26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Syysretki su 24.9. (seuranhaku-ketju)

Etusivu Foorumit Yleistä Syysretki su 24.9. (seuranhaku-ketju)

Esillä 24 viestiä, 76 - 99 (kaikkiaan 99)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Lähdöt muodostuivat seuraavasti:

    14:00
    McSuksee
    Minsku
    Kiara

    14:10
    Minsku
    Jamasa
    JH75

    14:20
    Jalle
    Myy
    Kebax

    Tai siis näin:

    14:00
    McSuksee
    Minsku
    Kiara

    14:10
    Minja
    Jamasa
    JH75

    14:20
    Jalle
    Myy
    Kebax

    Tuota noin, mun pitäis ehtiä kotia klo 20 mennessä. Kuinkas nopeasti tuolla pelittää?

    Reilun neljä tuntia tuo ottanee, siitä on paree lähteä. Eli joskus kuuden jälkeen saatat olla maalissa. Näistä asioista ei kyllä koskaan voi olla varma.

    Hyvät ystävät omaatyhmyttäni syyttäen ,
    joudun perumaan Eversti.

    Toivotavsati joku ottaa paikkani – joku hyvä ystävä –
    ekassa flightissa ja lupaan pelata jokaisen evrstiläisen kanssa
    , jos vielä kelpaaan , vaikka Vuokissa.

    Kiara kiitos kyytitarjouksesta – toivottavasti voimme pelat toiste.

    Todella nolona Mac Suks.

    Ok. Uudet lähtöajat:

    14:00
    Minsku
    Kiara
    Kebax
    Jalle

    14:10
    Myy
    Minja
    Jamasa
    JH75

    Pelatkaa kiva kierros. Olisin pelannut ekaa kertaa Everstin mielleäni,
    mutta mulla meni päivämäärät ny totaalisesti sekaisin – ja periaate on eka sitoumus pitää – lupasin pelata jo aikaa sitten poikieni kanssa ja veljeni kanssa >Hill Sidessa
    saman a päivänä , jotenskin luulin ,että nyt puhutaan Everstissä seuraavasta lauvantaista.

    No porukalle kutsuna, jos 19.10 Vuokissa on hyvä sää pelitetään siellä uudestaan-
    IL KRANDE KATASTROF numero tres. Tervetuloa.

    Hei

    en pääsekään huomenna lähtemään mukaan 🙁
    Olisiko joku ex-tempore lähtijä, joka lähtisi hyvässä seurassa tilalleni pelaamaan?
    Peruin jo tuon oman paikkani lähdöstä.

    Toivottavasti vielä päästäisiin pelamaan tällä kaudella…

    Nimetön

    Toivottavasti pääsen ensi vuonna mukaan, nyt ei sovi. Huomenna tiiataan Nokialla. Toi on kyllä vähän tuttua järjestää jotain yhteistä juttua, johon ilmoittautuneet eivät ehdi. Jos tänä vuonna yritätte (paitsi ensi vkl), niin yritetään.

    Nimim: ilmaston muutos on tosiasia

    Dodii. Saatiinhan se rundi sitten vejettyä läpi sentään valosan aikaan. Vähän oli tulla lopussa vilee; pitäisköhän näitä syysreissuja varten hommata lentäjän rotsi? =)

    Päivän teemassa pysyttiin ja useimmiten lyönnin jälkeen siis kuului ’voIHan perse!’ Pelitaktiikkaan kuului myös hunöörin taktinen luovuttaminen hyviin tiirailuasemiin pääsemiseksi. =)

    Kiitoksia vaan kaikille osallistujille ja tervetulloo Everstille uudestaan. 🙂

    Juu, kovasti kiitoksia rundista. Kenttä hyvässä kunnossa ja puttikin kulki 🙂

    Kiitos myös minun puolestani! Erikoiskunniamaininta kenttäisäntänä toimineelle Kebaxille loistavan pelisään järjestämisestä :-). Ilo oli pelata syyskuun lopussa vielä hame päällä, auringonpaisteessa pärjäsi lyhythihaisella paidallakin.

