26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

tiin värin vaikutus

Etusivu Foorumit Yleistä tiin värin vaikutus

Esillä 17 viestiä, 1 - 17 (kaikkiaan 17)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Onko tiin värillä (tarkoitan siis pegiä, kansanomaisesti tiitä) vaikutusta lyöntiinne. Itse olen huomannut punaisen tiin parantavan lyöntiä keltaista enemmän, ehkä alitajuisesti siksi, että se on helpompi löytää lyönnin jälkeen. Vihreät ovat selvästi vaikeimpia löytää. Oetteko havainneet eri merkeillä olevan eri vaikutusta lyöntipituuteen?

    Jos arvelee, ettei alkuperäistä tiitä löydä, on parasta lyödä varatii perään. Jos kuitenkin alkuperäinen tii löytyy, on peliä jatkettava sillä. Muistathan, että tiin etsimiseen saa käyttää max 5 minuuttia!

    Onkos juhannus jo alkanut?

    Pahus, mulla on duunia vielä huomennakin:(

    Puunväriset tiit ovat parhaita, koska maalipintaa ei ole mukana jarruttamassa. Kannattaa myös kokeilla tiin öljykäsittelyä.

    Itse asiassa pidän eniten nimenomaan puunvärisistä, koska ne eivät jätä jälkiä mailan pohjaan. Nämä jäljethän toki lähtevät pesemällä, mutta ehtivät silti aiheuttaa mielipahaa, kun niistä näkee millaisessa suunnassa palloon on tultu.

    EFC

    En käytä koskaan punaista tiitä. Kaikki muut käy.

    Yhdyn täysin ’Ironian’ empiirisiin tutkimuksiin punaisen tiin ominaisuuksista värjätä mailan lapa niin että karmea totuus palajstuu……. osuma oli aivan oletetusti päin h……ä! Eli unohda ne verenpunaiset puun pätkät ja käytä miehekkäämpiä värejä kuten ruskea (jos et löydä pro shopista, niksipirkasta lötyy hyvät ruiskumaalausohjeet) Hauskaa juhannusta ja käyttäytykää

    Pinkki toimii, ei vaan hirveesti löydy noista pusseista!

    ’Nämä jäljethän toki lähtevät pesemällä, mutta ehtivät silti aiheuttaa mielipahaa, kun niistä näkee millaisessa suunnassa palloon on tultu.’

    Aika hyvä =). Itselläkin oli viime kesänä aina kovan työn takana, että uskalsi kattoa sinne lavan pohjaan, kun slaissivika oli välillä aika paha….

    JJP

    TOTTA KAI 😉

    Sitten vielä jos väylällä on sivuvesieste, ei punaista tiitä, jos taas autti niin ei valkoista tiitä jne…

    Ja jos haluaa lyödä vähintään ampparipaalulle on askarellut itselleen mustakeltaisen…

    Ja sitten vielä tilaamaan netistä antislaissi tii, niin juhannuksen vietto voi alkaa 😉

    Kaikille mukavaa juhannusta, pitäkää ajoitus kunnossa 😉

    Olen vanhan Montyn kanssa samoilla linjoilla, eli vain valkoinen kelpaa. Se löytyy hyvin ja nimenomaan jättää jäljen lavan pohjaan. Musta ei Pääkaupunkiseudun golaliikkeissä oikein taideta tykätä kun saatan tonkia pari tuntia valkoisia tiitä niistä ’kassillinen kympillä’ saaveista…

    dr

    Natural kunniaan. itse en pahemmin liikennevalotiistä välitä, mutta onneksi noita champin natural tiitä saa melko monesta pro shopista.

    Värillä ei niin väliä, muotoseikat ratkaisee.

    Lue lisää: Sexy Tees

    Tii voi olla minkä värinen vaan, kunhan se vain on valkoinen. (Henry Tii).

    Muuan Henryhän se värkkäili niitä tii-mallin Fordeja ja nehän oli muistaakseni valkoisia järestään…

    Itse käytän ruotsalais*******jen koivusta vuolemia pintakäsittelemättömiä extralongeja, Mikä tuntuma, mikä ääni!

    Muoviset tiit – Hyi Hitto!

    Ei värillä väliä, kunhan ovat puiset.

    Englantilaisillahan on tunnetusti pitkät tiiperinteet, omille kellonlyömillekin on omansa; five a’clock tee, tee for two. Myös maustettuja; lemon tee, tee with milk jne. Suomen kylmiin oloihin sopii ice-tee. Ja tietenkin oma asunsa tikkujen säilytykseen, tee-shirt. Amerikkalaiset jopa kisailevat, kenellä on kostein tikkujensäilytyspaita – wet tee-shirt contest.

    Ahti Karjalainenhan aikoinaan tilasi kaksi tiitä huoneeseen 32: ’Tuu tii tu töötituu.’

    Juu tosiaan tuohan on täydellisenä vielä parempi, Henry Tii-Ford.

    .. ja hänen vaimonsa oli muistaakseni Peg…

Esillä 17 viestiä, 1 - 17 (kaikkiaan 17)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #509394 kohteessatiin värin vaikutus

Etusivu Foorumit Yleistä tiin värin vaikutus