26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

TW PGA Tour 2007

Etusivu Foorumit Yleistä TW PGA Tour 2007

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 55)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #484449 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Näinhän se on varmaankin juu, mutta pitäähän sitä nyt ainakin harjootella ekaks, että olis jotain mahtollisuuksia pärjätäkin.

    #484450 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Niih ja se puttaaminen on edelleen persiistä, se liike ei mene yhtään viksusti samassa tahdissa sen hiiren heilautuksen kanssa. 😛

    #484451 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    januz kirjoitti: (19.12.2006 11:08:18)
    Niih ja se puttaaminen on edelleen persiistä, se liike ei mene yhtään viksusti samassa tahdissa sen hiiren heilautuksen kanssa. 😛

    Täh? Mä taas olen sitä mieltä, että nimenomaan puttaaminen on kaikkein hienoimmin toteutettu tuolla hiirenheilautussysteemillä. Itse ainakin jo parin kierroksen jälkeen puttasin kuin kone, ei yhtään ainutta kolmen putin greeniä Pebble Beachilla ja yhdellä putilla varmaan puolet, vaikka puttaustaidot eivät vielä pelaajallani kovin kummoisia ole. Mä oon jotenkin aina ollut sinut tuossa pelisarjassa nimenomaan tuon hiirenheilautusputtauksen kanssa, mutta sitten taas vajaan svingin lyönnit eri mailoilla tuottaa tuskaa, täys svingi nyt on helppo toteuttaa, mutta vajaa on todella vaikeaa.

    #484452 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Niin ja onhan tuossa todella tärkeää griinien lukeminenkin, vaikka kuinka puttaa oikean pituisia putteja, niin jos suunta on persiistä niin eipä uppoa ekalla. Kyllä nuo silti taitavat olla ylivoimaisesti parhaita golfpelejä mitä on olemassa, olis kyllä ihan hauska kokeilla tuota kunnollisella golfsimulaattorilla johon sais itse mätkiä palloa.

    #484453 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    pelatkaahan custom:ssa kisaa jossa on ’vastustajia’mukana. pyrkikää pelaamaan koko ajan samaan tulokseen kuin’vastustaja’ niin nopeuttaa huomattavasti attribuuttien keräämistä.

    Novice

    #484454 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    UnTitled kirjoitti: (19.12.2006 13:15:03)
    pelatkaahan custom:ssa kisaa jossa on ’vastustajia’mukana. pyrkikää pelaamaan koko ajan samaan tulokseen kuin’vastustaja’ niin nopeuttaa huomattavasti attribuuttien keräämistä.

    Novice

    Siis voiko tota customia ja PGA tour moodia pelata samaan aikaan ja kerätä samalle äijälle attribuutteja?

    #484455 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    goldencap kirjoitti: (19.12.2006 13:57:41)

    UnTitled kirjoitti: (19.12.2006 13:15:03)
    pelatkaahan custom:ssa kisaa jossa on ’vastustajia’mukana. pyrkikää pelaamaan koko ajan samaan tulokseen kuin’vastustaja’ niin nopeuttaa huomattavasti attribuuttien keräämistä.

    Novice

    Siis voiko tota customia ja PGA tour moodia pelata samaan aikaan ja kerätä samalle äijälle attribuutteja?

    Siis ei kai tietääkseni samalla profiililla pysty pelaamaan sekä amatööri- että PGA Tour- moodia.

    #484456 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    anteeksi huono neuvoni. tarkoitukseni oli avustaa valitsemaan game modes->custom ja sieltä opponents sarakkeesta EA Sports Tour. siellä kun pelailee tasatuloksin saa attribuutit nopeammin kohoamaan

    peli-iloa

    #484457 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Siis eikös tuo PGA tour mode ole just se uramoodi, josta aloitetaan ihan nollista ja pikkuhiljaa sitten on tarkoitus edetä amatööritourien kautta PGA:lle ja voittaa se. Minä ainakin aloin pelaamaan sitä.

