26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Syysretki su 24.9. (seuranhaku-ketju)

Etusivu Foorumit Yleistä Syysretki su 24.9. (seuranhaku-ketju)

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 99)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nautimme tänään Minjan kanssa hyvästä pelisäästä ja loistokkaasta pelistä. Palloja hukkui vain muutama, joten välineet eivät vielä päätyneet golfpörssiin. Itse asiassa ajattelimme, että olisi kiva toteuttaa taasen mukava pelipäivä ’Pikkulan retken henkeen’ kivassa seurassa, jollakin eteläsuomalaisella kentällä otsikon mukaisena päivänä. Huhuilemmekin peliseuraa, josko saisimme vaikka vähän suuremmankin porukan kasaan. Varustus valinnainen, bägiin voi ottaa vaikka kiikarit lintujen tms. bongailua varten. Muutahan niillä ei kai kukaan tiiraile. Voipi niillä katsella sitten tarkemmin pallon alastulopaikkaakin pitkien, loistokkaiden lyöntien jäljiltä. Snorkkelia voi lainata allekirjoittaneelta. :-D Tuumimme, että avaamme oman ketjun, jotta emme pahoita kenenkään mieltä eksymällä väärään ketjuun senssi-ilmon kera. 🙂

    Nimetön

    Houkuttelette rikoksen poluille?

    Sitähän voisi vaikka lähteäkin jos jonkun kivan kentän keksitte. Tasoitustakin pitäisi vielä vähän pystyä tällä kaudella laskemaan…=)

    Nimetön

    Moi! Kiinnostaisiko HillSide Golf & Country Club Vihdin Jokikunnassa arvon puuhanaisia? Minulla on ko. päivänä allakkaan merkittynä ’mene pelaamaan aamulla, älä hanki krapulaa’. Ja jotta tämä uhraus ei ihan hukkaan menisi, niin voisihan sitä pelata isommassakin porukassa.

    Myy

    Ei mikään huonompi idea! Golfit on jääneet viimeisen kuukauden aikana harmittavan vähiin ja suureksi mielipahakseni huomasin, kun nyt taas vihdoin olisi aikaa harrastaa, että eihän sitä illalla oikein millään ehdi kierrosta heittämään… 🙁 Pimeä sulkee syliinsä kesken kaiken.

    Eli nyt viikonloput tehokkaaseen golf-käyttöön! Aloitinkin paluun golfin ihmeelliseen maailmaan viikonloppuna Rautatykin kanssa. ’Seurapeli’ piti todeta, kun kolmatta kertaa samasta pöpeliköstä pallojamme haimme ;-). Pikkulan ’seuraleikeistä’ jäi mukavat muistot, joten mukana ollaan!

    Minulle on ihan sama millä etelän kentällä mailaa heilutellaan ja ’kiikaroidaan’.

    Moi
    Hill Side kävisi oikein hyvin ko. päivänä.

    Bosco kirjoitti: (11.9.2006 1:13:06)
    Houkuttelette rikoksen poluille?

    Noh noh, ei kai sunnuntaigolfissa mitään rikollista ole…? Suurimmalle osalle se ei ole ainakaan työnantajan ajan varastamista. 🙂

    Katsoin kisakalenteria ja kyseisenä päivänä HillSidessa on joku kisa. Mitenköhän se vie aikaa?

    Oliskos Aulangon uusi kenttä mitään? Itse en ole sitä vielä pelannut, joten voisi olla mukava uusi kokemus. Tai sitten nöyryyttävä. Tai masentava. Siellä ei kait pitäisi silloin sunnuntaina olla kisaa? Entäs Kotka?

    Toki mielellään otetaan muitakin ehdotuksia vastaan!

    Kiara kirjoitti: (11.9.2006 13:29:54)
    Entäs Kotka?

    Kotka ainakin on huippukunnossa, griinit vieläkin siinä 3mm korkeudessa.

    Mukaan olen lähdössä. Minä ehdottaisin maakuntamatkaa Aulangon Everstille niin voisi katsoa miten Eversti nöyryyttää pientä alokasta. Tai sitten tuo Kotka olisi kanssa hyvä vaihtoehto kenttää koskaan pelaamattomalle. Tai sitten ei. Ei tiedä vielä.

    ts

    Perskuta… uskaltaskohan teitin seuraan lähtee…. ootte aika villejä kyllä heitelly täällä pyllyjen tiirailusta…

    Kiara kirjoitti: (11.9.2006 13:29:54)
    Oliskos Aulangon uusi kenttä mitään? Itse en ole sitä vielä pelannut, joten voisi olla mukava uusi kokemus. Tai sitten nöyryyttävä. Tai masentava. Siellä ei kait pitäisi silloin sunnuntaina olla kisaa? Entäs Kotka?

