26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Soketit lyhyissä Pitch-lyönneissä

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Soketit lyhyissä Pitch-lyönneissä

Esillä 25 viestiä, 126 - 150 (kaikkiaan 196)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • B

    ts kirjoitti: (7.8.2014 10:54:32)
    Mistään massan siirtymisestä siinä ei ole kyse kuin hyvin pieneltä osin.

    Puhummekin nyt painonsiirrosta. Voimme käyttää myös termiä GRF.
    Lisäksi olen keskittynyt mitattujen driveri-lyönnin tyypillisiin grf-voimamalleihin, joista voidaan muodostaa käsitys painonsiirrosta tourpelaajien eli parhaiden golfaajien kohdalla.
    Aikajanalla 60-luku-90-luku-2010 luku ei oleellisia muutoksia ole tapahtunut voimankäytössä tässä
    suhteessa.
    Tyypillisistä huippupelaajien malleista merkittävästi poikkeavia tapoja on myös, toimiviakin.
    LD-kilpailijoiden maillit ovat oma maailmansa ja niistä keskustelua sitten, kun aineistoja/tutkimuksia on käytettävissä riittävästi.
    ’Massansiirtotutkimus’ metodologisista ongelmista huolimatta ei ole ristiriidassa GRF-tutkimuksen kanssa, päinvastoin.
    Nettigurujen ja sellaiseksi haluavien mielipiteet ja kuvitelmat saavat olla puolestani rauhassa.

    B

    ts kirjoitti: (8.8.2014 9:51:11)
    Että semmosta…

    Mimmosta semmosta?
    Tämmöstäkö?
    En havaitse valtavirrasta poikkeavaa painonsiirtomallia.

    ts

    B kirjoitti: (8.8.2014 12:38:21)

    ts kirjoitti: (7.8.2014 10:54:32)
    Mistään massan siirtymisestä siinä ei ole kyse kuin hyvin pieneltä osin.

    Puhummekin nyt painonsiirrosta. Voimme käyttää myös termiä GRF.
    Lisäksi olen keskittynyt mitattujen driveri-lyönnin tyypillisiin grf-voimamalleihin, joista voidaan muodostaa käsitys painonsiirrosta tourpelaajien eli parhaiden golfaajien kohdalla.
    Aikajanalla 60-luku-90-luku-2010 luku ei oleellisia muutoksia ole tapahtunut voimankäytössä tässä
    suhteessa.
    Tyypillisistä huippupelaajien malleista merkittävästi poikkeavia tapoja on myös, toimiviakin.
    LD-kilpailijoiden maillit ovat oma maailmansa ja niistä keskustelua sitten, kun aineistoja/tutkimuksia on käytettävissä riittävästi.
    ’Massansiirtotutkimus’ metodologisista ongelmista huolimatta ei ole ristiriidassa GRF-tutkimuksen kanssa, päinvastoin.
    Nettigurujen ja sellaiseksi haluavien mielipiteet ja kuvitelmat saavat olla puolestani rauhassa.

    Puut siis edelleen siitä mitä parhaat ovat aina tehneet, vaikka tuntevatkin toisin. Etkä vieläkään tiedä aiheesta sen vertaa, että ymmärtäisit miten sitä perinteisesti on opetettu ja osin opetetaan vieläkin… siirtämällä massapistettä kehon suuntaan.

    GF voimat on parempi miettimisen aihe. Silloin pitää vaan ymmärtää, että ne eivät synny painonsiirrosta. Siinä olet kovin syvällä metsässä

    B

    ts kirjoitti: (8.8.2014 12:54:19)
    Puut siis edelleen siitä mitä parhaat ovat aina tehneet, vaikka tuntevatkin toisin. Etkä vieläkään tiedä aiheesta sen vertaa, että ymmärtäisit miten sitä perinteisesti on opetettu ja osin opetetaan vieläkin… siirtämällä massapistettä kehon suuntaan.

    GF voimat on parempi miettimisen aihe. Silloin pitää vaan ymmärtää, että ne eivät synny painonsiirrosta. Siinä olet kovin syvällä metsässä

    Varmastikin juuri näin.

    B

    No nyt löytyi kova pommi painonsiirtoon liittyen. Jacobs puhuu asiasta.

    ts

    B kirjoitti: (11.8.2014 12:06:41)
    No nyt löytyi kova pommi painonsiirtoon liittyen. Jacobs puhuu asiasta.

