26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Svingin analysointi

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Svingin analysointi

Esillä 5 viestiä, 26 - 30 (kaikkiaan 30)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Ittellä on paksu golf kirja jossa ensin on harjotteita ja sitten kuva sarja ammattilaisen svingistä. Siinä neuvottiin pitämää sama rytmi raudoilla, sama rytmi puilla, sama rytmi wedge lyönneissä ja draiveri taas omaa rytmii. Eli kaikille saman kaltaisille mailoille oman lainen swingi ja rytmi.

    Ittellä on paksu golf kirja jossa ensin on harjotteita ja sitten kuva sarja ammattilaisen svingistä. Siinä neuvottiin pitämää sama rytmi raudoilla, sama rytmi puilla, sama rytmi wedge lyönneissä ja draiveri taas omaa rytmii. Eli kaikille saman kaltaisille mailoille oman lainen swingi ja rytmi.

    Kerran olen kokeillut G6:a.
    Se sai kyllä rintani röyhistymään ja testosteronin kuohumaan kertoessaan mun draiverin nopeudeksi 105-107 mph jatkuvasti. Kokeilemillani tutkilla nopeudet ovat olleet tuolla 90-95 mph välillä.

    Voikohan vähemmistökätisyydelläni olla vaikutusta asiaan?

    onko kenelläkää tietoa mistä löytyisi esim. PGA tai Europea tourin pelaajien swingejä, jos on niin viitsisikö laittaa vaikka netti osotteen tähän

    shotmaker kirjoitti: (3.4.2006 19:17:13)
    Mulla ainakin SGM-ohjelman mukaan näyttävät pysyvän G6 Pro:ssa nuo kalibroidut varren pituudet, vaikka en ole vielä kerennyt testaamaan muutoksen vaikutuksia käytännössä. Huomenna pitänee käydä lyömässä. Ihmettelen itsekin hiukan sitä, että nopein lyömäni svingi 44,5′ tuumaisella, kalibroinnin ollessa 45 tuumaiselle, oli 103mph. Keskiarvo ilmoitetuista nopeuksista on ollut noin 97-98mph. En kyllä ole ennen mitannut lyönnin nopeutta, mutta olen paukuttanut ilmassa 250 metrisiä ja niistä ajoista svingiin on tullut lisää tekniikkaa ja voimaa.

    Juup. Kävin lyömässä tänään CAL:n arvolla 1,1. Mailanpäännopeuden keskiarvo draiverilla oli 106 ja 109 mph 😀 Vaikea kyllä sanoa, onko mitenkä kohdallaan tuo ennenkuin kuulee muilta kokemuksia ’custom CAL:lla’.

Esillä 5 viestiä, 26 - 30 (kaikkiaan 30)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #250605 kohteessaSvingin analysointi

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Svingin analysointi