26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Tasoitukselliset kilpailut, pelijärjestys

Etusivu Foorumit Säännöt Tasoitukselliset kilpailut, pelijärjestys

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 99)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #277213 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    k.

    Q8 kirjoitti: (21.12.2012 9:59:15)

    Onko käsitystä/arvausta miksi sääntöön 32-1 on tällainen lause aikoinaan laitettu ja miksi se on sinne sitten jätetty?

    Tasoituksellisessa reikäpelissa lyöntijärjestys määräytyy edellisen reiän ’nettotuloksen’ mukaan.

    Tasoituksellisessa Bogey ja Par -kilpailussa tuloksen laskeminen tapahtuu kuten reikäpelissä. Niinikään tasoituksellisessa Stableford -kilpailussa nettotulokset lasketaan reikäkohtaisesti.

    Arvatenkin siksi mennään reikäpelityylisesti, vaikka tasoituksellisistä lyöntipelin ottelumuodoista onkin kysymys.

    #277214 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

    Q8 kirjoitti: (21.12.2012 9:59:15)

    Onko käsitystä/arvausta miksi sääntöön 32-1 on tällainen lause aikoinaan laitettu ja miksi se on sinne sitten jätetty?

    Arvaus on.

    Lähtökohtaisesti edellisellä reiällä parhaiten pelannut saa aloittaa seuraavan reiän. Tämä periaate näyttäisi olevan voimassa tasoituksettomassa lyöntipelissä, tasoituksettomassa ja tasoituksellisessa reikäpelissä sekä säännön 32 par-, bogey- ja pistebogipelimuodoissa. Reiällä menestyminen ikään kuin palkitaan honöörilla. Tosin joskus honööri ei ole etu, mutta se onkin aivan toinen tarina.

    #277215 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

    ts kirjoitti: (21.12.2012 7:47:47)

    Dropatun pallon pelissäolosta tuli minulle ilmaisu-/ajatusvirhe, jonka olisit hieman suuremmalla aivokapasiteetilla pystynyt varmasti ymmärtämään tarkoitukseltaan.

    Toisin sanoen, jos sinä sanot jotakin väärin, niin minun pitäisi ymmärtää se oikein sanotuksi, vaikkä se onkin sanottu väärin. Jos minä taas sanon jotakin väärin, olen tyhmä, ymmärtämätön, kapeakatseinen, aloittelija, ym.

    Tämä selvä.

    #277216 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    k.

    ts kirjoitti: (21.12.2012 8:39:59)

    Ainiin k tuota.. kun sanoit viestissäsi, että tuon mainitsemani säännön yhteydessä ei pisteistä mitään puhuta…

    Hyvä t

    Kun tulkitset lukemaasi noin lavean luovasti, etten sanoisi löysästi, en yhtään ihmettele, että sääntömielipiteisiisi tai -väittämiisi eksyy vähän väliä muutakin kuin Aristoteleen tai sumean logiikan mukaisia käsityksen ilmaisuja.

    #277217 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    KL kirjoitti: (21.12.2012 16:40:31)

    ts kirjoitti: (21.12.2012 7:47:47)

    Dropatun pallon pelissäolosta tuli minulle ilmaisu-/ajatusvirhe, jonka olisit hieman suuremmalla aivokapasiteetilla pystynyt varmasti ymmärtämään tarkoitukseltaan.

    Toisin sanoen, jos sinä sanot jotakin väärin, niin minun pitäisi ymmärtää se oikein sanotuksi, vaikkä se onkin sanottu väärin. Jos minä taas sanon jotakin väärin, olen tyhmä, ymmärtämätön, kapeakatseinen, aloittelija, ym.

    Tämä selvä.

    Ei, vaan tyhmä sinusta tulee vasta kun et ymmärrä moneen kertaan selitettyä asiaa. Eikä mun väärin sanomisia tarvi kenenkään oikeiksi kääntää. Mä nostan kättä pystyyn sitten virheen merkiksi kun sen lapsuksen huomaan. Koska muuten itse olet tehnyt saman, kaikkitietävä ja aina oikeassa oleva herra KL?

    #277218 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

    ts kirjoitti: (21.12.2012 18:09:47)

    KL kirjoitti: (21.12.2012 16:40:31)

    ts kirjoitti: (21.12.2012 7:47:47)

    Dropatun pallon pelissäolosta tuli minulle ilmaisu-/ajatusvirhe, jonka olisit hieman suuremmalla aivokapasiteetilla pystynyt varmasti ymmärtämään tarkoitukseltaan.

