26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

vaikein lyönti????

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu vaikein lyönti????

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 114)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • -no eagle- kirjoitti: (3.10.2008 11:58:11)
    Niin Scoop näki mun lyöntejä…siis löin kisassa eri tavalla kuin rangella..oliko rentous poissa tais jotain ?

    No, stanssauksesta lähtien oli vähän eri palikat käytössä kentällä. Aika tyypillistähän se on, ei siinä mitään. Mutta korjaaminen edellyttää realiteettien hyväksymistä, ei niiden hukuttamista buranaan, kaurapuuroon ja poikkeuksellisen isoihin tammenlehviin…

    -no eagle- kirjoitti: (3.10.2008 11:58:11)
    235 m vastatuuleen on 265 m myötätuuleen Januz.

    Eli näpykin voi olla tekninen megadraivi 🙂

    -no eagle- kirjoitti: (3.10.2008 11:58:11)
    Voi analysoida seuraavaa siitä 16:an drivestä…yritin lyödä kovaa osumaan ja lopettaa liikkeen täysin siihen alaasentoo..ikäänkuin pysäyttää kädet siihen ( luonnollisestikaan se ei onnistu mutta saa irti loputkin ranteista/mailasta tulevasta liikeenergiasta )..se oli avainsana onnistuneeseen perusdriveen sillä kertaa.

    Tämä taisi olla juuri se RR/RC käskytys..vai mitä scoop ?

    Kyllä, kyllä. Erittäin reverse. Lähestulkoon perverse.

    Mutta totuuden siemenhän tuossa piilee. Kuuluisa rengasdrillikin on laajalti väärin ymmärretty harjoite. Oikeastihan rengas tulee sijoittaa käsien kulkuradalla tuohon osumakohdan eteen, ja sitten vedetään satasella siihen. Kyllä lapa jatkaa kulkuaan. Iloisesti. Tosin spagettimaisen pehmeä tatsi auttaa tuottamaan useampia toistoja. Muutoin harjoite saattaa jäädä kertaluontoiseksi.

    ts

    Kerpele muuten nythämmää vasta tajusinkin… Kaveri.. eikun siis ihminen jonka tunnen, oli kehittäny tän drillin vielä pidemmälle ja siirtäny ton nivelmpisteen alemmas varressa. Mä luulin, että se suutsuspäissään sen mailan löi siihen koivun kylkeen, mutta kysehän olikin tehotreenistä.

    Oiskos muuten tosta voinu antaa vaikka 5,4 penalttia kesken kierroksen harjottelusta?

    Scoop kirjoitti: (3.10.2008 16:54:54)

    -no eagle- kirjoitti: (3.10.2008 11:58:11)
    Niin Scoop näki mun lyöntejä…siis löin kisassa eri tavalla kuin rangella..oliko rentous poissa tais jotain ?

    No, stanssauksesta lähtien oli vähän eri palikat käytössä kentällä. Aika tyypillistähän se on, ei siinä mitään. Mutta korjaaminen edellyttää realiteettien hyväksymistä, ei niiden hukuttamista buranaan, kaurapuuroon ja poikkeuksellisen isoihin tammenlehviin…

    -no eagle- kirjoitti: (3.10.2008 11:58:11)
    235 m vastatuuleen on 265 m myötätuuleen Januz.

    Eli näpykin voi olla tekninen megadraivi 🙂

    -no eagle- kirjoitti: (3.10.2008 11:58:11)
    Voi analysoida seuraavaa siitä 16:an drivestä…yritin lyödä kovaa osumaan ja lopettaa liikkeen täysin siihen alaasentoo..ikäänkuin pysäyttää kädet siihen ( luonnollisestikaan se ei onnistu mutta saa irti loputkin ranteista/mailasta tulevasta liikeenergiasta )..se oli avainsana onnistuneeseen perusdriveen sillä kertaa.

    Tämä taisi olla juuri se RR/RC käskytys..vai mitä scoop ?

    Kyllä, kyllä. Erittäin reverse. Lähestulkoon perverse.

    Mutta totuuden siemenhän tuossa piilee. Kuuluisa rengasdrillikin on laajalti väärin ymmärretty harjoite. Oikeastihan rengas tulee sijoittaa käsien kulkuradalla tuohon osumakohdan eteen, ja sitten vedetään satasella siihen. Kyllä lapa jatkaa kulkuaan. Iloisesti. Tosin spagettimaisen pehmeä tatsi auttaa tuottamaan useampia toistoja. Muutoin harjoite saattaa jäädä kertaluontoiseksi.

