16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

Uusien mailojen merkitys

Etusivu Foorumit Yleistä Uusien mailojen merkitys

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mikä on teidän mielestänne kokemuksen perusteella mailojen merkitys draiviin, rauta-, lähi- ja puttipeliin. Oma mielipiteeni on että uudet mailat tuovat peliin itsevarmuutta ja voivat jopa parantaa peliä huomattavasti. Esim. David Duval: draivin keskipituus 15m pitemälle Niken kuin Titleistin draivilla. Kierroskeskiarvo tippuu tällaisesta lyönn(e)illä…

    Itse vaihdoin Titun DCI:t Callawayn Hawk Eye VFT rautoihin. Pituutta tuli lisää ja muutenkin svingi ’helpottui’ ja tuli varmemmaksi.

    Aloitin golfin viime kesänä, mutta pelaaminen jäi aika vähäiseksi. Nyt ole parin kuukauden ajan käynyt Vermossa hakemassa lyöntivarmuutta eri pituisissa lyönneissä. Iso kiusaus on uskotella itselleen, että välineitä vaihtamalla homma etenisi nopeammin.

    Olen kuitenkin päättänyt soveltaa päinvastaista taktiikkaa: Olen luvannut itselleni palkintoja kehittymisestä. Siispä ’saan’ hankkia uusia välineitä vasta kun hcp on pudonnut alle 30. Pojalleni olen luvannut, että pääsee mukaan syyskuussa Portugaliin työmatkan jälkeisen viikolopun pelimatkalle, jos saa hcpnsä alle 30.

    Saan nähdä miten suunnitelma pitää. Pitänee raportoida asiasta loppuvuodesta.

    Uusien mailojen ostoa kannattaa harkita jos pelaa kuluneilla, tai vanhanaikaisilla mailoilla.Paras tapa parantaa peliä lienee kuitenkin ,jos saman rahan minkä kuluttaa joka vuosi uusiin hienoihin mailoihin,
    käyttäisi pron tunneilla käynteihin.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #524955 kohteessaUusien mailojen merkitys

Etusivu Foorumit Yleistä Uusien mailojen merkitys