    Toisin sanoen, jos sinä sanot jotakin väärin, niin minun pitäisi ymmärtää se oikein sanotuksi, vaikkä se onkin sanottu väärin. Jos minä taas sanon jotakin väärin, olen tyhmä, ymmärtämätön, kapeakatseinen, aloittelija, ym.

    Tämä selvä.

    Ei, vaan tyhmä sinusta tulee vasta kun et ymmärrä moneen kertaan selitettyä asiaa. Eikä mun väärin sanomisia tarvi kenenkään oikeiksi kääntää. Mä nostan kättä pystyyn sitten virheen merkiksi kun sen lapsuksen huomaan. Koska muuten itse olet tehnyt saman, kaikkitietävä ja aina oikeassa oleva herra KL?

    En muista milloin, mutta muistan niin tehneeni tälläkin palstalla useamminkin kuin kerran.

    Entä itse? Vai tapahtuuko sinulle aina vain ilmaisu-/ajatusvirhe, mutta väärässä et ole koskaan?

    Heh, tämähän on ikiliikkuja! Jos ts:lle sattuu ilmaisu-/ajatusvirhe, niin hän ei ole väärässä, mutta toisten pitää ymmärtää mitä hän tarkoittaa, muuten he ovat väärässä. Toisaalta hänen väärin sanomisiaan ei kenenkään tarvitse oikeiksi kääntää, joten taas ollaan lähtötelineissä 😀

    #277219 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    KL kirjoitti: (21.12.2012 18:23:18)

    ts kirjoitti: (21.12.2012 18:09:47)

    KL kirjoitti: (21.12.2012 16:40:31)

    ts kirjoitti: (21.12.2012 7:47:47)

    Dropatun pallon pelissäolosta tuli minulle ilmaisu-/ajatusvirhe, jonka olisit hieman suuremmalla aivokapasiteetilla pystynyt varmasti ymmärtämään tarkoitukseltaan.

    Toisin sanoen, jos sinä sanot jotakin väärin, niin minun pitäisi ymmärtää se oikein sanotuksi, vaikkä se onkin sanottu väärin. Jos minä taas sanon jotakin väärin, olen tyhmä, ymmärtämätön, kapeakatseinen, aloittelija, ym.

    Tämä selvä.

    Ei, vaan tyhmä sinusta tulee vasta kun et ymmärrä moneen kertaan selitettyä asiaa. Eikä mun väärin sanomisia tarvi kenenkään oikeiksi kääntää. Mä nostan kättä pystyyn sitten virheen merkiksi kun sen lapsuksen huomaan. Koska muuten itse olet tehnyt saman, kaikkitietävä ja aina oikeassa oleva herra KL?

    En muista milloin, mutta muistan niin tehneeni tälläkin palstalla useamminkin kuin kerran.

    Entä itse? Vai tapahtuuko sinulle aina vain ilmaisu-/ajatusvirhe, mutta väärässä et ole koskaan?

    Heh, tämähän on ikiliikkuja! Jos ts:lle sattuu ilmaisu-/ajatusvirhe, niin hän ei ole väärässä, mutta toisten pitää ymmärtää mitä hän tarkoittaa, muuten he ovat väärässä. Toisaalta hänen väärin sanomisiaan ei kenenkään tarvitse oikeiksi kääntää, joten taas ollaan lähtötelineissä 😀

    Taas olit joko tyhmä, tai sitten halusit vääristellä asiaa. Ilmeisesti lukutaito ei todellakaan ole vahvuuksiasi. Ja nimenomaan minä olen aina nostanut käden pystyyn jos väärässä olen ollut, sinä et koskaan vaan vetäydyt sängyn alle. Loistava esimerkki tämä ketju ja tuo pallon pysäyttäminen, jossa et vaan pysty ymmärtämään mielipiteen ja kirjoitetun tekstin eroa. SItten poimis sopivan pätkän viestistäsi todisteeksi, kuten myös vastauksesta. Säälittävää.

    #277220 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Rakas joulupukki

    Mä en tartte välttämättä uutta raiveria lahjaksi tai haluan kyllä mutta jos ts ja KL ei tappelisi ja joisi rähinäjuomaa yhtään niin se olisi paras joulu kaikista paras.

    nim. Peeaa 6v. facebooksivuilla.