    Ei ole kisaa tuolloin ei. Minulle tuo ei ole uusi kokemus nöyrtyä ja masentua Everstillä, mutta sepä nyt ei ole tuon kentän vika. Kalenteri näyttää että tuolloin voisi kyllä sinne kentälle lähteä pelaamaan punasilta, sinisiltä, keltasilta tai valkosilta. Kun nuita mustia tiiauspaikkoja meillä nyt ei ole.

    ts kirjoitti: (11.9.2006 15:29:52)
    Perskuta… uskaltaskohan teitin seuraan lähtee…. ootte aika villejä kyllä heitelly täällä pyllyjen tiirailusta…

    Emmää ainakaan näin ujona poikana ihan heti uskaltaisi tollaisille tiirailureissuille lähteä… Miten sitä ny voisi ikinä keskittyä, kun muutenkin pysyy ajatukset pelissä heikosti. Ehkä, jos kaikilla olisi roiskeläppä eli joku neule sidottuna lantiolle…

    Kun nyt pääsette retkeilyn makuun, jos ei yksi riitä eikä HillSide sopinut aikatauluun, niin: Siellä on open Syyskunto-scramble 3 henkisille joukkueille 1.10.(kaikille avoin, myös ts.)

    Ykkösretkellä joukkueet kasaan, ja ei kun ilmoittautumaan!

    Nimetön

    Kiara kirjoitti: (11.9.2006 13:29:54)
    Katsoin kisakalenteria ja kyseisenä päivänä HillSidessa on joku kisa. Mitenköhän se vie aikaa?

    Vie… aikaa, soitin äsken.

    Kiara kirjoitti: (11.9.2006 13:29:54)
    Toki mielellään otetaan muitakin ehdotuksia vastaan!

    Se Eversti kiinnostaa kyllä…

    Nimetön

    Everstin kunto tänään. Teeboxit loistavat, väylät OK, greenit hyvässä kunnossa (3 birkkua). Kenttä alkaa jo hieman vihertää myös väylien ulkopuolelta.

    Tää lähtis kyLLä jos vaan keleppaa. Mihis vaan millo vaan ja miks vaa.
    Ilmotelkaa!

    Nimetön

    Everstillä kääntymiseen riittäisikin kiinnostus…ja jos vielä maaaster k-bax tulee nuotittamaan niin even better…

    Joko tällä viikolla Everstiin? Mulla olis tää viikko vielä kesälomaa.

    Myy kirjoitti: (11.9.2006 10:04:11)
    Ei mikään huonompi idea! Golfit on jääneet viimeisen kuukauden aikana harmittavan vähiin ja suureksi mielipahakseni huomasin, kun nyt taas vihdoin olisi aikaa harrastaa, että eihän sitä illalla oikein millään ehdi kierrosta heittämään… 🙁 Pimeä sulkee syliinsä kesken kaiken.

    Eli nyt viikonloput tehokkaaseen golf-käyttöön! Aloitinkin paluun golfin ihmeelliseen maailmaan viikonloppuna Rautatykin kanssa. ’Seurapeli’ piti todeta, kun kolmatta kertaa samasta pöpeliköstä pallojamme haimme ;-).

    Tuo pimeys ja metsä voivat olla pelottava yhdistelmä. Tuli tuossa viikonvaihteessa seurattua Teräsbetonia vallan livenä ja biisivalikoimassahan olikin vallan oiva laulu golfarin pallolleen lauleskella. Jotenkin näin se meni:

    ’Älä mene metsään
    Sillä paha sinut perii ja paha sinut vie
    Älä mene metsään
    Yksin olet siellä, missä vain pimeys tuntee tien’

    Onkohan sanoittaja golfari? 😀

    Onkos siellä Everstillä paljon metsää?

    ’Metsään on tullut jo syys, lohduton yön hämäryys.
    Vaan hongat huokaillessaan suojaavat kukkia maan.’
    Lauloi Georg Oz…

    Mutta juu, on siellä metsääkin ja jopa pallon voi sinne hukata.

