26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Valkoiset housut…???

Etusivu Foorumit Yleistä Valkoiset housut…???

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 44)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • v33

    Ostin itselleni hienot Alberton valkoiset housut…laitoin housut päälle ja marssin tyytyväisenä tee-paikalle.sain paheksuvia katsetseita? Myöhemmin kuulin, että vain singeli-pelaajat ’saavat’pitää valkoisia housuja?? Onko todella näin?

    Milloin kuulit, että vain singeli-pelaajat ’saavat’ pitää valkoisia housuja??

    KL

    Höpö höpö. Jokainen saa käyttää aivan sen värisiä vaatteita kuin haluaa, kunhan ne ovat hyvän maun (ja mielellään etiketin) mukaisia. Tosin ainakin pitkälahkeiset vakoiset housut ovat hieman arat golfkentällä, ainakin jos pyyhkii mailanlapansa lahkeeseen ennen lyöntiä kuten minä 😉

    Ah, tuo suomalainen, suvatsevainen golf-yhteiso! Nyt ei odoteta kun Chipin konservatiivisia kommentteja tahan 😉

    Monikohan olisi pahastunut vaatevalikoimastani, joita juuri kaytin reissullani akselilla Napa Valley, San Francisco & Reno, jossa pelattiin 7 kierrosta varsin kivoilla kentilla…? Ei uskalla edes avautua, ettei porukoilta mene uni!

    Mun mielesta ainoa tapa milla valkoiset housut nayttavat vahan valjuilta on, kun jannut laittaa niiden kanssa valkoisen vyon, valkoisen paidan ja valkoiset kengat. Oma suosikkini on ’Suomi-look’, eli valkoiset housut, sininen paita, valkoinen lippis, vyo jossa on erisavyisia sinisia viivoja ja valkosiniset kengat. Niilla kelpaa astella ykkoselle jopa sunnuntaisin!

    Kuvitteletko tosissasi, että joku taho voisi määrätä/bannata housujesi värin? Et kai sentään.

    Suvaitsevaisuutta kyllä löytyy mutta makua ei.

    Eikös se ollu nii että valkoiset kengät? Vai muistanko lukeneeni väärin?

    Leikkimielisesti voipi joku kaveriporukka tolleen sanoa ja sopia keskenään. Meilläkin jos pelaa yli sata, niin pitää seuraava kierros pelata ruutuhousuissa (joskus toi oli, eipä enään).
    Valkoiset kengät kuulin kun aloitin pelaamaan ja meni heti ostamaan sellaset :).

    Voishan tuonne kentälle sellaset sinkku-rannekkeen tapaiset rannekkeet ottaa käyttöön.
    Siitä vaan miettimään eri väreille eri tarkoitus…kuten punainen=hidas pelaaja jne….
    siinä olisi kiva tiirailla rannekkeen väriä tiiboxissa ja kun tulisi 4 punasta samaan flaittiin (anteeksi kehno kielenkäyttöni), voisi huutaa BINGO!

    Golfinn kirjoitti: (10.8.2013 20:07:44)
    Mun mielesta ainoa tapa milla valkoiset housut nayttavat vahan valjuilta on, kun jannut laittaa niiden kanssa valkoisen vyon, valkoisen paidan ja valkoiset kengat. Oma suosikkini on ’Suomi-look’, eli valkoiset housut, sininen paita, valkoinen lippis, vyo jossa on erisavyisia sinisia viivoja ja valkosiniset kengat. Niilla kelpaa astella ykkoselle jopa sunnuntaisin!

    ja tennissukat *virn*

    peluri27.7 kirjoitti: (10.8.2013 18:29:41)
    Ostin itselleni hienot Alberton valkoiset housut…laitoin housut päälle ja marssin tyytyväisenä tee-paikalle.sain paheksuvia katsetseita? Myöhemmin kuulin, että vain singeli-pelaajat ’saavat’pitää valkoisia housuja?? Onko todella näin?

    Käyttäjätunnus on luotu vuonna 2009, ja heti vuonna 2013 pukkas ulos eka viesti (joka on kuin ekaluokkalaisen kirjoittama). Miksi näihin trolleihin mennään mukaan?