    Scoop,

    Hyvä..siis vasen käsi vie liikkeen slottiin ja liike pitää olla terävä ja voimantuoton keskityttävä lavanpään nopeuden tuottamiseen ( siihen tarvitaan ikäänkuin käsien jarruttamista ennen osumaa..aiemmin luulin, että pelkkä tukijalka auttaa tähän )…vartalon kierto aloittaa DS:n terävästi ja tuottaa ainakin 50% pallon lentoon tarvittavasta energiasta.

    Muutaman päivän tauko treenissä jo aiheuttaa sen, että mulla menee ainakin 50 palloa ennekuin saa hyvän driven rangella aikaseksi..tosin ei oo väliä millä mailalla ne pallot takoo mutta ainakin 10 driverilla..nyt on +4 C ja tarvii ylipaljo vaatetusta alkaa olla finaalissa hyvä golf Oulussa.

    t. Juke

    Scoop kirjoitti: (3.10.2008 16:54:54)

    Eli näpykin voi olla tekninen megadraivi 🙂

    Niin 300 metrinen myötätuuleen ja alamäkeen..kuten Pohjan 8:lla..siksihän siihen ei meinannut driverilla uskaltaa lyödä..kun oli niin kapean tuntuinen teeltä.

    -no eagle- kirjoitti: (3.10.2008 19:15:37)

    Scoop kirjoitti: (3.10.2008 16:54:54)

    Eli näpykin voi olla tekninen megadraivi 🙂

    Niin 300 metrinen myötätuuleen ja alamäkeen..kuten Pohjan 8:lla..siksihän siihen ei meinannut driverilla uskaltaa lyödä..kun oli niin kapean tuntuinen teeltä.

    Oi Ruukin kosteilla mättähillä särkynyt sieniä syövän pitkälyöntisen pohjolan miehen myytti, kuink’ sut takaisin saisin??

    Lavantauti kirjoitti: (3.10.2008 19:59:26)

    -no eagle- kirjoitti: (3.10.2008 19:15:37)

    Scoop kirjoitti: (3.10.2008 16:54:54)

    Eli näpykin voi olla tekninen megadraivi 🙂

    Niin 300 metrinen myötätuuleen ja alamäkeen..kuten Pohjan 8:lla..siksihän siihen ei meinannut driverilla uskaltaa lyödä..kun oli niin kapean tuntuinen teeltä.

    Oi Ruukin kosteilla mättähillä särkynyt sieniä syövän pitkälyöntisen pohjolan miehen myytti, kuink’ sut takaisin saisin??

    Monesko flinda on menossa? Ai että mä putosin.

    -no eagle- kirjoitti: (3.10.2008 19:13:07)
    Hyvä..siis vasen käsi vie liikkeen slottiin ja liike pitää olla terävä ja voimantuoton keskityttävä lavanpään nopeuden tuottamiseen ( siihen tarvitaan ikäänkuin käsien jarruttamista ennen osumaa..aiemmin luulin, että pelkkä tukijalka auttaa tähän )…

    Aika lähellä, aika lähellä. Siis oikea käsi vie liikkeen slottiin, ja liikkeen tulee olla sulava. Voimantuoton on keskityttävä lavanpään nopeuden tuottamiseen, koska viime kädessä se on ainoa nopeus mitä voimantuotolla pyritään tuottamaan. Mutta siihen tarvitaan käsien läpiviemistä kiihdyttäen (ainakin mielikuvana), jotta liike ei tarpeettomasti pysähdy ennen osumaa (ja lapa karkaa käsien edelle). Tukijalka auttaa.

    ts

    -no eagle- kirjoitti: (3.10.2008 19:13:07)

    Scoop,

    Hyvä..siis vasen käsi vie liikkeen slottiin ja liike pitää olla terävä ja voimantuoton keskityttävä lavanpään nopeuden tuottamiseen ( siihen tarvitaan ikäänkuin käsien jarruttamista ennen osumaa..aiemmin luulin, että pelkkä tukijalka auttaa tähän )…vartalon kierto aloittaa DS:n terävästi ja tuottaa ainakin 50% pallon lentoon tarvittavasta energiasta.

    t. Juke

    Ja höpö höpö. Koko mailanpään nopeuden ajattelu on ongelmien alku.