    #277221 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

    ts kirjoitti: (21.12.2012 18:26:55)

    KL kirjoitti: (21.12.2012 18:23:18)

    ts kirjoitti: (21.12.2012 18:09:47)

    KL kirjoitti: (21.12.2012 16:40:31)

    ts kirjoitti: (21.12.2012 7:47:47)

    Dropatun pallon pelissäolosta tuli minulle ilmaisu-/ajatusvirhe, jonka olisit hieman suuremmalla aivokapasiteetilla pystynyt varmasti ymmärtämään tarkoitukseltaan.

    Toisin sanoen, jos sinä sanot jotakin väärin, niin minun pitäisi ymmärtää se oikein sanotuksi, vaikkä se onkin sanottu väärin. Jos minä taas sanon jotakin väärin, olen tyhmä, ymmärtämätön, kapeakatseinen, aloittelija, ym.

    Tämä selvä.

    Ei, vaan tyhmä sinusta tulee vasta kun et ymmärrä moneen kertaan selitettyä asiaa. Eikä mun väärin sanomisia tarvi kenenkään oikeiksi kääntää. Mä nostan kättä pystyyn sitten virheen merkiksi kun sen lapsuksen huomaan. Koska muuten itse olet tehnyt saman, kaikkitietävä ja aina oikeassa oleva herra KL?

    En muista milloin, mutta muistan niin tehneeni tälläkin palstalla useamminkin kuin kerran.

    Entä itse? Vai tapahtuuko sinulle aina vain ilmaisu-/ajatusvirhe, mutta väärässä et ole koskaan?

    Heh, tämähän on ikiliikkuja! Jos ts:lle sattuu ilmaisu-/ajatusvirhe, niin hän ei ole väärässä, mutta toisten pitää ymmärtää mitä hän tarkoittaa, muuten he ovat väärässä. Toisaalta hänen väärin sanomisiaan ei kenenkään tarvitse oikeiksi kääntää, joten taas ollaan lähtötelineissä 😀

    Taas olit joko tyhmä, tai sitten halusit vääristellä asiaa. Ilmeisesti lukutaito ei todellakaan ole vahvuuksiasi. Ja nimenomaan minä olen aina nostanut käden pystyyn jos väärässä olen ollut, sinä et koskaan vaan vetäydyt sängyn alle. Loistava esimerkki tämä ketju ja tuo pallon pysäyttäminen, jossa et vaan pysty ymmärtämään mielipiteen ja kirjoitetun tekstin eroa. SItten poimis sopivan pätkän viestistäsi todisteeksi, kuten myös vastauksesta. Säälittävää.

    Lähettämäni kysymyksen lainasin tänne sellaisenaan ja vastauksen käänsin kokonaisuudessaan suomeksi niin hyvin kuin taisin. Sinua vain suunnattomasti harmittaa väärässä olemisesi.

    Jos ja kun et usko minua, niin kirjoita itse R&A:lle ja pyydä vastaus kysymykseesi. Ei minun tarvitse sinulle asiaa todistella, tiedän olevani oikeassa ja sinä olit väärässä. Ei se siitä muuksi muutu. Tosin kätesi ei vain nouse, mikä ei suinkaan ole yllätys…

    #277222 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    KL kirjoitti: (21.12.2012 18:43:05)

    Jos ja kun et usko minua, niin kirjoita itse R&A:lle ja pyydä vastaus kysymykseesi. Ei minun tarvitse sinulle asiaa todistella, tiedän olevani oikeassa ja sinä olit väärässä. Ei se siitä muuksi muutu. Tosin kätesi ei vain nouse, mikä ei suinkaan ole yllätys…

    Katsos KL kun minä en voi olla väärässä tässä asiassa, koska olen vain suoraan kertonut mitä säännön teksti sanoo ja väittänyt että niissä ei ole poikkeusta pallon ylitettyä vesiesteen rajan. Koita nyt vaan löytää SIITÄ KIRJOITETUSTA TEKSTISTÄ joku kohta joka sallii lyömällä liikkeelle laitetun pallon kulkuun vaikuttamisen pelaajan toimesta. Jos se löytyy, silloin olen väärässä. Muussa tapauksessa sinulla on vain epävirallisia mielipiteitä jotka ovat ristiriidassa tuon säännön tekstin kanssa.

