26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Tarvitsenko Suomen Golfliiton tasoituskorttia?

Etusivu Foorumit Yleistä Tarvitsenko Suomen Golfliiton tasoituskorttia?

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 241)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Jii

    Harrastan useita urheilulajeja, mutta missään niistä en tarvitse pelkkään harrastamiseen kilpailulisenssiä. Suorituspaikoista usein peritään kyllä maksu. Mihin siis tarvitsen ’urheiluliitto’- Golfliiton jäsenkorttia? Tarvitsenko Golfliiton tasoituskortin, jos – pelaan omistamani osakkeen pelioikeudella oy:n kentällä? (Olen myös seuran jäsen.) – pelaan toisella pelioikeudellani (loma)kentälläni? (En ole paikallisen seuran jäsen.) – vierailen perheenjäseneni vieraana kolmannella oy-kentällä? – vuokraan pelioikeuden oy-kentältä? – osallistun yrityksen kutsumana ’puulaakilpailuun’ vieraalla kentällä? – entäpä vierailut jos kenttäni on mukana SGKY:n Kultakortissa? – pelaan lomamatkallani ullkomailla? – osallistun jäsenenä seuran viikkokilpailuun tai peräti mestaruuskilpailuun? Ymmärrän ja hyväksyn sen, etten ilman kilpailulisenssiä voi osallistua ainakaan kansallisiin kilpailuihin, mutta ettenkö muihin? Muuten olen sitä mieltä, että golfkenttäyhtiöt päättävät itse omista asioistaan.

    Nimetön

    Olisiko niin, että Golfliiton tasoituskortti ei olekaan kilpailulisenssi, vaan yhtä ja toista muuta. Ainakaan meidän kentällemme sinulla ei ole mahdollista tulla pelaamaan, ei kilpaa eikä harjoituskierrosta, jollet pysty näyttämään caddiemasterille liiton jäsen- ja tasoituskorttia. Tasoitusvaatimus on 36 ja lisäksi joudut maksamaan greenfeen tai antamaan pelilipun. Tietysti voisit hankkia kentältämme pelioikeuden ja liittyä seuramme jäseneksi ja saada liiton jäsen- ja tasoituskortin muilla kentillä pelaamista varten. Suomessa on toki mahdollista pelata joissakin paikoissa, vaikkei jäsenkorttia olekaan. Sellaisia ovat eräät parkolmoskentät, ns. jokamieskentät ja esimerkiksi Luukki maanantaisin. Mutta ilman liiton jäsen- ja tasoituskorttia golfin harrastaminen on pakosta varsin vajavaista. Urheilulajit ovat erilaisia, golf on poikkeuslaji moniin muihin lajeihin verrattuna.

    Jii kirjoitti: (30.9.2010 17:15:32)

    Muuten olen sitä mieltä, että golfkenttäyhtiöt päättävät itse omista asioistaan.

    Juuri noin sen pitää mennä. Mitään liittoa siihen ei tarvita.

    Jii kirjoitti: (30.9.2010 17:15:32)
    Tarvitsenko Golfliiton tasoituskortin, jos
    – pelaan omistamani osakkeen pelioikeudella oy:n kentällä? (Olen myös seuran jäsen.)

    Ei tarvitse tuolloin näyttää tasoituskorttia kun tietävät sun tasoitukses muutenkin. Välttämättä et sääntöjen mukaan kuitenkaan kentälle pääse tässäkään tapauksessa. Ainakaan meidän kentällä.

    Pitääkö Suomessa pelaamiseen olla suomalainen tasoituskortti?

    Ja sitten myös Espanjassa ja kaikkialla muuallakin pelaamiseenkin vaaditaan suomalainen tasoituskortti?

    Onko tasoituskortti oltava samasta maasta jonka kansalainen tai verovelvollinen on?

    Eikö esimerkiksi EU-kansalaisuus ole avannut tätä?

    califjornian kirjoitti: (30.9.2010 18:09:59)
    Pitääkö Suomessa pelaamiseen olla suomalainen tasoituskortti?

    Samalla vaivannäöllä mitä käytetään kepulikonstien kehittelyyn kun perehtyis itse lajiin niin tulishan muuten hyviä pelaajia. Ettekö te oikeasti koe tuollaista hankalaksi? Kun minusta olis niin paljon helpompi ottaa yhteyttä siihen lähikenttään ja sopia siellä asiat.

