16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[9][10]
KilpailuaSuomalaista

Syysretki su 24.9. (seuranhaku-ketju)

Etusivu Foorumit Yleistä Syysretki su 24.9. (seuranhaku-ketju)

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 99)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kiara kirjoitti: (15.9.2006 12:51:27)
    Jep, laittelen sulle sitten viestiä. Yritän ehtiä tänään illalla tuota sähköpostia tiirailemaan. Töistä kun se ei valitettavasti luonnistu. Mutta palataan asiaan pikimmiten!

    Nyt on vähän huonoja uutisia 🙁 Ennakkovarauksia on tehty tuonne Everstille tappiin saakka ja vain normiajanvarauskäytäntö on voimassa. Tarkoittaa sitä että jos keskiviikkoaamuna onnistun saamaan nuo ajat niin tarvitaan jo hieman tuuriakin.

    No tuossa kohtaa tuo lista onkin varmaan jo valmiina. Tarkka lista kun on mun sähköpostissa tiistaina klo 15 mennessä niin saan järkättyä sieltä ryhmät jotka ilmottelen siis heti keskiviikkoaamuna. Pihkura kun tää meni hankalaksi mutta tämä syksy on melko vilkasta aikaa varsinkin kun kelitkin näyttäis suosivan.

    Tässä oli jossain kohtaa puhetta tiimerkkien väristä. Mulle passais hyvin nuo siniset pulikat kun Everstillä kerran sellaiset on. Saataisiin tytöt ja pojat näin ollen siis parempiin tiirailuasemiin 🙂

    Plan-B’n esitellee tässä myöhemmin ts. Eli varakentästä on kyse. Jolla muuten ymmärtääkseni on myös siniset pulikat.

    Kyllä oli muuten Svenssoneilla halpoja vetkuloita, ainoastaan 40 € ja jopa titleistin mailoja. Harmi vaan että vasurille ei ollut yhtään mitään 🙁

    Kuten Kiara jo puolestani puheli, niin mukana ollaan.
    Keltaisille paaluille ei mulla ole kyllä vielä mitään asiaa, sinisiä harkitsen vakavasti jos muutkin 😀

    Nimetön

    Kiara, mä oon tällä hetkellä vielä sitä mieltä että olen tulossa pelipaikoille, nyt vkl varmistelen tilanteen. mutta mää pidän tuolla toisaalla kepaksii yhteyttä niin saadaan joku vähäinenkin järki ehkä juur ja juur tähän touhuun vielä.

    Nimetön

    Hörhö kirjoitti: (14.9.2006 15:52:13)
    Jään siis kotisohvalle haisemaan ja viettämään leppoisaa kanuunapäivää.

    Samat sanat… läsnäolen tuttavan toisissa polttareissa. Kolmansia ei varmasti järjestetä, joten silloin pääsen mukaan 😐

    Eli vastoin aikaisempaa tämän ketjun ilmoitustani, minua ei tarvitse laskea lukumäärään. Hyvää pelitystä kaikille!

    Komlas ksymys vastaamati – eli ei kantsi ajaa volvolla yksin , jos voi jakaa kyydin –
    et m,ahtuuko stadin arabiast kyytiin tai uskaltaako joku lähtee v 74 malin Volvon kyytiin. Pitkö johkii e-mailliinki ilmoittautuu. ?

    Kebax vastas kaks ekaa- kolmas ?

    Itse suuntaan retkelle Espoosta käsin, mutta jos ei kimppakyytiä muutoin järjesty niin voihan sitä toki koukata ulkomailtakin eli Arabiasta :-).

    Kiara, mä voinkyllä tullla puoli tiehe vastaankin. Leppävaaran aseman kehätien pysäkki on helpppoo paikka. Ny pitäisi tietää onk siellä flighti varattu . Alustava varaus.

    Juu, sopii hyvin poimia Lepuskista matkaan. Eiköhän sir Jallekin uskaltaudu samaan kyytiin.

    Iloista maanantaita kaikille!

    Toivottavasti viikonlopun mahtavat säät mahdollistivat ennakkoharjoittelun Everstin retkeä varten. Itselläni ajuri vaatii hieman ’säätöä’ vielä, mutta ehkäpä tässä vielä rangelle ehtii. Tai sitten on vaan hyväksyttävä se tosiasia että mä en tod. osaa lyödä sillä palloa ;-). Vaan joku vähemmän fiksu totesi joskus, että ’never, never give up’. Ja minähän en periksi anna.