    #484458 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Hehe, ensimmäinen kisa Amateur tourilla -11, 9 birkkua, eagle ja ei bogeja =) 17 lyönnin voitto kierroksen kisassa ja mitäs muuta? Hmh…Onkohan tuo ehkä kuitenkin tasoltaan vähän liian helpohko.

    #484459 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kertokaapas poijjaat, oletteko saaneet päivitettyä tuota tuosta v. 1.0:sta vai onko teillä ihan se? Onkohan siitä edes tullut päivitystä. Mä kun asensin ne kaikki ea updaterit ja muut ja en kyllä käsitä millä vitulla tuota pitäisi päivittää. Olettekos jo ottaneet matsia? Mä luulen, että joulun pyhien jälkeen uskaltautuisin ehkä kisaan mukaan, kunhan nyt eka vähän hankin taitoa suojatilleni.

    #484460 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Noniin, nyt mäkin sain liityttyä tuonne seuraan, milläs te pidätte yhteyttä ja sovitte pelejä?

    #484461 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Käyttääkös kukaan irciä? Se olisi ihan hyvä paikka sopia noita pelejä kun tällä foorumillakaan ei ole privaviestimahdollisuutta.

    #484462 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Tuo on perseestä, että ei ole privaviestimahdollisuutta täällä. Minä en kyllä ainakaan itse käytä irciä. Messenger on tietysti aina olemassa, se nyt on yksi vaihtoehto. Voihan sitä täälläkin yrittää peliajan sopia, mutta onnistuneeko.

    #484463 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Nyt meni hermot! Peli kaatui turnauksen jälkeen ja kun pelin käynnisti uudelleen, niin profiilini ja kaikki sen seivit oli kadonnut, voi perkeleen perkele.

    #484464 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

    goldencap kirjoitti: (22.12.2006 9:02:40)
    Nyt meni hermot! Peli kaatui turnauksen jälkeen ja kun pelin käynnisti uudelleen, niin profiilini ja kaikki sen seivit oli kadonnut, voi perkeleen perkele.

    Tietokoneen käyttöön pitäisi myös vaatia Green Card -suoritus ja siinä kurssilla ensimmäiseksi opetettaisiin varmuuskopioiden tekeminen kaikesta siitä datasta, joka koneen rikkoutuessa voi kadota ja jonka kuitenkin haluaa säilyttää….

    #484465 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    KL kirjoitti: (22.12.2006 11:52:11)

    Tietokoneen käyttöön pitäisi myös vaatia Green Card -suoritus ja siinä kurssilla ensimmäiseksi opetettaisiin varmuuskopioiden tekeminen kaikesta siitä datasta, joka koneen rikkoutuessa voi kadota ja jonka kuitenkin haluaa säilyttää….

    Mulla on ollut PC noin 15 vuotta, jota tulee käytettyä keskimäärin parikymmentä tuntia viikossa vähintään plus töissä koko päivä, luulen osaavani käyttää tietokoneita aivan tarpeeksi hyvin. Todennäköisesti noita pelin seivejä ei edes ole mahdollista ’varmuuskopioida’, en ole tutkinut tuleeko sinne joku erillinen save tiedosto, ehkä tulee, ehkä ei. Senhän voisi kopioida juu. Mutta olin pelannut peliä lähinnä yhden illan, niin ei tule todellakaan mieleen lähteä ’varmuuskopioimaan’ jotain save tiedostoja. Sitäpaitsi seivien ei pitäisi mitenkään kadota kokonaan, vaikka peli kaatuukin, mutta näin näköjään pääsi käymään.

    #484466 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Taikör Vuuts tallentaa savet muistaakseni My Documentsin alle omaan kansioon, missä sijaitsevat muutkin pelin henk. koht. tiedot.