    Jii

    kebax kirjoitti: (30.9.2010 18:00:24)

    Jii kirjoitti: (30.9.2010 17:15:32)
    Tarvitsenko Golfliiton tasoituskortin, jos
    – pelaan omistamani osakkeen pelioikeudella oy:n kentällä? (Olen myös seuran jäsen.)

    Ei tarvitse tuolloin näyttää tasoituskorttia kun tietävät sun tasoitukses muutenkin. Välttämättä et sääntöjen mukaan kuitenkaan kentälle pääse tässäkään tapauksessa. Ainakaan meidän kentällä.

    parahin kebax

    Minkä sääntöjen?
    Siis jos olen ostanut n 3000e oskakkeen Hyvinkäältä?

    Pelioikeussääntöjen ja siis minähän en oo Hyvinkäältä vaan Etelä-Suomen läänin pääkaupungista.

    aika hurjaa, kepax on etelä-suomen pääkaupungista! Kumarrus. Hki-vantaa pitää loppettaa ja siirtää Kerholle, pendolinojen pitää pysähtyä ja kokemäen kautta pitää mahtua panmax linnaan. Voiko enemmän kuittailla, no jos kerhon sais tiputettua divariin :-). Lämmöllä,

    Ei pääkaupunkiseutua kannata lakkauttaa, muutenhan ne hullut änkee tänne. Kiitos ei.

    KL

    Ovatko kaikki nämä viidenkympin perään itkevät pikkulapset niitä halpapelaajia, jotka pelaavat sen viisi kierrosta vuodessa? Muuten en voi ymmärtää näitä kaikkia toinen toistaan lapsellisempia kommentteja asiasta, josta jotkut kommentoijat eivät edes tunnu ymmärtävän höykäsen pöläystä.

    Jos tämä golfin peluu oikeasti tuntuu noin ahdistavalta, niin miksi ihmeessä te roikutte tämän harrastuksen parissa? Nimimerkki jii voisi olla tyytyväisempi niiden kaikkien muiden harrastusten parissa, joissa ei tarvitse maksaa tuota pöyristyttävän suurta 50-100 euron vuotuista jäsenmaksua.

    Onko teillä vikisijöillä muuten minkäänlaista käsitystä siitä, kuinka suuri osa jäsenmaksustanne menee Suomen Golfliitolle ja kuinka suuri osa jää omaan seuraanne? Selvittäkääpäs tuo asia omasta seurastanne ja hankkikaa vähän perspektiiviä koko keskusteluun.

    Itse käytän golfiin bensoineen ja pelimaksuineen semmoiset kaksi tonnia vuodessa, joten satasen jäsenmaksu ei siinä tunnu yhtään missään. Ilman seuraa ei olisi kilpailuja, tapahtumia, organisoitua valmennusta, yhteenkuuluvaisuutta eikä monia muita asioita, eikä varsinkaan tulevia huippugolffareita, joiden edesottamuksia meistä suurin osa seuraa enemmän tai vähemmän tarkasti ja tietenkin menestystä odottaen.

    Samalla kun selvitätte sitä jäsenmaksunne jakautumaa, pyytäkään seuraltanne tarkka selvitys siitä, mihin maksamanne jäsenmaksu oikein kohdistuu ja mitä te sillä maksulla saatte. Enkä nyt tarkoita liiton aviisia, vaan sitä kaikkea muuta. Jos teistä tuntuu, ettette saa vastinetta rahoillenne, nostakaa kapina pystyyn siellä omassa seurassanne ja vaatikaa muutoksia jäsenmaksuun ja seuran kustannusrakenteeseen. Kaikesta tästä kirjoittelusta saa semmoisen käsityksen, että Suomi on täynnä köyhiä, jotka haluavat pelata golfia ilmaiseksi, ja mielellään älyttömän hyvällä kentällä ja saada kaikki nykyiset palvelut. Voihan nenä, sanon minä!

    Kiitos ojennuksesta. Olen siis pelannut koko ajan golfia ihan väärin, maksamalla kierroksista, niin Suomessa kuin ulkomailla. Ilmankos ei ole tullut tulosta ja pari palloakin on hukkunut.

    Nyt viime aikoina tämä netissä on vaan tuntunut joillakin tulleen ongelmaksi, onneksi ei kuitenkaan koskaan kentällä.