    Nyt olisi aika vahvistaa osanottonsa, jotta harrasteveli Kebax pääsee ystävällisesti ryhmämme kentälle sijoittelemaan. Minskun, Jallen ja Minjan tiedot löytyykin jo. Eli s.postia vois laittaa tän päivän puitteissa osoitteella kiara.golf at hotmail.com.

    ts

    Perskuta rallaa… nythän tietty kävi niin, että joudun tämän perumaan. Ei sen takia, että oisin pudonnu karusellista, vaan töiden vuoksi.

    Ikävä kompata mutta en pääse minäkään sitten tuonne kun matka käykin itärannikolle. :/ Noh toivottavasti saan kuitenkin edes sen tasurin viikonloppuna sinne 1.tasotusryhmään.

    Myy

    januz kirjoitti: (18.9.2006 9:54:30)
    Ikävä kompata mutta en pääse minäkään sitten tuonne kun matka käykin itärannikolle. :/ Noh toivottavasti saan kuitenkin edes sen tasurin viikonloppuna sinne 1.tasotusryhmään.

    ts kirjoitti: (18.9.2006 9:52:51)
    Perskuta rallaa… nythän tietty kävi niin, että joudun tämän perumaan. Ei sen takia, että oisin pudonnu karusellista, vaan töiden vuoksi.

    …oliskohan jannut ryhtyneet hannaamaan? Kiara, ne on varmasti saaneet vihiä meidän bägiin pakatuista ’lisävarusteista’ 😉

    Myy kirjoitti: (18.9.2006 21:20:14)

    januz kirjoitti: (18.9.2006 9:54:30)
    Ikävä kompata mutta en pääse minäkään sitten tuonne kun matka käykin itärannikolle. :/ Noh toivottavasti saan kuitenkin edes sen tasurin viikonloppuna sinne 1.tasotusryhmään.

    ts kirjoitti: (18.9.2006 9:52:51)
    Perskuta rallaa… nythän tietty kävi niin, että joudun tämän perumaan. Ei sen takia, että oisin pudonnu karusellista, vaan töiden vuoksi.

    …oliskohan jannut ryhtyneet hannaamaan? Kiara, ne on varmasti saaneet vihiä meidän bägiin pakatuista ’lisävarusteista’ 😉

    Juu, mä luulen että pelko iski poikiin ;-).

    Nimetön

    Voi voi…onneksi ei täysin tullut vielä uhottua, mutta lauantain sai vaivoin järkättyä kyttääjäreissuksi, niin sunnuntai onkin toivoton.

    Ei onnistu, tagas turqu pakko tulla heti sunnuntai aamupäiväksi.

    Mutta tosiaan muutama muu harharhar..harrasteveli tulee onneksi lauantaina nähtyä….

    Huhuu, oletko tulossa avi liityitkö pelokkaiden joukkoon? Tällä hetkellä meitä on 7 kpl pelureita eli itseni lisäksi Minja, Minsku, Myy, Jalle, Mäkkäri ja Kebax. Mielellään otettaisiin sut mukaan neljänneksi toiseen ryhmään :-).

    Juu, tuossa Kepsulle ilmoitin että tulen sittenkin vaikka aamulla peruin jo :D.

    Oukei. Puljasin tossa ryhmät ja koitan saada ne läpi näin:

    13:50 Myy, Minsku, Mäkkäri ja Jalle
    14:00 Kiara, Minja, Jamasa ja Kebax

    Tasoitukset sekä sukupuolet menee tuossa aika sopivasti sekaisin.

    olettakos huomanneet, että samaan aikaan on menossa sellainen pikkunen kisa, joku Ryder-cup 🙁

    No höh, eikun kovalevy laulamaan :-).

    Olettakos huomanneet kuinka avuttomia on poikalapset tekniikan edessä? 😉

    Jos kolopallia tulee suorana telkasta, sitä ei todellakaan jätetä katsomatta. Jälkilähetys urheilujuhlasta on kuin lumi ilman kusijälkiä.

    Ja vieläpä säestyksen kera.

    Unohdin viime viikon sunnuntaina ottaa Aulangolta mukaan Everstin tuloskortteja. Ensi sunnuntaina ei näytä olevan kalenterissa mitään ohjelmaa, joten voisin ajella Aulangolle ja pelittää Everstin, jos vielä sekaan mahtuu.

    Jepulis. Mää sotken ryhmät ja varaan ne aamulla.

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 99)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #486801 kohteessaSyysretki su 24.9. (seuranhaku-ketju)

Etusivu Foorumit Yleistä Syysretki su 24.9. (seuranhaku-ketju)