    Mä voin nyt suoraan kertoa sun golfillisen ongelman, johon ei tarvita mitään selityksiä autossa istumisesta, lämpötiloista, kaurapuron koostumuksesta, rullaluistelusta eikä mistään muustakaan.

    Onglema on se, että sulla ei ole hajuakaan miten palloa pitäis lyödä. Muutenhan tuo ei niin haittais, mutta kun olet kovin innokas noita ajatuksias muillekin kertomaan…

    ts kirjoitti: (3.10.2008 20:12:57)

    -no eagle- kirjoitti: (3.10.2008 19:13:07)

    Scoop,

    Hyvä..siis vasen käsi vie liikkeen slottiin ja liike pitää olla terävä ja voimantuoton keskityttävä lavanpään nopeuden tuottamiseen ( siihen tarvitaan ikäänkuin käsien jarruttamista ennen osumaa..aiemmin luulin, että pelkkä tukijalka auttaa tähän )…vartalon kierto aloittaa DS:n terävästi ja tuottaa ainakin 50% pallon lentoon tarvittavasta energiasta.

    t. Juke

    Ja höpö höpö. Koko mailanpään nopeuden ajattelu on ongelmien alku.

    Mä voin nyt suoraan kertoa sun golfillisen ongelman, johon ei tarvita mitään selityksiä autossa istumisesta, lämpötiloista, kaurapuron koostumuksesta, rullaluistelusta eikä mistään muustakaan.

    Onglema on se, että sulla ei ole hajuakaan miten palloa pitäis lyödä. Muutenhan tuo ei niin haittais, mutta kun olet kovin innokas noita ajatuksias muillekin kertomaan…

    TSOT TSOT!! Tiät Sä. Meneekö hermo huonoon kuntoon???

    ts

    poa annua kirjoitti: (3.10.2008 20:29:04)

    TSOT TSOT!! Tiät Sä. Meneekö hermo huonoon kuntoon???

    Ei oo menny pitkään aikaan. Viimeks tais mennä siellä teidän nurkilla kun rangella joutu lyömään helvetillisestä heinästä. Sillon meni kyllä.

    Scoop kirjoitti: (3.10.2008 20:08:12)

    Monesko flinda on menossa? Ai että mä putosin.

    fLinda on viulisti. Ei se liity tähän RR-keskusteluun mitenkään.

    Otin muutaman Dolanin että sais vähän joustetta selkärankaan ja hyvän draivi/wedgefiiliksen huomista kauden toiseksi tärkeintä coitosta varten.
    Dolanin vaikutusta odotellessa mä otin vähän Buranaa koska mulla oli sitä mukana.
    Oon istunu Lootus-asennossa sitkeästi koko illan koska haluan olla myös notkea huomenna. Samassa ryhmässä on pari pitkälyöntistä jätkää. Kuulemma.
    Polviin sattuu jo hieman, nääs pikkukakkosesta lähtien olen tässä meditoinut, mutta minä en venyttelystä näin kylmällä ilmalla tingi. Vielä tunti. Sitten teen sillan ja lopuksi venytän ojentajat ja riisun märkäpuvun.

    Mä vien Hörhöltä ja Tetsalta huomenna niin paljon päänahkoja että ne joutuu antamaan mulle skinien lisäksi vaatteet päältään ja A/E-kertoimien takia vielä autojen verhoilutkin!

    Kaik o suhteellista. Siit Riverin rangelta oli huomattavasti helepompi kauhasta ko kotikentän hieman tiukemmalta alustalta.

    Lavantauti kirjoitti: (3.10.2008 20:56:06)

    Oi Ruukin kosteilla mättähillä särkynyt sieniä syövän pitkälyöntisen pohjolan miehen myytti, kuink’ sut takaisin saisin??

    Otin muutaman Dolanin että sais vähän joustetta selkärankaan ja hyvän draivi/wedgefiiliksen huomista kauden toiseksi tärkeintä coitosta varten.

    Tuohon välineeseen sä todella tarvit meditaatiota.

