussiihii ohjaavat Stidin

    A S T R A A L I L E N T O O N.

    Stidi ( Kari Tuhkanen) voitti SM pronssia isäni mailla Suonenjoella johdettuuan 1 kiekala mäkiennätyksellä 63,5 m. ( samast kylästä iisveeltä on Kario Tapio ( Jalaknen) mäkimies hänkii ,Rauno Miettinen Olympiamitalisti ja Kalle jalakanen) .

    NO Hesarin nekrologi jätti kertomatta sen, että oli Stidillä SM kultaakin – joukkuemäessä Kai Nymanin ja sen jyväskyläst Hesaan muttanen kaverin kaa.

    ZSe, että hän Lahden betonin vihkiäiskiosissa kaatu ja joutui sairaalareisuulle johtuu just Hesan ison mäen puutteesta.

    Sama puute oli Pekka Salol . Kaatu ja halvaantui Kulmin lentomäessä 1960-luvull. Riihimäellä oli vain 3o metrin mäki. Hesas sentään 50 m.

    Liidä pitkälle Stidi. ja lerveissii luluille.

Esillä 12 viestiä, 51 - 62 (kaikkiaan 62)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #343833 kohteessaVaraspelaaminen

Etusivu Foorumit Yleistä Varaspelaaminen