    Kenttä oli hyvässä kunnossa ja neitsykierros oli miellyttävä kun oli loistava opas matkassa. Tiesi ainakin, minne olisi PITÄNYT lyödä ;-). Omalaatuisesta golfpukeutumisestakin näimme esimerkin, ehkä ensi kaudella onkin uusi muotivillitys…

    Meidän ryhmässä taisi hanurit mennä aika tasan, joten tasapuolista tiirailua oli tarjolla. Erityisen kiitollinen olen, että herrasmiehet ymmärsivät pelata väylän 17 aivan omilla pelilinjoillaan, jotta sain hyvän mielen hanurin päätösväylälle. Pisimmän draivinkin sain siinä aikaiseksi, kun mr. bighitter ymmärsi olla pysymättä väylällä :-D. Kiitän ja kumarran. Tuli hyvä mieli. S…ketti antoi odottaa itseään aivan loppuun saakka, mutta tulihan se sieltä viimeistä viheriötä lähestyttäessä ja vielä lempikepilläni lobsterilla. Että tuli sellaistakin viihdykettä tarjottua vaikka hetken aikaa jo huolestuttikin että missä viihdelyönnit viipyvät.

    Tuloksista ei pitänyt mainita, mutta mainitaan nyt sen verran että päivän voitto meni Jamasalle ihan kelpo tuloksella. Palkintoa hän ei ehkä halua, kun päätimme että palkinto olkoon pallo-onki ;-).

    Retki tuli tehtyä ja tiirailusta jäi hyviä mielikuvia. Ja edelleen päivän teeman kuului myös monien mielipide eli puttaaminen on perseestä.

    Jälleen kerran tuli todettua miten neidit nöyryyttävät pelissä, kun pelataan samalta tiiltä. Toisaalta siinä oli sitten hyvä tiirailla ja antaa pulssin tasaantua omaa lyöntivuoroa odotellessa.

    Onko jollain muuten parempaa tietoa siitä, että onko vanha kauhtunut nahkatakki golfliiton pukeutumisetiketin mukainen asuste vai onko se vain hämeenlinnalainen paikallisten suosima pelivaate? Eiköhän mekin järjestetä sitten vaikka talvella lumigolf kierros ja kokeillaan sitten miten svinkula onnistuu nahkarotsissa. Sehän voi jopa rauhoittaa svingiä ja estää joitakin ylimääräisiä liikkeitä.

    Ja kyllähän me oltiin taas niin huonoa peliseuraa, että ensimmäisen ysin jälkeen ryhmässä ollut ’ulkopuolinen’ kysyi, että pelataanko me koko kierros? Vastattiin, että kyllä me pelataan. Siinä vaiheessa hän totesi vain lopettavansa ja lähti samantien kävelemään pois ilman sen kummenpia kättelyjä ja peliseurasta kiittelyjä. Ja mehän oltiin mielestäni kuitenkin ihan kiltisti ja asiallisesti tuon etulenkinkin ajan.

    Kiitokset kaikille paikalle vaivaantuneille ja Kebaxsille hyvistä neuvoista mihin olisi pitänyt palloa lyödä.

    Kiara kirjoitti: (25.9.2006 10:01:15)
    Erityisen kiitollinen olen, että herrasmiehet ymmärsivät pelata väylän 17 aivan omilla pelilinjoillaan, jotta sain hyvän mielen hanurin päätösväylälle. Pisimmän draivinkin sain siinä aikaiseksi, kun mr. bighitter ymmärsi olla pysymättä väylällä :-D. Kiitän ja kumarran.

    Niin ja se 18. tiiauspaikka tosiaan näkyy sinne klubin terassille. Notta tyylikkäästi hunöörissä saavuit maaliin ’Leader at clubhouse’ -statuksella. =)

    Mulla olis ekasta lähdöstä jokaisesta pelaajasta kuva napattuna puhelimella. haluatteko?

    Hihii, tottahan toki vaikka omaan henk.koht. kauhukabinettiin liitettäväksi. Ei varmaan niin iso tiedosto ole, etteikö mahtuis tuonne laatikkoon: kiara.golf [at] hotmail.com.

    Tylsää, kun on maanantai ja työviikko taas alkanut. Menee päivä kuitenkin rattoisammin, kun voi muistella viikonlopun kolopallosuorituksia :-). Mitenkähän talvesta selviää?

    Laitas tuohon numeroon viesti mikä löytyy linkin takaa, niin saat MMS-viestinä kuvat.
    linkki

    Myy

    Kiitokset minunkin puolestani mukavasta peliseurasta ja järjestelyistä.

    Meinas kyllä kahvi mennä väärään kurkkuun siinä lähtötohinassa, kun Kebax totesi heti kättelyssä, että:’pysyyköhän mulla housut jalassa…’ Minä sitten äkkiä siitä vyötä irroittamaan omista housuistani ja tarjoamaan lainaksi, mutta nopean mittaustoimenpiteen jälkeen totesimme, että Kebaxin ympärysmitta > Myyn ympärysmitta (mikä ei toisaalta ole huono asia), joten Kebax piti laskea kentälle riskillä ilman vyötä tahi olkaimia…;-)

    Kenttähän oli oikein mallikkaassa kunnossa ja ilokseni löysin bunkkerista oikein pehmeää ja hienoa hiekkaa. Kyllä sieltä kelpas sutia – siksipä en heti ekalla hennonut lyödä sieltä pois…ja toinen lähti!