    #484467 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

    goldencap kirjoitti: (22.12.2006 13:13:51)
    [
    Mulla on ollut PC noin 15 vuotta, jota tulee käytettyä keskimäärin parikymmentä tuntia viikossa vähintään plus töissä koko päivä, luulen osaavani käyttää tietokoneita aivan tarpeeksi hyvin. Todennäköisesti noita pelin seivejä ei edes ole mahdollista ’varmuuskopioida’, en ole tutkinut tuleeko sinne joku erillinen save tiedosto, ehkä tulee, ehkä ei. Senhän voisi kopioida juu. Mutta olin pelannut peliä lähinnä yhden illan, niin ei tule todellakaan mieleen lähteä ’varmuuskopioimaan’ jotain save tiedostoja. Sitäpaitsi seivien ei pitäisi mitenkään kadota kokonaan, vaikka peli kaatuukin, mutta näin näköjään pääsi käymään.

    No miksi sitten niiden katoaminen harmittaa….?

    goldencap kirjoitti: (22.12.2006 13:13:51)

    Sitäpaitsi seivien ei pitäisi mitenkään kadota kokonaan, vaikka peli kaatuukin, mutta näin näköjään pääsi käymään.

    Ei pitäisi, ei, mutta tietokone tekee mitä huvittaa.

    Jos ohjelma jotakin jonnekin tallettaa, niin se tieto on olemassa jossakin, joko erillisessä, ensimmäisellä tallennushetkellä syntyvässä tiedostossa, tai jossakin ohjelman mukana jo tulleessa tiedostossa, jota ohjelma tarpeen mukaan päivittää.

    Ei ole tarkoitukseni kiertää veistä haavassa. minua vain aina niin sylettää, kun itketään tiedostojen katoamisen perään, kun ei ole tehty varmuuskopioita. Sinun tapauksessasi vahinko ei ole suuri, mutta olen nähnyt tapauksia, joissa puolen vuoden työ on kadonnut, kun ei oltu viitsitty/ymmärretty/jaksettu ottaa varmuuskopioita. Taannoin lehdessä kerrottiin, kun joku heppu hukkasi kahden kuukauden Venäjänreissunsa työsaavutukset, kun läppäri varastettiin. Ja taas itkettiin. Ei ollut kaveri viitsinyt paneutua mm. nettivarmuuskopioihin tai vastaaviin vaihtoehtoisiin menetelmiin. Ei tainnut kaverin työnantaja olla kovin mielissään.

    Meillä kävi konttorissa varkaita reilu vuosi sitten ja toistakymmentä läppäriä lähti. Arvaapa huviksesi, olivatko kaikki muistaneet tehdä tiedostoistaan varmuuskopioita, vaikka sen tekemiseen riittää yhden ikonin klikkaaminen päivän päätteeksi tai automaattivarmistuksen rakentaminen….? Henkilökohtaisesti panisin ko. henkilöt tekemään asiat uudelleen omalla ajallaan.

    #484468 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kai se tiedon häviäminen voi vituttaa, vaikka ei olisi siitä kopiota tehnytkään. Ja kuinka monta ihmistä tiedät joka tekee päivittäin pelaamastaan pelin saveista varmuuskopiot? Työjutut on ihan eri asia joiden pelin tallennusten kanssa, niistä nyt tuskin kukaan tekee varmuuskopioita. Vaikka itselläni on n. 1.5Tt tietoa koneen kovoilla, niin en ole silti suurimmasta osasta tehnyt varmuuskopioita, enkä aio niitä tehdäkään, koska siihen menisi lähes 400 DVD levyä ja ajankäytön voitte vaan arvata. Tärkeimmät tiedot toki on tallessa ja mitään elintärkeää ei varmaan kovolta löydy, mutta kyllä tiedon häviäminen silti aina harmittaa. Joo, vahinko ei tässä tapauksessa ole tosiaan suuren suuri, mutta harmittaa alkaa taas alusta pelaamaan jos niitä saveja ei löydy. Täytyy Januz vilkaista löytyykö ne documents and settingsistä, mutta vaikka ne löytyisivätkin sieltä, niin on mahdollista että tuo pelin kaatuminen korruptoi sen tiedoston niin ettei peli sitä enää osaa lukea. Niinkin on käynyt.