    Eli jos nuo mielipiteet ovat sitä miten asian on tarkoitettu olevan, pitää sääntöjen sanamuotoa muuttaa ja minusta olisi myös järkevää sallia tuossa tilanteessa pallon pysäyttämisen salliminen, jos se voidaan jotenkin niin kirjata, että tulkintoja tarkoituksellisuudesta tai tahattomuudesta ei synny.

    Samalla tavalla yritin varmaan sadan viestin voimin sinulle kertoa loppukesästä, miksi mielestäni sääntöihin pitäisi kirjata tuo jalanjälkien haravoinnin salliminen varapallotilanteessa, johon tolkutit vastaukseksi että säännöt eivät sitä salli. Siitä huolimatta, että kerroin kymmenen kertaa meidän kaikkien tietävän että eivät salli, mutta pitäisi sallia. Se jos joku oli sinulta äärettömän suuri osoitus ymmärtämättömyydestä ja typeryydesta.

    Nyt tilanne on päinvastainen ja taas olet yksin oikeassa. Erona toki se, että minä olisin tuon järkevän sääntömuutoksen kannalla, mutta sinusta sen noudattamiseen riittää mielipide, vaikka se sääntöjen tekstin vastainen olisikin.

    #277223 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    k.

    A.

    ts kirjoitti: (21.12.2012 19:33:11)

    Katsos KL kun minä en voi olla väärässä tässä asiassa,…

    B.

    Tämä selvä.

    #277224 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    k. kirjoitti: (21.12.2012 20:06:06)
    A.

    ts kirjoitti: (21.12.2012 19:33:11)

    Katsos KL kun minä en voi olla väärässä tässä asiassa,…

    B.

    Tämä selvä.

    Vielä kun oikeesti ymmärtäisit tuon olisi maailma paljon parempi paikka. Ja kun ei tuohon edes vaadita kengännumeroa suurempaa ÄO:ta.. kunhan lakkaa poimimasta viesteistä vaan haluamansa.

    Tietysti voit koittaa jotenkin todistaa minun olleen väärässä. Samaa olen kysynyt KL:ltä nyt moneen kertaan ja heti alusta asti. Tuntuu vaan oelvan tuota tekstiä jotenkin vaikea löytää

    #277225 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    JuKo kirjoitti: (21.12.2012 18:40:43)
    Rakas joulupukki

    Mä en tartte välttämättä uutta raiveria lahjaksi tai haluan kyllä mutta jos ts ja KL ei tappelisi ja joisi rähinäjuomaa yhtään niin se olisi paras joulu kaikista paras.

    nim. Peeaa 6v. facebooksivuilla.

    +1

    #277226 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    swinging kirjoitti: (21.12.2012 20:34:40)

    JuKo kirjoitti: (21.12.2012 18:40:43)
    Rakas joulupukki

    Mä en tartte välttämättä uutta raiveria lahjaksi tai haluan kyllä mutta jos ts ja KL ei tappelisi ja joisi rähinäjuomaa yhtään niin se olisi paras joulu kaikista paras.

    nim. Peeaa 6v. facebooksivuilla.

    +1

    Ainii… piti tohon pieni kommentti laittaa, että yhden oluen vaikutus taitaa osaltani olla suurin annos mitä on ollut veressä tänne kirjoittaessani. Osaan siis typottaa ihan selvinpäinkin

    #277227 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    ts kirjoitti: (21.12.2012 20:40:01)

    swinging kirjoitti: (21.12.2012 20:34:40)

    JuKo kirjoitti: (21.12.2012 18:40:43)
    Rakas joulupukki

    Mä en tartte välttämättä uutta raiveria lahjaksi tai haluan kyllä mutta jos ts ja KL ei tappelisi ja joisi rähinäjuomaa yhtään niin se olisi paras joulu kaikista paras.

    nim. Peeaa 6v. facebooksivuilla.

    +1

    Ainii… piti tohon pieni kommentti laittaa, että yhden oluen vaikutus taitaa osaltani olla suurin annos mitä on ollut veressä tänne kirjoittaessani. Osaan siis typottaa ihan selvinpäinkin

    Schade ts!!! Nolaat oman ammattikuntasi mesoamalla täällä tyylillesi uskollisena, eivätkä enää uskiollisimmat lakeijasikaan taida rynnistää selittelemään älyttömyyksiäsi. Schade!

    #277228 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    k.

    ts kirjoitti: (21.12.2012 20:14:53)

    k. kirjoitti: (21.12.2012 20:06:06)
    A.

    ts kirjoitti: (21.12.2012 19:33:11)

    Katsos KL kun minä en voi olla väärässä tässä asiassa,…

    B.