    Kyllä minustakin bensan hinta on Suomessa ihan liian korkea…

    onko golfliitto 130 000 asialla vain pienen ydinjoukon, joilla on myymättömiä osakkeita tai joiden elanto riippuu golfista? Jos vastaus on jälkimmäinen, golfliittoa ei tarvita. Henkilökohtaisesti tunnen henkilön, joka saneerasi itsensä ulos eräästä urheiluliitosta, koska ko. Tointa ei oikeasti #lnen mielestä tarvittu. On yhä aktiivi harrastuksen suhteen ja häntä arvostetaan. Hänen koko perheensä muuten pelaa golfia.

    Golfissa on se vika, että keskitason ’urheilijat’ olettavat saavansa urheilusta hyvin palkatun ammatin. Pahasti sanottu, mutta tosiasia on se, että jotkut tienaavat helvetisti, joillaiin on oma bägi klubin ikkkunalaudalla ja jotkut joutuvat keräämään leipänsä muruista. Allekirjoittanut oikeasti arvostaa klubinsa toiimihenkilöitä ja prota, mutta liiton (lue pj:n alkuunpaneman työryhmän mietinnön sisältö ja Uudemaan kokous kettuttaa) suunnattomasti.

    Jos liitto on niiiden 130 t asialla, pakkojäsenyys on jotenkin hyväksyttävissä. Joillei ole, niin suurin osa ei hyväksy pakkojäsenyyttä ja liiton jäsenmäärä tippuu about 30 tuhannellla (+ valtionapujen menetykset).

    califjornian kirjoitti: (30.9.2010 18:09:59)

    Pitääkö Suomessa pelaamiseen olla suomalainen tasoituskortti?

    Ja sitten myös Espanjassa ja kaikkialla muuallakin pelaamiseenkin vaaditaan suomalainen tasoituskortti?

    Onko tasoituskortti oltava samasta maasta jonka kansalainen tai verovelvollinen on?

    Eikö esimerkiksi EU-kansalaisuus ole avannut tätä?

    Tämä on asia, jota olen usein ihmetellyt.

    Ulkomailla kaikki suomalaiset olettavat saavansa pelata. Siellä ei edes kysytä kortteja.

    Eikö sitten ulkomainen henkilö voi olettaa saada pelata suomessa.

    Entä jos suomalainen asuu ulkomailla. Onko hänenkin oltava kotimaassa rekisteröity?

    Muuten brittein saarilla vain aniharva on minkään seuran jäsen. Eikä useimmilla edes ole tasoitusta. Se peli sujuu kuitenkin.

    Asian pitäisi olla jokaisen seuran päätettävissä kenet päästää tai on päästämättä kentälle.

    Bogikone kirjoitti: (30.9.2010 19:23:58)
    Asian pitäisi olla jokaisen seuran päätettävissä kenet päästää tai on päästämättä kentälle.

    Eikös se näin olekin? Vai missäpäin suomea kentälle painellaan rättiovista oman mielensä mukaan?

    Nää kommentit eivät kelpaa nyt alkuunkaan. Kehittäkää nyt ihan oikeita ja varteenotettavia perusteluja.

    ts

    Bogikone kirjoitti: (30.9.2010 19:23:58)

    Asian pitäisi olla jokaisen seuran päätettävissä kenet päästää tai on päästämättä kentälle.

    Eli kun golfyhteisöt ovat yhdessä tuumin sopineet, että vain nämä kriteerit täyttävät pelaajat voivat kentillä pelata, heillä pitäisi olla vapaa oikeus päättää, noudattavatko tuota sopimusta.

    Tää vaan paranee päivä päivältä….

    Onks tää helvetin lippos paten jengi alkanu skulaan.
    MEIDÄN ja (urpiksen)tavoite on:Kaikki mikä on sun on myös mun,mutta mikään mikä on mun ei varmasti ole sun.
    Kunnon gf hinnat kentille.
    Terveisin liiton mies.

    KL

    Fantti kirjoitti: (30.9.2010 19:09:25)
    onko golfliitto 130 000 asialla vain pienen ydinjoukon, joilla on myymättömiä osakkeita tai joiden elanto riippuu golfista? Jos vastaus on jälkimmäinen, golfliittoa ei tarvita. Henkilökohtaisesti tunnen henkilön, joka saneerasi itsensä ulos eräästä urheiluliitosta, koska ko. Tointa ei oikeasti #lnen mielestä tarvittu. On yhä aktiivi harrastuksen suhteen ja häntä arvostetaan. Hänen koko perheensä muuten pelaa golfia.