    Jamasa kirjoitti: (25.9.2006 9:54:17)
    …ja puttikin kulki 🙂

    Tämän minäkin totesin kun viidennen väylän greenillä neljäs putti lähti…ja kulki lopulta jopa reikään saakka.

    Kiara oli fiksuna todellakin varustautunut myös snorkkelilla. Luulen, että minulla olisi ollut sille enemmän käyttöä – erityisesti silloin kun kolmas palli lensi samaan vesiesteeseen ja vain kaksi löytyi – kokonaishävikki 4 palloa veteen 🙁

    No, lopultahan selvisisin kaikista kommelluksista huolimatta vielä puskuriin, joten ei mitenkään huono reissu siltäkään kannalta. Ja kyllä minä sen pallo-ongen Jamasalle mielelläni suon – häneltä kun näytti sellainen vielä bägistä puuttuvan :o) Omani on edelleen aivan kelpo kunnossa, kuten tarkkaavaiset pelikumppanini saattoivat huomioida…

    Älkää ny mua raipalla lyökö ja jotain pallo-onkee hommatko……eiiii…lopetan lajin ennemmin 😀

    Myy kirjoitti: (25.9.2006 14:30:43)
    Meinas kyllä kahvi mennä väärään kurkkuun siinä lähtötohinassa, kun Kebax totesi heti kättelyssä, että:’pysyyköhän mulla housut jalassa…’ Minä sitten äkkiä siitä vyötä irroittamaan omista housuistani ja tarjoamaan lainaksi, mutta nopean mittaustoimenpiteen jälkeen totesimme, että Kebaxin ympärysmitta > Myyn ympärysmitta (mikä ei toisaalta ole huono asia), joten Kebax piti laskea kentälle riskillä ilman vyötä tahi olkaimia…;-)

    Niin, klupilla on aikas mojovat annokset ja se pippurinen härkä turvotti sen verran että vyö laukesi ennen aikojaan. Turpeutta ei Everstin pikkunyppylöillä tallustelu saanut laskemaan eli jalassa ne housut sitten, ainakin näin muistaisin, loppuun asti pysyivät.

    Kotona hallitus illemmalla sitten korjasi vyön sen kummempia utelemati. Katsoin kuitenkin paremmaksi olla mainitsematta päivän teemasta piiskasta puhumatikaan. =)

    Paljon kiitoksia mukana olleille minunkin puolestani. Sain ne kaipaamani Everstin tuloskortit ja yhden vielä täytettynä. Lupaavasti sijoitin heti ensimmäisellä väylällä avaukseni vesiesteeseen. Muutenkin alku meni hermoillessa. Nelosella sain pelattua itselleni honorit vitoselle ja sen jälkeen olikin helpompaa. Kenttä oli oikein mukava ja aion pelata sen toistekin. Klubin terassi oli mainio päätös todella hienolle golfviikonlopulle.

    Myy kirjoitti: (25.9.2006 14:30:43)
    Kebax totesi heti kättelyssä, että:’pysyyköhän mulla housut jalassa…

    Mitämitä? Onko Kepaksin pylly ollut tiirailtavissa? On Jumalan onni, notta en ollut lähimaillakaan..!

    Jäsen XXL kirjoitti: (25.9.2006 15:23:26)

    Myy kirjoitti: (25.9.2006 14:30:43)
    Kebax totesi heti kättelyssä, että:’pysyyköhän mulla housut jalassa…

    Mitämitä? Onko Kepaksin pylly ollut tiirailtavissa? On Jumalan onni, notta en ollut lähimaillakaan..!

    No kyllähän ne housut sentään pysyi jalassa ainakin muistaakseni.

    Aika hyvä kierroksen avausrepliikki oli kyllä tuo Kebaxin tokaisu, ottaen huomioon päivän teeman :-D.

    nöf nöf näöf nöf grii..

    …nöfnöfnof griiiiiiiiiiiiii..

    … ja siellä kaikila oli niin muuukaavaa..

    oi jospa oisin saanu olla mukaanaaaaaaaaaaaaaaa. ,,..

    muukavasssa. …………….

Esillä 24 viestiä, 76 - 99 (kaikkiaan 99)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #486828 kohteessaSyysretki su 24.9. (seuranhaku-ketju)

Etusivu Foorumit Yleistä Syysretki su 24.9. (seuranhaku-ketju)