    #484469 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    goldencap kirjoitti: (22.12.2006 14:30:32)
    Kai se tiedon häviäminen voi vituttaa, vaikka ei olisi siitä kopiota tehnytkään. Ja kuinka monta ihmistä tiedät joka tekee päivittäin pelaamastaan pelin saveista varmuuskopiot? Työjutut on ihan eri asia joiden pelin tallennusten kanssa, niistä nyt tuskin kukaan tekee varmuuskopioita. Vaikka itselläni on n. 1.5Tt tietoa koneen kovoilla, niin en ole silti suurimmasta osasta tehnyt varmuuskopioita, enkä aio niitä tehdäkään, koska siihen menisi lähes 400 DVD levyä ja ajankäytön voitte vaan arvata. Tärkeimmät tiedot toki on tallessa ja mitään elintärkeää ei varmaan kovolta löydy, mutta kyllä tiedon häviäminen silti aina harmittaa. Joo, vahinko ei tässä tapauksessa ole tosiaan suuren suuri, mutta harmittaa alkaa taas alusta pelaamaan jos niitä saveja ei löydy. Täytyy Januz vilkaista löytyykö ne documents and settingsistä, mutta vaikka ne löytyisivätkin sieltä, niin on mahdollista että tuo pelin kaatuminen korruptoi sen tiedoston niin ettei peli sitä enää osaa lukea. Niinkin on käynyt.

    Järjestelmän palautus hyvällä säkällä voi auttaa jos sellainen on päällä. Todennäköistä kuitenkin on että ei auta jos nuo tiedostot ovat korruptoituneet. Vaikuttaa kuitenkin hyvin ihmeelliseltä tuollainen skenaario…

    #484470 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    januz kirjoitti: (22.12.2006 15:27:39)

    Järjestelmän palautus hyvällä säkällä voi auttaa jos sellainen on päällä. Todennäköistä kuitenkin on että ei auta jos nuo tiedostot ovat korruptoituneet. Vaikuttaa kuitenkin hyvin ihmeelliseltä tuollainen skenaario…

    Eipä auta järjestelmän palautus kun sellainen ei tosiaan ole päällä, koska kovolla ei ole tarpeeksi tilaa sille. En kyllä usko että muutenkaan tuollaisessa tapauksessa toimisi.

    #484471 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    Noi voi perkalleen perkale… nyt joutuu tommosen pelinkin hankkimaan.

    Tuli nimittäin hankittua tuommonen P3Pro simu ja voi olla, että hetken päästä käy yhden kentän kiertäminen tylsäks.

    Laitteesta täytyy todeta, että ihme on, jos kilpailijat myy yhtään laitetta enää. Yksinkertasesti ensimmäinen simu, minkä pelaamisessa tuntuu oikeesti olevan järkeä ja lyönnit menee sinne , mihin ne oikeestikin menis.

    **menee pelaamaan toisen kierroksen**

    #484472 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Ei perhana, en malttanut odotella joulupukkia ja kipasin äsken ostamassa pelin.
    Ja eikun asentelemaan d:-)

    #484473 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    ts kirjoitti: (22.12.2006 18:35:13)
    Tuli nimittäin hankittua tuommonen P3Pro simu … Yksinkertasesti ensimmäinen simu, minkä pelaamisessa tuntuu oikeesti olevan järkeä ja lyönnit menee sinne , mihin ne oikeestikin menis.

    Kiinnostaa tuo simu, ei vaikuta ihan lelulta ja hinta on kuitenkin mahdollisuuksien rajoissa. Miten se mittaa spinnin? Mitenkä rautalyönnit, tehdäänkä ne teen päältä, muovilevyltä vaiko ruohoalustaa vastaavalta pinnalta? Mikä on parasta ko simussa (hinnan lisäksi), entä heikkoudet? Luuletko, että P3Pro simu olisi sopiva vehje mailojen fittingiin?

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 55)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #484452 kohteessaTW PGA Tour 2007

Etusivu Foorumit Yleistä TW PGA Tour 2007