    Golfissa on se vika, että keskitason ’urheilijat’ olettavat saavansa urheilusta hyvin palkatun ammatin. Pahasti sanottu, mutta tosiasia on se, että jotkut tienaavat helvetisti, joillaiin on oma bägi klubin ikkkunalaudalla ja jotkut joutuvat keräämään leipänsä muruista. Allekirjoittanut oikeasti arvostaa klubinsa toiimihenkilöitä ja prota, mutta liiton (lue pj:n alkuunpaneman työryhmän mietinnön sisältö ja Uudemaan kokous kettuttaa) suunnattomasti.

    Jos liitto on niiiden 130 t asialla, pakkojäsenyys on jotenkin hyväksyttävissä. Joillei ole, niin suurin osa ei hyväksy pakkojäsenyyttä ja liiton jäsenmäärä tippuu about 30 tuhannellla (+ valtionapujen menetykset).

    Et siis edelleenkään ole likimainkaan kartalla siitä, mistä tässä on kyse. Ikävää, mutten jaksa lähteä pitämään asiasta luentoa.

    Fantti kirjoitti: (30.9.2010 19:09:25)
    …Jos liitto on niiiden 130 t asialla, pakkojäsenyys on jotenkin hyväksyttävissä. Joillei ole, niin suurin osa ei hyväksy pakkojäsenyyttä ja liiton jäsenmäärä tippuu about 30 tuhannellla (+ valtionapujen menetykset).

    Golfliitossa taitaa olla palttiarallaa 128 jäsentä…

    Nimetön

    KL kirjoitti: (30.9.2010 18:41:31)
    Ovatko kaikki nämä viidenkympin perään itkevät pikkulapset niitä halpapelaajia, jotka pelaavat sen viisi kierrosta vuodessa? Muuten en voi ymmärtää näitä kaikkia toinen toistaan lapsellisempia kommentteja asiasta, josta jotkut kommentoijat eivät edes tunnu ymmärtävän höykäsen pöläystä.

    Jos tämä golfin peluu oikeasti tuntuu noin ahdistavalta, niin miksi ihmeessä te roikutte tämän harrastuksen parissa? Nimimerkki jii voisi olla tyytyväisempi niiden kaikkien muiden harrastusten parissa, joissa ei tarvitse maksaa tuota pöyristyttävän suurta 50-100 euron vuotuista jäsenmaksua.

    Onko teillä vikisijöillä muuten minkäänlaista käsitystä siitä, kuinka suuri osa jäsenmaksustanne menee Suomen Golfliitolle ja kuinka suuri osa jää omaan seuraanne? Selvittäkääpäs tuo asia omasta seurastanne ja hankkikaa vähän perspektiiviä koko keskusteluun.

    Itse käytän golfiin bensoineen ja pelimaksuineen semmoiset kaksi tonnia vuodessa, joten satasen jäsenmaksu ei siinä tunnu yhtään missään. Ilman seuraa ei olisi kilpailuja, tapahtumia, organisoitua valmennusta, yhteenkuuluvaisuutta eikä monia muita asioita, eikä varsinkaan tulevia huippugolffareita, joiden edesottamuksia meistä suurin osa seuraa enemmän tai vähemmän tarkasti ja tietenkin menestystä odottaen.

    Samalla kun selvitätte sitä jäsenmaksunne jakautumaa, pyytäkään seuraltanne tarkka selvitys siitä, mihin maksamanne jäsenmaksu oikein kohdistuu ja mitä te sillä maksulla saatte. Enkä nyt tarkoita liiton aviisia, vaan sitä kaikkea muuta. Jos teistä tuntuu, ettette saa vastinetta rahoillenne, nostakaa kapina pystyyn siellä omassa seurassanne ja vaatikaa muutoksia jäsenmaksuun ja seuran kustannusrakenteeseen. Kaikesta tästä kirjoittelusta saa semmoisen käsityksen, että Suomi on täynnä köyhiä, jotka haluavat pelata golfia ilmaiseksi, ja mielellään älyttömän hyvällä kentällä ja saada kaikki nykyiset palvelut. Voihan nenä, sanon minä!

    Hyvä KL. Tämä on klassikko!

    Kuntogolfari kirjoitti: (30.9.2010 22:24:00)

    KL kirjoitti: (30.9.2010 18:41:31)
    Ovatko kaikki nämä viidenkympin perään itkevät pikkulapset niitä halpapelaajia, jotka pelaavat sen viisi kierrosta vuodessa? Muuten en voi ymmärtää näitä kaikkia toinen toistaan lapsellisempia kommentteja asiasta, josta jotkut kommentoijat eivät edes tunnu ymmärtävän höykäsen pöläystä.