    Ensikerralla lupaan ottaa lääkettä ja nukkua ainakin yhden yön samalla viikolla kun on kisa…niin nähdään sitten mistä kana kusee. Saattaa olla että vaihdan mailoihin stiffit ja ½ tuumaa normia pidemmät varret…ollaan sitten niinkuin even. Nythän mä pelailin ’lastenmailoilla’ ( tosin tuo Callyn 2 hybridi strong varrella on kaikkea muuta kuin lastenleikkiä mulle)…maastontiedustelua nääs. Kenttä vaikutti pelattavalta. Paljonko muuten sait pokibingoja..voititko kari L:n ( 27 pb ) ?

    ts kirjoitti: (3.10.2008 20:12:57)

    Onglema on se, että sulla ei ole hajuakaan miten palloa pitäis lyödä. Muutenhan tuo ei niin haittais, mutta kun olet kovin innokas noita ajatuksias muillekin kertomaan…

    Hahhah..jos sulta sais joskus asiallisen kommentin niin suakin vois alkaa pitää muuna kuin trollaajana.

    -no eagle- kirjoitti: (3.10.2008 21:32:34)
    … Saattaa olla että vaihdan mailoihin stiffit ja ½ tuumaa normia pidemmät varret…ollaan sitten niinkuin even. …

    Älä niinku unta nää.

    Lavantauti kirjoitti: (3.10.2008 20:56:06)

    Mä vien Hörhöltä ja Tetsalta huomenna niin paljon päänahkoja että ne joutuu antamaan mulle skinien lisäksi vaatteet päältään ja A/E-kertoimien takia vielä autojen verhoilutkin!

    Mä otankin huomenna päälle kauhtuneimmat Suomi -teryneelit ja Volvon (diesel!) nahkajakkaroiden päälle heitän lukioainoina Fuengirolasta pöllityt rantapyyhkeet, joita ei oo pesty sitten -90 luvun lamavuosien. Siinähän viet. (Varaan myös käteistä mukaan. Tällä hetkellä erään Helsinkiläisen ravintolan pyödästä katsoen näyttää vähän siltä, että vielä huomennakin saatan ykköstiillä hiukan huojahdella…)

    Mutta perkele! Minä en luovuta! Vaikka varsi on laho on oksassa voimaa! (Ei sillä kyllä tän kanssa oo paljon mitään tekemistä, mutta sanonta on silti hupaisa.)

    Nii!

    ts

    -no eagle- kirjoitti: (3.10.2008 21:48:33)

    ts kirjoitti: (3.10.2008 20:12:57)

    Onglema on se, että sulla ei ole hajuakaan miten palloa pitäis lyödä. Muutenhan tuo ei niin haittais, mutta kun olet kovin innokas noita ajatuksias muillekin kertomaan…

    Hahhah..jos sulta sais joskus asiallisen kommentin niin suakin vois alkaa pitää muuna kuin trollaajana.

    Ja sä et edes ymmärtäny, että toi teksti oli pelkkää asiaa…

    Tetsa kirjoitti: (3.10.2008 21:56:51)

    Lavantauti kirjoitti: (3.10.2008 20:56:06)

    Mä vien Hörhöltä ja Tetsalta huomenna niin paljon päänahkoja että ne joutuu antamaan mulle skinien lisäksi vaatteet päältään ja A/E-kertoimien takia vielä autojen verhoilutkin!

    Mä otankin huomenna päälle kauhtuneimmat Suomi -teryneelit ja Volvon (diesel!) nahkajakkaroiden päälle heitän lukioainoina Fuengirolasta pöllityt rantapyyhkeet, joita ei oo pesty sitten -90 luvun lamavuosien. Siinähän viet. (Varaan myös käteistä mukaan. Tällä hetkellä erään Helsinkiläisen ravintolan pyödästä katsoen näyttää vähän siltä, että vielä huomennakin saatan ykköstiillä hiukan huojahdella…)

    Mutta perkele! Minä en luovuta! Vaikka varsi on laho on oksassa voimaa! (Ei sillä kyllä tän kanssa oo paljon mitään tekemistä, mutta sanonta on silti hupaisa.)

    Nii!

    Tetsa on bongattu hienostoravintolassa ottamassa pohjia huomiseen. SHHY:n tarkailijoiden tulisi olla huomenna Pickalassa katsomassa, onko Tetsasta ainesta jäseneksi. Linnassa lähti jo muutama lupaava hihuli.

    Hmm. Näyttää siltä että SHHY:n tarkkailijat ovat olleet ’deep, deep under cover’, sillä mä en kyllä huomannut tulleeni tarkkailluksi. Tosin oma huomiokykyni saattoi jo olla hiukan vajavaista laatua johtuen Ks. Ravintolan antimista.

