16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

Välineiden saatavuudesta

Etusivu Foorumit Välineet Välineiden saatavuudesta

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Näyttää siltä, että poikkeusolot ovat vaikuttaneet koko alan väline saatavuuteen? Itse olen ollut tänä kesänä poikkeuksellisen aktiivinen välineiden ja varusteiden hankinnassa. Parasta aikaa odottelen uutta fitattua rautasettiä, toimitusaika on venähtänyt jo yli kuukauteen, eikä lopullinen toimituspäivä ole vieläkään tiedossa. Kyseessä erään myydyimmän mailamerkin tuotteet.
    Uusissa välineissä vaikuttaa varmaan itäinen rahtiliikenne tai sen puute?
    Käytettyjen mailojen ja järvipallojen osalta olen myös törmännyt samaan ongelmaan. Silmäilin golfbidderistä käytettyä stiff vartista driveria, koska fittauksen yhteydessä todettiin nyky raippani varsi hieman löysäksi minulle. Ajattelin pirruuttaan kokeilla käytettyä stiffiä, miltä se tuntuisi? Bidderissä oli kuitenkin aika heikosti mailoja myytävänä ja 90% niistä reguja tai laitteja! Minusta aiemmen suhde on ollut lähes päinvastoin ja mailoja ollut hyvin saatavilla?
    Tilailin myös järvipalloja keväällä Englannista. Niiden nyt loputtua 🙂 ryhdyin etsimään lisää hukattavaa. Lähes kaikissa kaupoissa oli sold out merkinnät niiden pallomallien osalta joita raaskin ostaa hukattavaksi (NXT, AD333, A6ym.)ProVeetä tuntui vielä löytyvän, mutta luonto ei anna periksi niiden kylvämiseen..

    Poistin viestin.

    Kertomasi tilanne on ihan sama kuin omani. Kävin fittauksessa, jonka myötä tilattiin erään ison mailamerkin rautasetti. Tällä viikolla tulee täyteen 5 viikkoa odottelua. Tilausta tehdessä arvioitiin toimitusajaksi 2-3 viikkoa.

    TT

    Meillä taisi olla saman valmistajan setti. Itsellä luvattiin 2-3vk ja lopulta meni yli 6vk.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #1322743 kohteessaVälineiden saatavuudesta

Etusivu Foorumit Välineet Välineiden saatavuudesta