26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Syysretki su 24.9. (seuranhaku-ketju)

Etusivu Foorumit Yleistä Syysretki su 24.9. (seuranhaku-ketju)

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 99)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kiara kirjoitti: (12.9.2006 14:19:52)
    Mutta mulle jäi epäselväksi, että kuuluuko pylly verhota tämän neuleen lisäksi housuilla, hameella tms. vaiko vain pelkkä neule?

    Joe Cockerillahan on se biisi….You can leave your hat on ! => Stringit + roiskeläppä pois ja tilalle Callawayn musta iso pipå ?! ( siihen sitten käsille reiät jotta voi pelata ! ) Buahahahmuahha !

    Kiara kirjoitti: (12.9.2006 14:19:52)

    Myy kirjoitti: (11.9.2006 21:42:31)

    Tosin Hörhö kyllä laittoi aika pahan:

    Hörhö kirjoitti: (11.9.2006 15:44:03)
    … kun muutenkin pysyy ajatukset pelissä heikosti. Ehkä, jos kaikilla olisi roiskeläppä eli joku neule sidottuna lantiolle…

    Niin, että olisko sen neuleen alla stringit kesäkuuman Pikkulan esimerkin innoitamana, vai joko vedettäisiin villahousuja jalkaan…? :-0

    Niin, aika paha tietää vielä tässä vaiheessa mitä päällensä pukee, kun sääennuste ei yllä tuonne saakka. Mutta mulle jäi epäselväksi, että kuuluuko pylly verhota tämän neuleen lisäksi housuilla, hameella tms. vaiko vain pelkkä neule? Sit vois nimittäin tulla jo hiukka kylmä syyskuun loppupuolella… siis jos ei muuta päälle.

    Nonni. Nyt loppu sitten keskittymiskyky työntekoonkin!

    Kiitti vaan… :))

    Nyt kyllä ihmettelen suuresti, missä Henkka luuraa kun keskustellaan pyllyistä?

    Haloo??? Olemme kyllä Minjan kanssa suuresti pettyneitä, mikäli Henry the Great ei osallistu Syysretkeen. Uskallan allekirjoittaa tämän Minjankin puolesta/valtuuttamana, sillä hän on nettipimennossa muilla mailla.

    Kiara kirjoitti: (11.9.2006 20:30:30)

    Mä voin lähteä sun kanssa Kotkaan neitsytkierrokselle. Kun on se minultakin vielä kokematta. Siis Kotka. Mutta vain, jos saan tiirailla perää. 😉

    Kyllähän minä voin Kotkaankin lähteä neulepaitoja tiirailemaan. Ja kyllä tässä porukassa on ihan viisasta vähän perään katsella. Koskaan ei tiedä mitä tuleman pitää..

    Otetaanko kiikarit mukaan varustukseen?

    Jalle kirjoitti: (12.9.2006 21:32:17)

    Kiara kirjoitti: (11.9.2006 20:30:30)

    Mä voin lähteä sun kanssa Kotkaan neitsytkierrokselle. Kun on se minultakin vielä kokematta. Siis Kotka. Mutta vain, jos saan tiirailla perää. 😉

    Kyllähän minä voin Kotkaankin lähteä neulepaitoja tiirailemaan. Ja kyllä tässä porukassa on ihan viisasta vähän perään katsella. Koskaan ei tiedä mitä tuleman pitää..

    Otetaanko kiikarit mukaan varustukseen?

    Loistavaa! Tottahan toki voidaan kiikarit ottaa mukaan. Mä kun tempaisen ajurilla pitemmälle kuin sinä niin näät paremmin mihin mun palloni tulee alas ;-). No ainakin kerran löin pitemmälle. Tai kaksi. Pitäskö ottaa taskulamppu kans, jos metsästä pääsee palloja etsimään? Sieltä metsästä voi sitten joko chipata väylälle tai lyödä lipulle.

    Miten olisi oululaiset skinit? Potentiaalisen 18 reiän putken jälkeen voin greenillä kertoa lopettavani kierroksen kesken, jos vaikuttaa siltä että köyhdyn… ja volttimulliganin myötä otetaan uudestaan ja iloisemmin.

    Kiara kirjoitti: (12.9.2006 22:34:21)
    Loistavaa! Tottahan toki voidaan kiikarit ottaa mukaan. Mä kun tempaisen ajurilla pitemmälle kuin sinä niin näät paremmin mihin mun palloni tulee alas ;-). No ainakin kerran löin pitemmälle. Tai kaksi. Pitäskö ottaa taskulamppu kans, jos metsästä pääsee palloja etsimään? Sieltä metsästä voi sitten joko chipata väylälle tai lyödä lipulle.

    Miten olisi oululaiset skinit? Potentiaalisen 18 reiän putken jälkeen voin greenillä kertoa lopettavani kierroksen kesken, jos vaikuttaa siltä että köyhdyn… ja volttimulliganin myötä otetaan uudestaan ja iloisemmin.

    Nyt on neito syönyt sieniä, joita ei ruokakaupasta saa :))

    Hörhö kirjoitti: (12.9.2006 22:57:50)

    Nyt on neito syönyt sieniä, joita ei ruokakaupasta saa :))

    Ei suinkaan sieniä, vaan ehkä meillä on Jukan kanssa sama lääkitys :-).