    Lavantauti kirjoitti: (10.8.2013 20:46:43)

    peluri27.7 kirjoitti: (10.8.2013 18:29:41)
    Ostin itselleni hienot Alberton valkoiset housut…laitoin housut päälle ja marssin tyytyväisenä tee-paikalle.sain paheksuvia katsetseita? Myöhemmin kuulin, että vain singeli-pelaajat ’saavat’pitää valkoisia housuja?? Onko todella näin?

    Käyttäjätunnus on luotu vuonna 2009, ja heti vuonna 2013 pukkas ulos eka viesti (joka on kuin ekaluokkalaisen kirjoittama). Miksi näihin trolleihin mennään mukaan?

    Jos on trolli, niin ainakin on kiitettävän pitkäjänteistä toimintaa….

    Ei kai ollut valkoiset kalsarit? Niihin kun töräyttää pari krapulapierua niin näky on melko lohduton.

    Golfinn kirjoitti: (10.8.2013 20:07:44)
    Ah, tuo suomalainen, suvatsevainen golf-yhteiso! Nyt ei odoteta kun Chipin konservatiivisia kommentteja tahan 😉

    Monikohan olisi pahastunut vaatevalikoimastani, joita juuri kaytin reissullani akselilla Napa Valley, San Francisco & Reno, jossa pelattiin 7 kierrosta varsin kivoilla kentilla…? Ei uskalla edes avautua, ettei porukoilta mene uni!

    Mun mielesta ainoa tapa milla valkoiset housut nayttavat vahan valjuilta on, kun jannut laittaa niiden kanssa valkoisen vyon, valkoisen paidan ja valkoiset kengat. Oma suosikkini on ’Suomi-look’, eli valkoiset housut, sininen paita, valkoinen lippis, vyo jossa on erisavyisia sinisia viivoja ja valkosiniset kengat. Niilla kelpaa astella ykkoselle jopa sunnuntaisin!

    No siellä rapakon takana varsinkin naiset ovat nousseet esiin uudenlaisella pukeutumisella. Minä ainakaan kiinnittäny mitään huomiota miesten pukeutumiseen.

    Valkoiset, mustat, siniset, punaiset, keltaiset……. kaikki käy eikä mitään väliä mitä mieltä joku muu on. Mutta täähän olikin trolli….

    EFC

    Maanantaina kun kytäjällä kuunneltiin asuntomessugolfin kisainfoa, niin tuumin , notta onpas täällä paljon singeleitä, mutta eipä sitten kuitenkaan, osa oli korkeamman tasoituksen porukkaa vaikka kengät olivat valkoiset.

    Lavantauti kirjoitti: (10.8.2013 20:46:43)

    peluri27.7 kirjoitti: (10.8.2013 18:29:41)
    Ostin itselleni hienot Alberton valkoiset housut…laitoin housut päälle ja marssin tyytyväisenä tee-paikalle.sain paheksuvia katsetseita? Myöhemmin kuulin, että vain singeli-pelaajat ’saavat’pitää valkoisia housuja?? Onko todella näin?

    Käyttäjätunnus on luotu vuonna 2009, ja heti vuonna 2013 pukkas ulos eka viesti (joka on kuin ekaluokkalaisen kirjoittama). Miksi näihin trolleihin mennään mukaan?

    Kaikkee sääki scouttaat. Jos kaverilla ei oo ollu sanottavaa aikasemmin? Hatunnoston arvoinen suoriutuminen mun mielestä. Ite ei oo pystyny oleen kirjoottelemata.

    Joopa Joo !
    – arvaapa millaisia heittoja tuli kun laitoin jalkaani vaaleanpunaiset huosut, komea musta/tummanpunainen solmuvyö/punainen pikee`-paita, valkea lippis ja kengät.
    Naiset huokailivatt : aah…nikä asu, miehet voi ’…….’ mikä pelle.
    Valkeat housut OK. Jokainen pukeutuu halunsa mukaan, mutta siististi.Värit kuuluvat myös golfkentälle.

    Golfinn kirjoitti: (10.8.2013 20:07:44)
    Ah, tuo suomalainen, suvatsevainen golf-yhteiso! Nyt ei odoteta kun Chipin konservatiivisia kommentteja tahan 😉

    Luulet enemmän kuin tiedät. Mulla on parit valkoiset housut, kirkkaanpunaiset, parit ’Poulter-tartaniset’ kohtuullisen huomiotaherättävät housut jne. Pukeutumisessa saa ja pitää olla väriä, kuten olen aina sanonut. Likaisenvihreät ja beigenväriset ’voiku kukaan ei huomaisi’-asut ovat perseestä.