    Tämä selvä.

    Vielä kun oikeesti ymmärtäisit tuon…

    Myönnän auliisti, että ymmärtämisessäni – ja ylipäätänsä kyvyssä ymmärtää – on valtavia puutteita.

    Et voi olla väärässä.

    #277229 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    jiitee60 kirjoitti: (21.12.2012 21:02:54)

    Schade ts!!! Nolaat oman ammattikuntasi mesoamalla täällä tyylillesi uskollisena, eivätkä enää uskiollisimmat lakeijasikaan taida rynnistää selittelemään älyttömyyksiäsi. Schade!

    Miten hemmetissä noin vois käydä, kyllä täällä edustaa ihan vaan itseään jokaisen ammattikunnan edustaja. Vai nollako täällä muutkin koko ammattikuntansa?

    Siks toisekseen sopii osottaa joku älyttömyys ja kertoa siihen oma näkemyksesi.

    #277230 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

    swinging kirjoitti: (21.12.2012 20:34:40)

    JuKo kirjoitti: (21.12.2012 18:40:43)
    Rakas joulupukki

    Mä en tartte välttämättä uutta raiveria lahjaksi tai haluan kyllä mutta jos ts ja KL ei tappelisi ja joisi rähinäjuomaa yhtään niin se olisi paras joulu kaikista paras.

    nim. Peeaa 6v. facebooksivuilla.

    +1

    Olette molemmat oikeassa, ei tämä ole sopivaa käytöstä, olkoonkin että ts:n kekseliäitä herjoja on ollut hauska lukea. Omalta osaltani pyydän huonoa käytöstäni anteeksi kaikilta ja yritän jatkossa pitäytyä pelkästään asiassa ja esittää mielipiteeni neutraalisti.

    Sen sijaan pidätän itselläni oikeuden juoda rähinäjuomaa soveliaaksi katsomissani paikoissa ja soveliaaksi katsomina aikoina. Samalla haastan kaikki samanmieliset eurokossun hinnalla mukaan! Tai siis eikun….

    #277231 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    KL kirjoitti: (21.12.2012 21:54:39)

    swinging kirjoitti: (21.12.2012 20:34:40)

    JuKo kirjoitti: (21.12.2012 18:40:43)
    Rakas joulupukki

    Mä en tartte välttämättä uutta raiveria lahjaksi tai haluan kyllä mutta jos ts ja KL ei tappelisi ja joisi rähinäjuomaa yhtään niin se olisi paras joulu kaikista paras.

    nim. Peeaa 6v. facebooksivuilla.

    +1

    Olette molemmat oikeassa, ei tämä ole sopivaa käytöstä, olkoonkin että ts:n kekseliäitä herjoja on ollut hauska lukea. Omalta osaltani pyydän huonoa käytöstäni anteeksi kaikilta ja yritän jatkossa pitäytyä pelkästään asiassa ja esittää mielipiteeni neutraalisti.

    Sen sijaan pidätän itselläni oikeuden juoda rähinäjuomaa soveliaaksi katsomissani paikoissa ja soveliaaksi katsomina aikoina. Samalla haastan kaikki samanmieliset eurokossun hinnalla mukaan! Tai siis eikun….

    Kiitos KL.

    #277232 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    B

    ts kirjoitti: (21.12.2012 21:16:58)
    Siks toisekseen sopii osottaa joku älyttömyys ja kertoa siihen oma näkemyksesi.

    Turha vaiva.
    Ameriikan raitillakin on huomattu jo aikoja sitten:

    ’all he does is fight with everyone wherever he goes about how his ideas are correct and everyone else is wrong.’

    Tuohon ei ole lisättävää. ja nyt kehiin neidittelyt, alyttömyys, ymmärryksen puute, lukutaidon puute, oikeussalilla uhoilu, identiteetin selvittelyuhoilu ja kaikki muut ’kekseliäät’ herjat, joista nimimerkki KL sanoi nauttivansa.
    Väsynyttä epä-älyllistä jankutusta.
    It’s useless-bannnn forever. Totesi Manzella forumillaan.

    #277233 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    B kirjoitti: (22.12.2012 8:16:45)

    ts kirjoitti: (21.12.2012 21:16:58)
    Siks toisekseen sopii osottaa joku älyttömyys ja kertoa siihen oma näkemyksesi.