    Suurkiitos jälleen kerran erittäin informatiivisesta viestistä

    Moro,

    Katso Youtube:sta Cleveland golfin sponroimat Grame McDowellin opetusklipit.
    Muitakin hyviä videopätkiä löytyy, mm. Luke Donald Mizunon sponsoimana.

    Mr. Fairway kirjoitti: (2.8.2014 14:13:40)
    Jos downswingin aloittaa alavartalon kierrolla hartioiden vielä vastustaessa kiertoa => kädet tipahtaa automaattisesti alaspäin (ei eteen)

    Eiväthän hartiat voi vastustaa lantion kiertoa (kuten lantio voi bs:ssä vastustaa hartioiden kiertoa), koska hartiat eivät ole kiinni missään mihin ne voisivat tukeutua. Lantion kierto vetää väistämättä hartiat mukaansa näiden voimatta asialle mitään. Toiseksi kun lantio vetää hartiat, nämä taasen väistämättä vetävät kädet mukaansa. Tämä ei ole käsien tiputtamista. Jos kädet halutaan alas, ne on ’tiputettava’ ennen kuin lantion kierto vetää niitä.

    Kun bäkärin huipulta pitäisi saada kädet tippumaan, eikä aloittaa downswingiä hartioilla.. niin ainakin itsellä auttaa, kun aloitan downswingin lisäämällä painetta oikean jalan sisäsyrjälle. Se saa minulla lantion kierron alkamaan ja kädet tippumaan. Käsiä ei pidä minusta aktiivisesti käsivedolla tiputtaa.


    Lantiota ei voi kiertää ja silti tiputtaa käsiä. Minä pitkästyn käsien putoamista odotellessa. Mikä neuvoksi? Couplesin lantio näyttää jopa antavan lisää periksi ennen kiertymistä ja kädet ’putoavat’. Olisikohan sisäsyrjässäsi itse asiassa tätä asiaa? Ehkäpä silti käsityöstä olisi hyötyä ’tiputtamiseksi’.

    Vai halutaanko kädet todellakin alas, ylhäältä alas? Miksi ne sitten ollenkaan viedään ylös? Kuchar näyttää vähän siltä ettei viekään.

    Nips kirjoitti: (14.8.2014 19:02:50)

    Mr. Fairway kirjoitti: (2.8.2014 14:13:40)
    Jos downswingin aloittaa alavartalon kierrolla hartioiden vielä vastustaessa kiertoa => kädet tipahtaa automaattisesti alaspäin (ei eteen)

    Eiväthän hartiat voi vastustaa lantion kiertoa (kuten lantio voi bs:ssä vastustaa hartioiden kiertoa), koska hartiat eivät ole kiinni missään mihin ne voisivat tukeutua. Lantion kierto vetää väistämättä hartiat mukaansa näiden voimatta asialle mitään. Toiseksi kun lantio vetää hartiat, nämä taasen väistämättä vetävät kädet mukaansa. Tämä ei ole käsien tiputtamista. Jos kädet halutaan alas, ne on ’tiputettava’ ennen kuin lantion kierto vetää niitä.

    Kun bäkärin huipulta pitäisi saada kädet tippumaan, eikä aloittaa downswingiä hartioilla.. niin ainakin itsellä auttaa, kun aloitan downswingin lisäämällä painetta oikean jalan sisäsyrjälle. Se saa minulla lantion kierron alkamaan ja kädet tippumaan. Käsiä ei pidä minusta aktiivisesti käsivedolla tiputtaa.

    Lantiota ei voi kiertää ja silti tiputtaa käsiä. Minä pitkästyn käsien putoamista odotellessa. Mikä neuvoksi? Couplesin lantio näyttää jopa antavan lisää periksi ennen kiertymistä ja kädet ’putoavat’. Olisikohan sisäsyrjässäsi itse asiassa tätä asiaa? Ehkäpä silti käsityöstä olisi hyötyä ’tiputtamiseksi’.

    Vai halutaanko kädet todellakin alas, ylhäältä alas? Miksi ne sitten ollenkaan viedään ylös? Kuchar näyttää vähän siltä ettei viekään.

    Tuota noin… Mr. Fairway ei kirjoittanut, että hartiat vastustaisivat lantion kiertoa. Hartiat vain vastustavat (hartioiden) auki kiertymistä.