    Ps. Vain singelin on sopivaa käyttää kirkkaanvärisiä ruutuhousuja.

    Chip Greenside kirjoitti: (11.8.2013 10:29:36)

    Ps. Vain singelin on sopivaa käyttää kirkkaanvärisiä ruutuhousuja.

    Sekä golfvälinevalmistajan logolippistä koskee sama singelisääntö

    Mullakin on on yhet ruutuhousut, tietenkin Alberton tyylikästä mallistoa. Kukaan ei koskaan ole kysynyt tasoitustani, kun olen ne ylläni pelaamaan mennyt. Enkä suosittele kysymäänkään.

    Olen myös esiintyny valkoisissa housuissa, mutta kuten KL totesi, ne ovat vähän arat ulkoiluun, joten siirsin ne siviilikäyttöön. Keimailen ne ylläni käydessäni Kemiön viinakaupassa, esim.

    Aina, kun näen tyylikkäät ruutuhousut jollain pelaajalla, ajattelen, että siinäpä snygit brallat! Mutta en sitä tietenkään kenellekään sano, sillä mitä se muille kuuluu, mitä ajattelen toisten pukeutumisesta. Paitsi, jos joku on pukeutunut farkkuihin ja T-paitaan. Mutta se on toinen juttu.

    Chip Greenside kirjoitti: (11.8.2013 10:29:36)

    Luulet enemmän kuin tiedät. Mulla on parit valkoiset housut, kirkkaanpunaiset, parit ’Poulter-tartaniset’ kohtuullisen huomiotaherättävät housut jne. Pukeutumisessa saa ja pitää olla väriä, kuten olen aina sanonut. Likaisenvihreät ja beigenväriset ’voiku kukaan ei huomaisi’-asut ovat perseestä.

    Ps. Vain singelin on sopivaa käyttää kirkkaanvärisiä ruutuhousuja.

    Peukkua!

    Itse menen tanaan illalla pelaamaan ’vihasen ysin’ ja laitan paalleni farkut ja t-paidan. Vaviskaa!

    Valkoiset housut on itse asiassa aika lattea valinta nykyaan. Nytkin kun katsoo tuota PGA majoria, niin siella on joka toinen valkoisissa housuissa. Jopa tuo laski thaimaalainen. IT’S NOT A GOOD LOOK, BUDDY!!!!

    Golfinn kirjoitti: (11.8.2013 21:13:49)

    Itse menen tanaan illalla pelaamaan ’vihasen ysin’ ja laitan paalleni farkut ja t-paidan. Vaviskaa!

    Jaa…. enpas menekaan. Illalla on viela 25C lamminta, joten kokeillaans vihreita maastoshortseja, oranssia paitaa ja vihrea-oransseja kenkia. Noissa kuteissa on se hyva puoli, etta jos hukkuu metsaan, pitais ukko loytya pienella etsimisella. Ellei sit oon paa puskassa ja perse kohti taivasta.

    Silloin on kylla pelko, etta hirvi yllattaa…

    On nuo vihaiset nuoret miehet hurjia.

    peluri27.7 kirjoitti: (10.8.2013 18:29:41)
    Ostin itselleni hienot Alberton valkoiset housut…laitoin housut päälle ja marssin tyytyväisenä tee-paikalle.sain paheksuvia katsetseita? Myöhemmin kuulin, että vain singeli-pelaajat ’saavat’pitää valkoisia housuja?? Onko todella näin?

    ’Rumat koreilee vaatteillaan’ sanotaan vanhan kansan sananlaskuissa.

    Lainaan ketjua röyhkeästi omiin tarkoituksiini ja kysäisen arvon GP-raadilta, että mitkä housut tilaan täältä: Loudmouth

    Jotkut täytyy ottaa, notta ei turhaan kisoissa pärjännyt. Valkoisia ei tuolta löydy, lähimpänä taitaa olla Cowz-malli.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 44)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #413755 kohteessaValkoiset housut…???

Etusivu Foorumit Yleistä Valkoiset housut…???