    Turha vaiva.
    Ameriikan raitillakin on huomattu jo aikoja sitten:

    ’all he does is fight with everyone wherever he goes about how his ideas are correct and everyone else is wrong.’

    Tuohon ei ole lisättävää. ja nyt kehiin neidittelyt, alyttömyys, ymmärryksen puute, lukutaidon puute, oikeussalilla uhoilu, identiteetin selvittelyuhoilu ja kaikki muut ’kekseliäät’ herjat, joista nimimerkki KL sanoi nauttivansa.
    Väsynyttä epä-älyllistä jankutusta.
    It’s useless-bannnn forever. Totesi Manzella forumillaan.

    Voi voi miten säälitävä ressukka olet. Löydät yhden totaalisen idiootin kirjoituksen ja se pitää tuolta sitten poimia tänne kaiken kiitoksen seasta. Oot sinä hauska veikko, ressukka.

    Oikeesti mä en vaan voi sille mitään, että monien yksinkertastenkin asioiden ymmärtäminen toisille ihmisille on vaan selitettynäkin mahdotonta. Sitä toki ihmettelee livenä moni mun kanssa tekemisissä oleva muutenkin, kuten esim kyselemällä että voiko se B olla ihan oikeesti noin helvatin tyhmä, vai tekeytyykö vaan. En ole osannut tuohon vastata, joskin tuntuu että aitona noin suurta tyhmyyttä ei kyllä esiinny kellään joka kykenee kengännauhansa solmimaan.

    Mulla on pirusti avoimia kysymyksiä ja ääretön määrä asioita johon joskus toivon löytäväni vastauksia. Onglema on se, että kun sun tason tyyppejä on foorumilla, niin aika kuluu kinatessa asioista että kuuluuko oikea mono oikeaan vai vasempaan jalkaan.. ja kun monot on jalassa aletaan kinaamaan kuuluuko ne sukset sitten käsiin vai jalkoihin. Siinä varmaan on tullut jokusen mieli pahoitettua kun lopulta on sanonu että pankaa ny perkele ne monot oikeisiin jalkoihin ja sukset jalkaan… ei se kaikkia miellytä ei… katsos kun osa haluaa jopa path käyristä löytää negatiivista nopeutta 😀

    Mutta Manzella juu…. ai taatana että tästä sais herkullisen tarinan aikaseks… sitten joskus… suuri pseudotieteen kuningas joka teki vallan videon todistaakseen miten palmaariflexio avaa lapaa 😀 😀

    #277234 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    B

    MOT!
    Juuri näin. Kiitos.

    #277235 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    B kirjoitti: (22.12.2012 8:16:45)

    Tuohon ei ole lisättävää. ja nyt kehiin neidittelyt, alyttömyys, ymmärryksen puute, lukutaidon puute, oikeussalilla uhoilu, identiteetin selvittelyuhoilu ja kaikki muut ’kekseliäät’ herjat, joista nimimerkki KL sanoi nauttivansa.

    Emmää raastupaan jaksa tommosen kanssa lähteä. Tutkintapyyntö riittää niin nähdään minkä niminen kaveri täällä meuhkaa kirjottamatta koskaan ensimmäistäkään asiaviestiä foorumille.

    B kirjoitti: (22.12.2012 8:16:45)
    [
    Väsynyttä epä-älyllistä jankutusta.

    Sitähän tuo elämäsi täällä toki on ollut, mutta me kaikki toivomme että vanheneminen toisi viisautta myös elämääsi, etkä jäisi isukin tasolle tuossa.

    Onko muuten kukaan löytänyt palstalta koskaan ainoatakaan neiti B:n kirjoittamaa viestiä, jossa olisi esitettynä perusteltu mielipide jostain asiasta?

    Julistetaas kilpailu tässä saman tien alkaneeksi, eli tarjolle saa laittaa viestejä joissa katsoo B:n esittäneen jostain asiasta, ei henkilöstä, perustellun väittämän tai mielipiteen.

    #277236 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    B

    Tätä samaa huttua voi käydä katsomassa Gothamgolfblogissa . Siellä ts opettaa mm englantia englanninkielisille. Vajaa parin vuoden päättymätön supinaatiovääntö löytyy WRX:lta jne jne.

    #277237 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    B

    Ei tervettä. Tästä tähän.

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 99)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #277221 kohteessaTasoitukselliset kilpailut, pelijärjestys

Etusivu Foorumit Säännöt Tasoitukselliset kilpailut, pelijärjestys