    Mutta nyt mä oon jo kotona! Vatsa on täynnä, mutta päässä ei pahemmin lainehdi. Veikkaan että huomisaamu saattaa koittaa ennakkotietoja kirkkaampana.

    *Hamuaa Magloire -pulloa*

    Jos siellä Pickalassa niitä SHHY:n scoutteja oli, niin veikkaan että heiltä tulee vahva puoltava lausunto…

    ts kirjoitti: (3.10.2008 20:47:43)

    poa annua kirjoitti: (3.10.2008 20:29:04)

    TSOT TSOT!! Tiät Sä. Meneekö hermo huonoon kuntoon???

    Ei oo menny pitkään aikaan. Viimeks tais mennä siellä teidän nurkilla kun rangella joutu lyömään helvetillisestä heinästä. Sillon meni kyllä.

    Ja minä kun vartavasten sulle ’pitkää’ heinää kasvatin, kas kun oletin sun reenaavan samanlaiselta alustalta, kuin kentälläkin pelaat!!!

    Tetsa kirjoitti: (4.10.2008 16:42:11)
    Jos siellä Pickalassa niitä SHHY:n scoutteja oli, niin veikkaan että heiltä tulee vahva puoltava lausunto…

    Ehtottomasti! Mä laskin just nopeesti että meidän neljän hengen ryhmä veti viiimeselle 4:lle väylälle ainakin 13 tilastokelpoista hihaa. Näistä 2 oli erityisen palkitsevia wedge-hihoja! Varsinkin Hörhön hieno kallion koloon lyöty wedge-hiha vikalla väylällä tilanteessa +1 oli varmasti jo ilmaisjäsenyyden arvoinen!!!

    ts

    poa annua kirjoitti: (4.10.2008 17:01:05)

    ts kirjoitti: (3.10.2008 20:47:43)

    poa annua kirjoitti: (3.10.2008 20:29:04)

    TSOT TSOT!! Tiät Sä. Meneekö hermo huonoon kuntoon???

    Ei oo menny pitkään aikaan. Viimeks tais mennä siellä teidän nurkilla kun rangella joutu lyömään helvetillisestä heinästä. Sillon meni kyllä.

    Ja minä kun vartavasten sulle ’pitkää’ heinää kasvatin, kas kun oletin sun reenaavan samanlaiselta alustalta, kuin kentälläkin pelaat!!!

    No eihän ne väylät mitenkään loistavassa kunnossa ollu (sateen jäljiltä) mutta tohon rangen megaraffiin verrattuna aika loistavat. Kentän raffeista ei hirveesti jääny mieleen, kun en juurikaan käyny…

    Mutta hei ihan oikeesti.. tehkää jotain tolle rangen lyöntialustalle. Teilläkin on siellä hyviä pelaajia joiden pitäis päästä treenaamaan ihan toisissa olosuhteissa kuin nuo.

    Lavantauti kirjoitti: (4.10.2008 17:21:11)
    Ehtottomasti! Mä laskin just nopeesti että meidän neljän hengen ryhmä veti viiimeselle 4:lle väylälle ainakin 13 tilastokelpoista hihaa. Näistä 2 oli erityisen palkitsevia wedge-hihoja! Varsinkin Hörhön hieno kallion koloon lyöty wedge-hiha vikalla väylällä tilanteessa +1 oli varmasti jo ilmaisjäsenyyden arvoinen!!!

    Sinähän olet kuin mustalainen: ei riitä, että upottaa Moran kahvaa myöden ylävatsaan, vaan sitä pitää vielä kiertää…

    No jos olisin itse kiertänyt käsivartta, niin määhän olisin pelannut underiin, enkä SHHY:n ilmaisjäseneksi. Ja etuysihän meni underiin, niin eikö se joidenkin mielestä tarkoita, että pelaa kierroksen alle parin? Paljonko mun ’tekninen’ tulos nyt sitten oululaisittain oli? Kaksi alle?

    ts

    Mun vaan tässä tuli mieleen, kun kärppien koko jengi on vatsataudissa ja Jugi hiljaa…. eihän ne perkuleet vaan oo kokemattomina menneet kokeileen kaverin eväitä metsästä…

    Meinaan vaan että kai se Jugin päiväannos yhen lätkäjengin kaataa

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 114)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #229462 kohteessavaikein lyönti????

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu vaikein lyönti????