-
JulkaisijaArtikkelit
-
Ostin tyhmyyksissäni kyseisen laitteen noin kaksi vuotta sitten ja nyt oli pakko avata keskustelu aiheesta. Suunnon G9 ’laite’ ei ole koskaan toiminut luvatulla tavalla. Suunnon G9 sai satunnaisesti yhteyden sateliitteihin, mutta yhteys katosi hetken päästä. Jos GPS-yhteyden aktivoi (ei tarkoita sitä, että olisi saanut yhteyden sateliitteihin) niin kellon ’akku’ oli jo loppu ennen kierroksen päättymistä. Jos kelloa käytti tuloskortin korvikkeena niin tietoja ei onnistunut siirtämään sarjaportin kautta tietokoneelle. Olin heti yhteydessä Suunnon Help deskiin, mutta sieltä ei edes vaivauduttu vastaamaan webbikyselyyni. Kuukausi sitten aktivoiduin uudestaan ja soitin Suunnon Help Deskiin ja lopulta sain sieltä henkilön nimen, jonka vastuulla kyseinen tuote on. Lähetin hänelle 30.5.2005 kuvauksen tilanteesta ja pyysin palautetta häneltä. Mitään vastausta ei ole tullut . Itselläni on ainakin mennyt usko Suuntoon vaikka olen aina luottanut suomalaisiin yrityksiin. Toivottavasti moni muu golfpisteen lukija ei ole erehtynyt ostamaan tätä laitetta.
Mä sain tuon Suunnon G5:n (vai mikä se laskettelukello ny olikaan?) palkinnoks kisoista pari viikkoa sitten ja sen lasi on jo ihan naarmuilla. Ne tuli itse asias muutamassa tunnissa.
Sain vaimoltani G9 joululahjaksi ja olen käyttänyt sitä muutaman kerran.
Ainoa huono puoli laitteessa on sen akun kestävyys; ensimmäisellä kerralla minulla oli ollut kello ilman latauslaitteeseen kytkemistä kaksi-kolme päivää ennen käyttöä ja akku loppui reiällä no.15. Mutta silti pystyin laittamaan kolmen viimeisen reiän tulokset kellon muistiin, sillä se ilmoitti ainoastaan että akkua on liian vähän jäljellä GPS:ää varten.
Nyt kun otan G9:n suoraan latauksesta, niin akku kestää koko kierroksen. Tämä voi olla tyhmä kysymys, mutta oletko aktivoinut ’power save mode’:n?
Ja lisäksi minulla ei ole ollut mitään ongelmia siirtää tuloksia PC:lle. Toimii kuin unelma.
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)