    24.9 ( päivää ennen faiajn sp – o´n mulle talismannipvm- ) 25.9 pelasin paraaan kierroksen -93 ( 80 ) ja -99 paraan cross countryn St Laurencessa ( 1. ).

    Joten , jos ens vuonna on 25.9. kisa tms mielutien kilpa – ennakkoilmoittauduin jo – on muuten tiistaipäivä. 2007.

    Nyt pelaamme seniorin kaa Vammalas kisan – joten emme pääse ku Lakesideen. Sorry.
    kannatan tällaissii kokoontumiskisoi.

    mäkisuksi kirjoitti: (13.9.2006 12:20:30)
    24.9 ( päivää ennen faiajn sp – o´n mulle talismannipvm- ) 25.9 pelasin paraaan kierroksen -93 ( 80 ) ja -99 paraan cross countryn St Laurencessa ( 1. ).

    Nyt pelaamme seniorin kaa Vammalas kisan – joten emme pääse ku Lakesideen. Sorry.

    Toivottavasti pelaatte normaalia Lakesiden kierrosta nopeamman kierroksen, jotta ehdit faijasi synttäreitä viettämään seuraavaksi päiväksi. Tuolla Vammalassahan kierrokset on tupannut vähän venähtämään, vaikka on kierrokselle varustaudutte hyvin kaikenlaisilla tarvittavilla apuvälineillä ja varusteilla.

    No niin, lyötäiskö lukkoon tuo Aulangon Eversti? Kop kop. Laskeskelin, että mukaan oli lähdössä (jos nyt kenttä miellyttää ajatuksena, seurahan on vähintäänkin epämääräistä…) itseni lisäksi siis Minja, januz, Ditto, Myy, Minsku, Jalle, ts, kebax, dogleg ja iikka. Olitkos Jamasa kanssa lähdössä? Uskaltautuuko Hörhö liittyä seuraan? Unohdinko vielä jonkun? Ei ollut tarkoitus, pää on joskus hieman laho. Mitä enemmän porukkaa niin sen hauskempaa, kiikareilla tai ilman.

    Miltäs tiiltä pelataan? Kommentteja? Kai sentään sekaryhmissä pelataan eikä tyttöjen ja poikien porukoissa? Sininen boksi olis punaisen ja keltaisen väliin :-D, tosin mä voin nöyryyttää itseäni ihan miltä tiiltä vaan. Valkoiselle eivät mokomat laske slope-tasoitusta ladyille, tosin minähän en ole sellainen ainakaan jos peli ei kulje…

    Pystyisikö kebax varaaman lähdöt isommalle porukalle ennakkoon, eikös se ole sun kotikenttä? siis saatteko varata aikaisemmin kuin ’vieraat’?

    Minä voin vaikkapa kerätä seurat, tasurit ym. jos ystävällisesti lähestytte sähköisesti osoitteella kiara.golf [at] hotmail.com. Niin tuota luen sitten lähinnä iltasella kun joku neropatti on keksinyt laittaa työmaalla estot päälle…

    Myy

    Kiara kirjoitti: (14.9.2006 10:14:58)
    No niin, lyötäiskö lukkoon tuo Aulangon Eversti? Kop kop. I]

    Kyllä minulle passaa.

    Kiara kirjoitti: (14.9.2006 10:14:58)
    Miltäs tiiltä pelataan? Kommentteja?

    Minulle ihan sama – kaikkia paitsi valkoisia on kokeiltu.

    Kiara kirjoitti: (14.9.2006 10:14:58)
    Kai sentään sekaryhmissä pelataan eikä tyttöjen ja poikien porukoissa?

    Tietysti pelataan ihan sekaisin… 😉

    Kiara kirjoitti: (14.9.2006 10:14:58)
    Pystyisikö kebax varaaman lähdöt isommalle porukalle ennakkoon, eikös se ole sun kotikenttä? siis saatteko varata aikaisemmin kuin ’vieraat’?

    Jos tähän kohtaan saisi esittää toiveen, että lähdettäisiin mahdollisimman myöhään – mielellään iltapäivän puolella. Ajomatkaa on jonkun verran ja saan auton sekä babysitterin kotiin vasta yhden pikaisen aamugolfkierroksen jälkeen… Se on kuulemma sovittu heti aamun sarastaessa ja eihän noihin aamukierroksiin kuulemma mene kuin se pari tuntia.

    Juu emmää uskalla…

    Edellisenä päivänä-iltana-yönä on tarkoitus kavereiden kanssa viettää aikaa ja kaataa kurkusta kaikenlaisia litkuja alas, joten seuraavana päivänä olisi siis odotettavissa hirviä määrä tärinästä johtuvia kaksoiskosketuksia. Siis lyönnin yhteydessä. Lisäksi kanuuna on sellainen olotila, että usein se tiirailu ei ihan riitä, joten mitä sitä ittiään enempää kiusaamaan… Jään siis kotisohvalle haisemaan ja viettämään leppoisaa kanuunapäivää.

