26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Tiiauspaikan harjoittelulyönnit

Etusivu Foorumit Säännöt Tiiauspaikan harjoittelulyönnit

Esillä 4 viestiä, 26 - 29 (kaikkiaan 29)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

    Myös vuoden KOPIOVASTAAVASTA voi äänestää. Erehtyä ei voi.

    Parti kirjoitti: (9.9.2006 23:06:28)
    Tällainen tapaus kävi ’kaverin kaverille’:
    Neljä sälliä, kaikki singeleitä ja pitkäaikainen haave päästä golfin pyhimpään pelaamaan. Pitkien järjestelyjen ja taloudellisten uhrausten jälkeen hemmot olivat eräänä perjantai-aamuna St. Andrewsin Old Coursen ykköstiillä intoa täynnä.
    Eka sälli tiiaa pallonsa, katselee pitkin legendaarinsta ykkösväylää japsituristen räiskiessä valokuvia. Pari harkkaswingiä olkapäiden aukaisemiseen, huono tsägä siinä mielessä että jälkimmäinen ottaa pienen divotin.
    Startteri katsoo skalpeeraajaa suoraan silmiin ja lausuu:’Nice to have you here gentlemen. Please enjoy our clubhouse, which you can find over there.’
    Että oli sitten sellainen lyhyempi rundi.

    Häiritsevästi käyttäytyviä suomalaisörveltäjiä on heitetty pihalle huonommistakin kapakoista maailman sivu, ja aina tietysti ihan ilman mitään syytä. Ihmeellistä on vain se, että aina näiden porukoiden antaman version joku uskoo.

    Kaapo kirjoitti: (15.9.2006 17:53:34)
    Onko syksyllä äänetystä kauden perseen nuolijasta?

    Tässä varmin ykköspalkinnon saaja ehdokas.

    En minä arvannutkaan, että täällä on niin arvovaltaisia henkilöitä, jotka voivat tuollaisia titteleitä minulle luovuttaa. Harmi sinänsä,koska jos olisin tiennyt sinut noin hyväksi perseennuolenta-analyytikoksi, olisin ehdottomasti jo aiemmin yrittänyt saada tittelin haltuuni. Sinulla taitaa olla paljon asiantuntemusta ja kokemusta aiheesta kun rohkenet minulle tittelin luovuttaa.

    Saakos myös tästä kisasta Titun palloja palkinnoksi. Säilytätkö niitä samassa paikassa kuin päätäsi, notta sieltäkö minä tulen ne esiin ronkkimaan ? Taidan kyllä joutua tyytymään muihin kaivuuvälineisiin, kuin kieleeni tällä kertaa. Kieleni tuskin mahtuu pääsi ohi.

    Mutta kiitos kuitenkin. Tässä iässä on onnistumiset ja hyvät hetket jo sen verran harvassa, että ei saa olla turhan kronkeli tittelin laadusta. Olen tästä uudesta tittelistäni hyvin ylpeä ! Suuret kiitokset !

    Nimetön

    Henkka kirjoitti: (16.9.2006 11:03:06)

    Kaapo kirjoitti: (15.9.2006 17:53:34)
    Onko syksyllä äänetystä kauden perseen nuolijasta?

    Tässä varmin ykköspalkinnon saaja ehdokas.

    En minä arvannutkaan, että täällä on niin arvovaltaisia henkilöitä, jotka voivat tuollaisia titteleitä minulle luovuttaa. Harmi sinänsä,koska jos olisin tiennyt sinut noin hyväksi perseennuolenta-analyytikoksi, olisin ehdottomasti jo aiemmin yrittänyt saada tittelin haltuuni. Sinulla taitaa olla paljon asiantuntemusta ja kokemusta aiheesta kun rohkenet minulle tittelin luovuttaa.

    Saakos myös tästä kisasta Titun palloja palkinnoksi. Säilytätkö niitä samassa paikassa kuin päätäsi, notta sieltäkö minä tulen ne esiin ronkkimaan ? Taidan kyllä joutua tyytymään muihin kaivuuvälineisiin, kuin kieleeni tällä kertaa. Kieleni tuskin mahtuu pääsi ohi.

    Mutta kiitos kuitenkin. Tässä iässä on onnistumiset ja hyvät hetket jo sen verran harvassa, että ei saa olla turhan kronkeli tittelin laadusta. Olen tästä uudesta tittelistäni hyvin ylpeä ! Suuret kiitokset !

    Sä mitään palkintoa vielä ole saanut, mutta melkoisen vahvoilla taidat olla.

Esillä 4 viestiä, 26 - 29 (kaikkiaan 29)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #295988 kohteessaTiiauspaikan harjoittelulyönnit

Etusivu Foorumit Säännöt Tiiauspaikan harjoittelulyönnit