    Jos tämä golfin peluu oikeasti tuntuu noin ahdistavalta, niin miksi ihmeessä te roikutte tämän harrastuksen parissa? Nimimerkki jii voisi olla tyytyväisempi niiden kaikkien muiden harrastusten parissa, joissa ei tarvitse maksaa tuota pöyristyttävän suurta 50-100 euron vuotuista jäsenmaksua.

    Onko teillä vikisijöillä muuten minkäänlaista käsitystä siitä, kuinka suuri osa jäsenmaksustanne menee Suomen Golfliitolle ja kuinka suuri osa jää omaan seuraanne? Selvittäkääpäs tuo asia omasta seurastanne ja hankkikaa vähän perspektiiviä koko keskusteluun.

    Itse käytän golfiin bensoineen ja pelimaksuineen semmoiset kaksi tonnia vuodessa, joten satasen jäsenmaksu ei siinä tunnu yhtään missään. Ilman seuraa ei olisi kilpailuja, tapahtumia, organisoitua valmennusta, yhteenkuuluvaisuutta eikä monia muita asioita, eikä varsinkaan tulevia huippugolffareita, joiden edesottamuksia meistä suurin osa seuraa enemmän tai vähemmän tarkasti ja tietenkin menestystä odottaen.

    Samalla kun selvitätte sitä jäsenmaksunne jakautumaa, pyytäkään seuraltanne tarkka selvitys siitä, mihin maksamanne jäsenmaksu oikein kohdistuu ja mitä te sillä maksulla saatte. Enkä nyt tarkoita liiton aviisia, vaan sitä kaikkea muuta. Jos teistä tuntuu, ettette saa vastinetta rahoillenne, nostakaa kapina pystyyn siellä omassa seurassanne ja vaatikaa muutoksia jäsenmaksuun ja seuran kustannusrakenteeseen. Kaikesta tästä kirjoittelusta saa semmoisen käsityksen, että Suomi on täynnä köyhiä, jotka haluavat pelata golfia ilmaiseksi, ja mielellään älyttömän hyvällä kentällä ja saada kaikki nykyiset palvelut. Voihan nenä, sanon minä!

    Hyvä KL. Tämä on klassikko!

    Olipa taas helmi!

    Mulla alkaa oikeasti olemaan sellainen tunne, että suuriosa näistä halpapelaajien puolustajista on sellaisia joilla on ihan muutkuin golfiliset tavoitteet mielessä, vaikka esiintyvätkin muka pelaajina, ei ne voi olla niin hölmöjä etteivät tajua tosiasioita. Lähinnä tulee mieleen pelko oman bisneksen menettämisestä ja liikevaihdoin/voiton laskusta. Silloin vaan täytyy alkaa karsia kuluja kuten monet kentät ovat jotuneet tekemään ja alkaa rakentamaan uusia tuotteita, jos ei vanha enää käy kaupaksi. Vuoroin vieraissa;)

    ts kirjoitti: (30.9.2010 20:22:06)

    Bogikone kirjoitti: (30.9.2010 19:23:58)

    Asian pitäisi olla jokaisen seuran päätettävissä kenet päästää tai on päästämättä kentälle.

    Eli kun golfyhteisöt ovat yhdessä tuumin sopineet, että vain nämä kriteerit täyttävät pelaajat voivat kentillä pelata, heillä pitäisi olla vapaa oikeus päättää, noudattavatko tuota sopimusta.

    Tää vaan paranee päivä päivältä….

    Niin en tiedä kriteerejäsi, mutta kerro minulle miksi suomalaisen pitää saada ulkomailla pelata kentällä kuin kentällä, mutta jos ulkomainen pelaaja tulee suomeen, häneltä tivataan tiskillä jotain korttia. (on ollut vieraiden kanssa pikkasen noloja tilanteita)

    Voin kertoa myös, että omistan osakkeen. Olen tänävuonna pelannut 2 kierrosta omalla kentällä ja sen päälle noin 5 x kierroksen puolikkaan. Joten eipä minua oikein halpapelaamisestakaan voi syyttää.

    Sinänsä keskustelussa on ihmetyttänyt pariasiaa..
    1. miksiköhän päädyttiin 300 e summaan. eikö parempi olisi pelipakeetti omalle kotikentälle (esim. 5 tai 10 kierrosta) hinnalla joka vastaa GreenFeetä/kierros. Näin toisilla kentillä maksettaisiin enemmän, joka olisi ihan oikea suunta.

