26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Tiimerkkien väri

Etusivu Foorumit Yleistä Tiimerkkien väri

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mitenkäs nää nyt menee? Mä pelaan tässä vielä jonkun aikaa punasilta, mutta kaipa se tasuri joskus laskee ja pääsee kokeilemaan kauempaa. Mutta missä kohtaa tasoitusta minnekin päin? Pelaako miehet sinisiltä? Saako 27 tasurilla pelata edelleen punaisilta?

    Alle 36 tasurilla saat pelata ihan mistä lystäät. Kato vaan slope taulukosta ja anna palaa.

    Mitenkäs sitten toimitaan kilpailuissa?

    Ja entä pelaaminen naisseurassa (tai muuten vaan sekavärisessä) – olisko syytä pelata punasilta että muutkin saa honoorin kun mä huiskin ylimääräsiä lyöntejä keltsuilta?

    Onkos tästä jossain virallista tietoa?

    Kisoissa tiiauspaikka on kerrottu, ei saa itse päättää.

    Naisten kanssa saa mennä pelaamaan punaisilta, mutta ei ole pakko. Oman mielen mukaan vaan.

    Ok. Onkos nää tiimerkit sitten määritelty jossain dokumentissa?

    Hieman korjaisin (korjatkaa te mua jos olen väärässä).

    Eikös valkoiselta tiiltä pelaaminen vaadi hieman parempaa tasoitusta kuin 36. Ainakin joskus on ’rajana’ pidetty 5. Jossain paikoissa henkilökunta passittaa keltaisille jos ei tasoitus riitä. Muuten voi pelata miltä tiiltä lystää paitsi kisoissa, joissa pelataan määrätyltä tiiltä.

    Itse pelailen viikokisojen yhteydessä punaisilta tyttöystäväni kanssa jos olemme kahden. Siis tällöin olen mukana vain merkkarina. Muuten vain pelaillessamme pelaamme useimmiten keltaisilta.

    Paikallisia sääntöjä varmaan on. Oulussa sellaisiin en ainakaan ole törmännyt ja sujuvasti muuallakin pelannut valkoisilta vaikka ei ihan 5 tasoitus olekaan.

    Mistäs näistä löytyy virallista tietoa – sääntökirjasta, klubilta vaiko liitosta? Tai mistä näistä löytyy ylipäätään tietoa?

    Toki täältäkin on löytynyt tietoa, kiitoksia zapalille:)

    Miten tää tuntuu niin tutulta eli aivan kuin olisin nää perusteet ennenkin liimannu tänne keskusteluun tasoitusmääräyksistä.

    ’2.34 Seuratasoitus

    Seuratasoitus on välillä 37-54. Pelaajan ensimmäinen tasoitus on golftaidon suorituksen – Green Cardin – jälkeen 54. Seuratasoitus voi muuttua vain alaspäin. Seuratasoitus on kokonaisluku. Seuratasoitukselliset pelaajat pelaavat PUNAISELTA tiiltä. Seurat voivat edellyttää pelaajan suorittavan uuden sääntötestin ennen kuin pelaaja siirtyy seuratasoituksesta EGA:n viralliseen tasoitukseen.’

    Muilla tasoituksilla en löytänyt rajoituksia mihinkään suuntaan.

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #509544 kohteessaTiimerkkien väri

Etusivu Foorumit Yleistä Tiimerkkien väri