16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

Vantaan Golfpuisto

Etusivu Foorumit Yleistä Vantaan Golfpuisto

Esillä 6 viestiä, 76 - 81 (kaikkiaan 81)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

    No vähän rautalankaa.. maansiirto on niin joka päiväistä. Jos jotain vähän myrkkyä tulee niin olisiko vastaanottajan pitänyt olla tietäjä ja ennustaja jotta olisi voinut sanoa ei? Maa tuli sentään asutulta alueelta. Kenen vika se mahtaa olla? Varmaan oikeus päättää jos on rikos tehty ja kuka teki. Minä en ja suosittelen ettei muutkaan täällä ihan kevyesti jaa tuomioita. Syyteharkinta tai syyte ei vielä ole tuomio vaikka niin usein uskotaan.

    Mielenkiintoista mistä Vantaa sai ajatuksen alkaa tutkimaan maan laatua. Mutta jos maankäytön apulaiskaupunginjohtaja Hannu Penttilä sanoo ettei ole myrkkyä kuin vähäisesti niin KL1 varmasti tietää paremmin. Tähän en minä pysty joten jätän tämän asian selvästi paremman tietäjän asiaksi.

    KL1

    Mielenkiintoista mistä Vantaa sai ajatuksen alkaa tutkimaan maan laatua. Mutta jos maankäytön apulaiskaupunginjohtaja Hannu Penttilä sanoo ettei ole myrkkyä kuin vähäisesti niin KL1 varmasti tietää paremmin. Tähän en minä pysty joten jätän tämän asian selvästi paremman tietäjän asiaksi.

    Niin siis sinähän olet koko ajan väittänyt, ettei mitään myrkkymaita ole koskaan siirretty Golfpuistoon. Minä olen ollut ja olen asiasta eri mieltä, koska asiasta on olemassa selkeät todisteet.

    Tämä tästä.

    Jätkäsaarikin on tehty siirroista. Ja siellä asuu ihmisiä, toisin kuin Petikossa.

    Noissa ei ole raja-arvot ylittyneet, ymmärrät varmasti eron. Sitten on toisenlaisia tapauksia, joista osa tulee julkisuuteen:

    https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/11/28/myrkkymaa-uhkasi-tuhansien-terveytta-helsingin-myllypurossa

    Nimetön

    Niin siis sinähän olet koko ajan väittänyt, ettei mitään myrkkymaita ole koskaan siirretty Golfpuistoon. Minä olen ollut ja olen asiasta eri mieltä, koska asiasta on olemassa selkeät todisteet.

    Jos yhtään luet niin ehkä ymmärrät etten väittänyt mitään. Toistin sen mitä apulaiskaupunginjohtaja sanoi. Ei kannata vääristellä toisten sanomia vaikka tämä onkin internetti jossa se on normaalia.

    KL1

    Möllikkä 11.9.2022 klo 18:19 kirjoitti näin:

    Mun tulkinnan mukaan jotain vähäisiä ei ole paljon mitään, jos oikeasti ollenkaan. Ei vaan voinut sanoa että hölynpölyä koko juttu minkä tiesivät etukäteen. Kiusantekoa.

    Apulaiskaupunginjohtajako tuossa puhuu..?

    Jäi näköjään tämökin rojekti byrokratian hampaisiin. Mielenkiintoista olisi saada joskus golfkenttä missä ei ns. Harvainvalta toteudu vaan jokainen jäsen olisi osaomistaja sen syvimmässä olemuksessa. Hekumoin ajatukselle kentästä jolla minullakin olisi valtaa päättää edes yksi asia. Ei minua niin haittaisi sen jälkeen liv golfia kattoa tai mitään muutakaan. Meidän kentältä hajos muuten pilsipaattori eilen joten sinne ei pääse pelaamaan, ja johdon tietäen en usko että korjaavat ennen ensi kaitta joten pelit olivat kai tässä kun ilman sitä ei griinien hoidosta tule mitään

Esillä 6 viestiä, 76 - 81 (kaikkiaan 81)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #1369827 kohteessaVantaan Golfpuisto

Etusivu Foorumit Yleistä Vantaan Golfpuisto