    Kiara kirjoitti: (11.9.2006 19:14:51)
    Onkos siellä Everstillä paljon metsää?

    Onhan siinä ympärillä mehtää. Se vaan on aidattu sellasilla valkosilla paaluilla kentän ulkopuolelle. Nuin pääosin. Jotta enämpi sellasena maisemaa elävöittävänä tekijänä enämpikin. Kentän sisäpuolellekin on vähän puustoa saatu. Mutta niitä ei ole valkoisin paaluin aidattu. Eipä paljon muutakaan kentän sisäpuolella.

    ts kirjoitti: (11.9.2006 15:29:52)
    Perskuta… uskaltaskohan teitin seuraan lähtee…. ootte aika villejä kyllä heitelly täällä pyllyjen tiirailusta…

    Kyllä me osataan olla kiltistikin. Tai sitten pitää ottaa jotkut lasit käyttöön… tai tehdään se huomaamatta. Siis tiirailu.

    Jalle kirjoitti: (11.9.2006 14:59:37)
    Mukaan olen lähdössä. Minä ehdottaisin maakuntamatkaa Aulangon Everstille niin voisi katsoa miten Eversti nöyryyttää pientä alokasta. Tai sitten tuo Kotka olisi kanssa hyvä vaihtoehto kenttää koskaan pelaamattomalle. Tai sitten ei. Ei tiedä vielä.

    Mä voin lähteä sun kanssa Kotkaan neitsytkierrokselle. Kun on se minultakin vielä kokematta. Siis Kotka. Mutta vain, jos saan tiirailla perää. 😉

    Myy

    Kiara kirjoitti: (11.9.2006 20:30:30)

    Jalle kirjoitti: (11.9.2006 14:59:37)
    Mukaan olen lähdössä. Minä ehdottaisin maakuntamatkaa Aulangon Everstille niin voisi katsoa miten Eversti nöyryyttää pientä alokasta. Tai sitten tuo Kotka olisi kanssa hyvä vaihtoehto kenttää koskaan pelaamattomalle. Tai sitten ei. Ei tiedä vielä.

    Mä voin lähteä sun kanssa Kotkaan neitsytkierrokselle. Kun on se minultakin vielä kokematta. Siis Kotka. Mutta vain, jos saan tiirailla perää. 😉

    Kyllä on nimimerkki ts ihan perustellusti huolissaan tästä perä(ä)nkatselusta golfkentällä tietyissä piireissä… Itsekkin täällä kiillotan peililaseja samalla, kun seuraan syysretken potentiaalista osallistujakuntaa 😎

    Tosin Hörhö kyllä laittoi aika pahan:

    Hörhö kirjoitti: (11.9.2006 15:44:03)
    … kun muutenkin pysyy ajatukset pelissä heikosti. Ehkä, jos kaikilla olisi roiskeläppä eli joku neule sidottuna lantiolle…

    Niin, että olisko sen neuleen alla stringit kesäkuuman Pikkulan esimerkin innoitamana, vai joko vedettäisiin villahousuja jalkaan…? :-0

    Myy kirjoitti: (11.9.2006 21:42:31)

    Tosin Hörhö kyllä laittoi aika pahan:

    Hörhö kirjoitti: (11.9.2006 15:44:03)
    … kun muutenkin pysyy ajatukset pelissä heikosti. Ehkä, jos kaikilla olisi roiskeläppä eli joku neule sidottuna lantiolle…

    Niin, että olisko sen neuleen alla stringit kesäkuuman Pikkulan esimerkin innoitamana, vai joko vedettäisiin villahousuja jalkaan…? :-0

    Niin, aika paha tietää vielä tässä vaiheessa mitä päällensä pukee, kun sääennuste ei yllä tuonne saakka. Mutta mulle jäi epäselväksi, että kuuluuko pylly verhota tämän neuleen lisäksi housuilla, hameella tms. vaiko vain pelkkä neule? Sit vois nimittäin tulla jo hiukka kylmä syyskuun loppupuolella… siis jos ei muuta päälle.

    Mutta vakavammin, mulla peli kulkee kyllä usein paremmin, kun ei ajattele liikaa itse peliä. Ekalla ysikympin alituskierroksellakin laskin lyönnit vasta kierroksen jälkeen.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 99)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #486752 kohteessaSyysretki su 24.9. (seuranhaku-ketju)

Etusivu Foorumit Yleistä Syysretki su 24.9. (seuranhaku-ketju)