    2, Mitäköhän Ekström tietää golfosakkeen omistuksesta, kun kotikenttänä on (kaupungin voimakkaasti tukema) yhdistyskenttä.

    kebax kirjoitti: (30.9.2010 18:23:14)
    Pelioikeussääntöjen ja siis minähän en oo Hyvinkäältä vaan Etelä-Suomen läänin pääkaupungista.

    Ei malta olla sanomatta: ENTISEN Etelä-Suomen Läänin pääkaupungista. Läänit on virallisesti lakkautettu tämän vuoden alussa.

    Bogikone kirjoitti: (30.9.2010 23:31:57)

    ts kirjoitti: (30.9.2010 20:22:06)

    Bogikone kirjoitti: (30.9.2010 19:23:58)

    Asian pitäisi olla jokaisen seuran päätettävissä kenet päästää tai on päästämättä kentälle.

    Eli kun golfyhteisöt ovat yhdessä tuumin sopineet, että vain nämä kriteerit täyttävät pelaajat voivat kentillä pelata, heillä pitäisi olla vapaa oikeus päättää, noudattavatko tuota sopimusta.

    Tää vaan paranee päivä päivältä….

    Niin en tiedä kriteerejäsi, mutta kerro minulle miksi suomalaisen pitää saada ulkomailla pelata kentällä kuin kentällä, mutta jos ulkomainen pelaaja tulee suomeen, häneltä tivataan tiskillä jotain korttia. (on ollut vieraiden kanssa pikkasen noloja tilanteita)

    Voin kertoa myös, että omistan osakkeen. Olen tänävuonna pelannut 2 kierrosta omalla kentällä ja sen päälle noin 5 x kierroksen puolikkaan. Joten eipä minua oikein halpapelaamisestakaan voi syyttää.

    Sinänsä keskustelussa on ihmetyttänyt pariasiaa..
    1. miksiköhän päädyttiin 300 e summaan. eikö parempi olisi pelipakeetti omalle kotikentälle (esim. 5 tai 10 kierrosta) hinnalla joka vastaa GreenFeetä/kierros. Näin toisilla kentillä maksettaisiin enemmän, joka olisi ihan oikea suunta.

    2, Mitäköhän Ekström tietää golfosakkeen omistuksesta, kun kotikenttänä on (kaupungin voimakkaasti tukema) yhdistyskenttä.

    Kohta 1. Juuri tuotahan ollaan rakentamassa, ei se 300€ ole mikään vastikkeeton summa. Ties mitä hyviä tarjouksia sen perusteella tulee millekin kentälle. Tuollahan saadaan aloittelijat/kaukot pelaamaan siellä kotikentällä edes vähän ja tuomaan tuloa sen kehittämiseksi. Jokainen voi ja saa valita kotikentäkseen minkä parhaimmaksi näkee ja paketteja on kaupan.

    Kohta 2. No kyse oli työryhmästä ja seurojen edustajista joten luulisin että heillä on kokemusta siitä mitä osakeomistaminen on. Mäkin olen ry:n jäsen ja kyllä mä luulen että mulla on jotain tietoa myös osakeomistuksen ongelmista/autuudesta ja myöskin kenttien ongelmista ja ne kun nivoutuu aika hyvin yhteen.

    Bogikone kirjoitti: (30.9.2010 23:31:57)
    ..Niin en tiedä kriteerejäsi, mutta kerro minulle miksi suomalaisen pitää saada ulkomailla pelata kentällä kuin kentällä, mutta jos ulkomainen pelaaja tulee suomeen, häneltä tivataan tiskillä jotain korttia. (on ollut vieraiden kanssa pikkasen noloja tilanteita)

    Ei ole sitten tullut mieleen etukäteen selvittää vieraiden pelimahdollisuuksia?
    Ja kyllä minulta on ulkomailla (esim. Portugalissa) tivattu tasoitusta, eikä edes päästetty kentälle kun se oli 0,5 liian korkea 😮
    Useimmilla kentillä €/$:t ovat toki riittäneet kentälle pääsyyn.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 241)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #456259 kohteessaTarvitsenko Suomen Golfliiton tasoituskorttia?

Etusivu Foorumit Yleistä Tarvitsenko Suomen Golfliiton tasoituskorttia?