    Muista kavereiden kanssa juhlittuasi:

    1. Yöllä kotiin kömmittyäsi: Vika on hermoissa, jos ei pysty sammuneena nukkumaan.
    2. Aamulla krapulaa parannellessa: Se hetki kun vanha kanuuna kääntyy uuteen nousuun…
    …on kuin perhosen siiven kosketus.

    Pyllyjä, stringejä, golfia, hyvää seuraa. Kaikkea mistä minä tykkään, mutta olen tuona viikonloppuna keskisuomessa mökkeilemässä ja kun illat varmuudella venyvät aamuun, niin olen kyllä estynyt saapumaan paikalle, kun en sunnuntaina kyllä ihan heti lähde aamusta ajelemaan muuta kuin partaani :’-(

    Kiara kirjoitti: (14.9.2006 10:14:58)
    N Olitkos Jamasa kanssa lähdössä?

    Uskallan jos aikataulu antaa perää….

    Tuossahan se näämä otsikossa on tuo ajankohtakin..olenpas sokea.
    Mun pitää vielä miettiä.

    Annettakoon anteeksi. Ainakin minun osaltani. Minä nimittäin luin ketjun kahteen kertaan ja ihmettelin, että mistä hitosta kaikki tietävät ajankohdan, kun siitä ei ole missään puhuttu…

    *punastuu*

    Ny tul täysstoppi. Seniorilla on este. Eme meekkään lakesideen. Siis 24.9 on vappaa
    mikäli ,jossain pelitetään. Kyytiäinen voisi lähteä tai vielä pareee onko 25.9.
    johnain lähellä Stadii kisaa ? No täyty katto luetelooki.

    Lakesiden Pirunpelto ja se vanha on tän vuon kierretty – hyvii kentii ja vauhtiki ol sopiva- vaika scrambleTaatanan tiluksill oli kyl pitkä ja vika väylä lopetettin ekalla skodella 9 väylän kriinil -vatsa toka skode osu 18. kriinille.

    Jos Everstiin mennään 24.9 ni onks se marshall kunnossa .

    Mitä se maksaa.

    Onks jonkun peräluukussa tilaa ?

    Tottahan toki 24.9. pelitetään ja Aulangon Everstillä, kun ei ole tullut vatsalauseita pelipaikan suhteen. Tervetuloa mukaan!

    mäkisuksi kirjoitti: (15.9.2006 9:23:27)
    Jos Everstiin mennään 24.9 ni onks se marshall kunnossa .

    Mikä IHme?

    mäkisuksi kirjoitti: (15.9.2006 9:23:27)
    Mitä se maksaa.

    40 euroa. Jokunen pelilippuilmotus tuolla pörssissä. Katsoo sieltä jos näkee vaivan arvoiseksi.

    Kiara kirjoitti: (15.9.2006 9:24:02)
    Tottahan toki 24.9. pelitetään ja Aulangon Everstillä, kun ei ole tullut vatsalauseita pelipaikan suhteen. Tervetuloa mukaan!

    Teretulemast tännen Hämeeseen =)

    Kiara kirjoitti: (14.9.2006 10:14:58)
    Pystyisikö kebax varaaman lähdöt isommalle porukalle ennakkoon, eikös se ole sun kotikenttä? siis saatteko varata aikaisemmin kuin ’vieraat’?

    Itseasiassa mulla ei ole sen kummempia oikeuksia kuin vierailijoillakaan. Tai netistä pystyn kyllä varaamaan, mutta vain oman seuran jäsenille. Ja senkin vain neljä päivää aiemmin. En tiedä johtuuko osittain siitä että pelaan vuokralla. Mutta hölmö järestelmä kumminkin.

    Lähtöaikoja pääsee tutkailemaan täältä. Kuten näkyy siinä pääsee tutkaamaan vaan viikon ajalta. Sunnuntain ruudut on siis näkyvissä ensi maanantaina jolloin tarttis myös varmaankin alkaa jo aikoja suunnittelemaan ja pikaisesti varailemaan. Tätä voitaneen varmasti pähkäillä täällä sillon. Tätä ennen olisi varmaan syytä keräillä tänne listaa jotta kuka on lähdössä.

    Eversitllä on 13:00-13:50 joku privaattikilpailu. Aamusella on joku samantyyppinen häppening. Mä koitan tässä ny saada järkkäiltyä kolme tai neljä lähtöö johonkin väliin. Kiara kun saat tuon lähtijälistan kasaan niin pistätkö mulle spostilla, antti(dot)barck(at)konecranes(dot)com.

    Jep, laittelen sulle sitten viestiä. Yritän ehtiä tänään illalla tuota sähköpostia tiirailemaan. Töistä kun se ei valitettavasti luonnistu. Mutta palataan asiaan pikimmiten!

    Ois niin aurinkoinen ja kiva keli olla ulkona pelaamassa, mutta pitää kökkiä töissä. Ihan epäreilua :-(. No huomenna sit…

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 99)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #486765 kohteessaSyysretki su 24.9. (seuranhaku-ketju)

Etusivu Foorumit Yleistä Syysretki su 24.9. (seuranhaku-ketju)