26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Teidän, arvoisien keskustelijoidemme Hcp:t, (tasoitukset), kts! T. Ylläpito

Etusivu Foorumit Yleistä Teidän, arvoisien keskustelijoidemme Hcp:t, (tasoitukset), kts! T. Ylläpito

Esillä 23 viestiä, 1 - 23 (kaikkiaan 23)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

    Niin, eli ei tarvitse laittaa muuta tekstiä/jäkätystä tähän palstaan, vain ainoastaan tasoitus, kauanko olet pelannut jne.! Voit tietysti laittaa mitkä mailat sinulla on ja jne.! Ja voithan itsekin keksiä tähän jotain!

    Nimetön

    Niin, ja tietenkin oma tasoitukseni on 31,0, saatan vielä lisätä jotain

    T. Allekirjoittanut!

    hcp 10,5 pelannu oon noin 8 vuotta, ja raudat precept tour premium cb:t ja driver TM 200 steel 9,5 astetta….

    Nimetön

    9,7. tänä kesänä alkoi 4. kausi.

    Cleven ta5 raudat (vaihdan kohta armourin bladeihin), titun 975d w1, cleve w3, cleve s, vokey 52ast. ja tpi 21 putteri. Lisäksi pelaan niken double c tour palloilla.

    Noniin olikohan tässä kaikki ? 🙂

    Kolmas pelivuosi meneillään, HCP 4,2

    Nimetön

    Vuos takana ja hcp 19,4. Mailat: Tommy Armour evo-31 raudat(3-pw) + saman sarjan sw. Lisäksi regalin 52 ja 60ast wedget. Draiverina CallAwayn e.r.c(1!), putteri=GO Matrix2. Riittikö? 🙂

    Olen laiska, joten:

    Lue lisää: Aikaisempi ketju aiheesta

    KM

    Pelannut 3 viikkoa, hcp 47

    Kolme kesää takana. HCP: 13,6.

    Mailat:

    Raudat- Taylor Made Burner

    Wedge- GO 56 asteinen

    Putteri- Regal

    Driver- Pro Kennex

    2 kautta (n.45 rundia)

    HCP 26

    Missähän mättää kun meikäläisen kehitys on suorastaan surkea teihin muihin verrattuna. (harjoittelen jopa joskus)

    Takana 1,5 kesää ja toinen kokonainen kesä alussa. HCP 13,2.

    Draiveri: Titu 975J

    W4: Calla StealHead III+

    Raudat: Cleve TA5 GunMetal

    Santa: Cleve 588

    vuosia: 2

    hcp: 35

    Mailat: wilson 1200 dual metal I3-SW, TM R320 9.5, Ram FX2 W5, Wilson black jack putteri.

    Ojo

    Kolmas kesä (ensimmäinen kesä oli tosin todella lyhyt) menossa ja tasoitus on 28. Viimekierrokset olen melkein kaikki pelannut omaan tasoitukseen, joten tyytyväinen täytyy olla kun ’harjoitustunnit’ (rangella) ovat <1.

    Mailat: OoZone (raudat, putteri + puu 3)

    4D (60 asteinen wedge)

    Golf Challenge (väyläpuu 5)

    Driveriä en edes omista.

    Nimetön

    HCP 27,5.

    Treenaamisen aloitin viime kesänä (GC 09/2002). Kierroksia takana n. 10. Tavoitteena tämän kauden loppuun mennessä hcp <20. Heikkoitena puttipeli (keskiarvo lähellä kolmea), vahvuutena 150 m- viheriö.

    HCP: 3,4

    Pelivuosia n. 10

    Raudat: Adamsin GT Tourit 3-pw

    Wedget Adamsin Tom Watson 52, 56 ja 60 loftilla

    Callaway Steelhead+ Puu 4+

    Putteri Scotty Cameron Studio Design 1.5

    Pelikesiä 5

    HCP 19,5

    Vanha kunnon Hook palasi viikonloppuna, kun olin alkukesän ihmeekseni lyönnyt jo slaissia ja mietin jo nimimerkin vaihtoa Major Slice:ksi.

    Ihailla täytyy golfpisteen kirjoittajien nopeaa kehitystä golfissa. Tänne kirjoittelevat ovat aktiivisia pelissäkin, kun kehitys on hyvää. Klubeilla kuitenkin näkee paljon vuosia ja vuosia pelanneita 25-30 tasoituksella pelaavia.

    Nimetön

    Joo se on aika paljon iästäkin kiinni se kehittyminen. Monet Junioripelaajat kehittyvät nopeammin kuin ns. ’keski-ikäiset’ miehet ja naiset.

    HCP: 9

    Pelivuosia minulla on 3.

    Raudat: Nike Blades

    Wedget: Nike forged 56* ja 60*

    Draiveri: Titleist 975J 10,5*

    Spooni: Titleist 975F 14,5*

    Putteri: Titleist Terylium II Newport two ja Odyssey whitehot 2-ball,mutta Titu on parempi.

    En muistaakseni kirjoittanut siihen edelliseen ketjuun joten tässä olisi.

    Kymmenen viimeistä kierrosta ka. ~78

    Tällä hetkellä bägissä:

    D Titleist 975J 8.5 Harrison Pro 2.5 Titanium

    Väyläpuu TM V-Steel 15

    R 2 Titleist 762

    R PW-4 Titleist 690MB

    Wedget Cleve 54 ja 60

    Putterina toimii nyt Odyssey WhiteHot nr5 (2-Ball, Wilson 8802 jne…)

    Nimetön

    Joo, eli puhuin äsken omiani, eli tasoitukseni on 28,0 tätä nykyä, putti kulkee.

    Eli lunastin tänä kesänä, (1,5 kuukautta sitten), tasoituskortin.

    Olen pelannut 4 tasoitus kierrosta, ja tasoitukseni on siis 28,0.

    Aloitin tänä kesän.

    Ps. Putti keskiarvo on näillä n. 10:llä kierroksella, (joista ne 4 siis tasoitus kierroksia), on putti keski arvo 1,72.

    Minulla on Go Classic golfin putteri, ja Ozone golfin mailat 3+9+ putteri, ja 8′ tuuman kantobägi.

    Ensimmäinen kokonainen kausi alkamassa, green card 8/2002.

    Vahvuuteni draiveri, väyläpuut ja lähestymiset 150m-lippu, heikkouteni puttipeli.

    Mua kiinnostais kysyä tuollaisilta kuin sinäkin Urkki, että kun sanot, että sinulla on ensimmäinen kokonainen kausi alkamassa ja tasoituksesi on 11,2!

    Kauanko ’harjoittelit’ rangella ennenkuin menit suorittamaan GC, tai kuinka usein harjoittelet/kierrät?

    Siksi kysyn, kun oon sattunu kuuleen noita juttuja, kuinka joku teini on ensimmäisenä kesänään pelannut itsensä singeliin…

    Tiedän, eihän se mahdotonta ole mutta kyllä kiinnostaisi harjoittelu/kiertomäärät tietää ja tietysti onko otettu paljonkin pron tunteja?

    4 kautta pelattu ja hcp 4.

    Nike pro combot P-3

    Orlimar W3

    TM R540 (usa versio) 9.5 driver

    60, 57, 53 cleveland gunmetal wedget

    titun studio design putteri

Esillä 23 viestiä, 1 - 23 (kaikkiaan 23)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #509651 kohteessaTeidän, arvoisien keskustelijoidemme Hcp:t, (tasoitukset), kts! T. Ylläpito

Etusivu Foorumit Yleistä Teidän, arvoisien keskustelijoidemme Hcp:t, (tasoitukset), kts! T. Ylläpito