16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][17]
KilpailuaSuomalaista

TW PGA Tour 2007

Etusivu Foorumit Yleistä TW PGA Tour 2007

Esillä 5 viestiä, 51 - 55 (kaikkiaan 55)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #484474 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Onko huomenna kukaan menossa pelaamaan?

    #484475 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    Tuota siis niin… Tuon laitteen ominaisuudet riittävät täysin mittaamaan pallon lentoa ja lavan asentoa + liikettä siinä tarkkudessa, mikä tarvitaan viihdekäyttöön. Ja varmasti paremmin kuin muut simut mitä olen kokeillut. Oman fiilistelyn pohjalta voin sanoa, että pallot päätyvät kutakuinkin sinne mihin menisivät aidossakin tilanteessa. Varsinkin mittojen puolesta olin hämmästynyt.

    Tuo versiohan lukee kaiken tiedon mailan lavan liikkeestä ja tekee simulaation pallon lennosta. Siinä olisi kyllä toivomisen varaa, kun näkee pallon osuvan pressuun kohdelinjan oikealla puolella ja laite piirtää lähdön vasmmalle. Liekö joku palstan väestä koodannut 😀
    Siis tuolla seikalla ei oikeesti ole kyllä mitään merkitystä, koska numeerinen näyttö antaa varsin oikeat luvut ja ymmärtääkseni pelatessa pallon paikka määritellään sen mukaan. Spinnit ja muut perustuvat siis laskentaan, niitä ei mitata.

    Lyöntialusta on päivittymässä ruohopintaiseksi. Nyt vielä kumimatolta matalan tiin päältä.

    Tuohon fittaukseen en oikeen osaa sanoa. Minä kun olen aina vaan hankkinut hyvät mailat ja fitannu itteni niihin 🙂

    Vahva huhu kertoo, että tuolle puolelle olisi jotain kovemman puolen laitteistoa tulossa. Ei vaan taida olla ihan halpa, mutta siitä myöhemin.

    Turnaus nimellä golfpiste.com
    salasanana osallistumiselle golfpiste.
    osallistumismaksuna 500kolikkoa.
    peli alkaa välittömästi; kolme kierrosta, yksi kierros /24h. seuraava kierros alkaa huomenna klo15 jne

    Mistä siihen offline peliin saa kerättyä rahaa oon pelannu niitä tiimi pelejä mut niistä ei taida saada mania.

    pelaa pro-turnauksia, siellä on massia jota voit sitten käyttää shoppailuun,

Esillä 5 viestiä, 51 - 55 (kaikkiaan 55)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #484476 kohteessaTW PGA Tour 2007

Etusivu Foorumit Yleistä TW PGA Tour 2007