    Vasen pakki kirjoitti: (14.8.2014 21:17:19)

    Nips kirjoitti: (14.8.2014 19:02:50)

    Mr. Fairway kirjoitti: (2.8.2014 14:13:40)
    Jos downswingin aloittaa alavartalon kierrolla hartioiden vielä vastustaessa kiertoa => kädet tipahtaa automaattisesti alaspäin (ei eteen)

    Eiväthän hartiat voi vastustaa lantion kiertoa (kuten lantio voi bs:ssä vastustaa hartioiden kiertoa), koska hartiat eivät ole kiinni missään mihin ne voisivat tukeutua. Lantion kierto vetää väistämättä hartiat mukaansa näiden voimatta asialle mitään. Toiseksi kun lantio vetää hartiat, nämä taasen väistämättä vetävät kädet mukaansa. Tämä ei ole käsien tiputtamista. Jos kädet halutaan alas, ne on ’tiputettava’ ennen kuin lantion kierto vetää niitä.

    Kun bäkärin huipulta pitäisi saada kädet tippumaan, eikä aloittaa downswingiä hartioilla.. niin ainakin itsellä auttaa, kun aloitan downswingin lisäämällä painetta oikean jalan sisäsyrjälle. Se saa minulla lantion kierron alkamaan ja kädet tippumaan. Käsiä ei pidä minusta aktiivisesti käsivedolla tiputtaa.

    Lantiota ei voi kiertää ja silti tiputtaa käsiä. Minä pitkästyn käsien putoamista odotellessa. Mikä neuvoksi? Couplesin lantio näyttää jopa antavan lisää periksi ennen kiertymistä ja kädet ’putoavat’. Olisikohan sisäsyrjässäsi itse asiassa tätä asiaa? Ehkäpä silti käsityöstä olisi hyötyä ’tiputtamiseksi’.

    Vai halutaanko kädet todellakin alas, ylhäältä alas? Miksi ne sitten ollenkaan viedään ylös? Kuchar näyttää vähän siltä ettei viekään.

    Tuota noin… Mr. Fairway ei kirjoittanut, että hartiat vastustaisivat lantion kiertoa. Hartiat vain vastustavat (hartioiden) auki kiertymistä.
    Ok näin minunkin olisi pitänyt kirjoittaa, mutta siltikään hartiat eivät pysty vastustamaan lantioiden kierron pakottamaa kiertymistään koska eivät ole kiinni missään muussa mihin ne voisivat vastustamiseksi tukeutua (muuten kuin hitausvoimillaan). Eikös tästä voisi päätellä että ’tiputtaminen’ olisi tehtävä ennen lantioiden kiertoa? Monesti sanotaan ettei pitäisi lyödä hartioilla (itse asiassa keskivartalon lihaksilla) vaan lantiolla (tai jaloilla). Mutta lyödään sitten kummilla tahansa, molemmat kääntävät hartioita eikä tiputtaminen silloin ainakaan tällä teorialla onnistu.

    B kirjoitti: (11.8.2014 12:06:41)
    No nyt löytyi kova pommi painonsiirtoon liittyen. Jacobs puhuu asiasta.

    Nyt ollaan jo 4 päivää odoteltu tätä…kerro plase !

    Nips kirjoitti: (15.8.2014 17:12:00)

    Vasen pakki kirjoitti: (14.8.2014 21:17:19)

    Nips kirjoitti: (14.8.2014 19:02:50)

    Mr. Fairway kirjoitti: (2.8.2014 14:13:40)
    Jos downswingin aloittaa alavartalon kierrolla hartioiden vielä vastustaessa kiertoa => kädet tipahtaa automaattisesti alaspäin (ei eteen)

    Eiväthän hartiat voi vastustaa lantion kiertoa (kuten lantio voi bs:ssä vastustaa hartioiden kiertoa), koska hartiat eivät ole kiinni missään mihin ne voisivat tukeutua. Lantion kierto vetää väistämättä hartiat mukaansa näiden voimatta asialle mitään. Toiseksi kun lantio vetää hartiat, nämä taasen väistämättä vetävät kädet mukaansa. Tämä ei ole käsien tiputtamista. Jos kädet halutaan alas, ne on ’tiputettava’ ennen kuin lantion kierto vetää niitä.

    Kun bäkärin huipulta pitäisi saada kädet tippumaan, eikä aloittaa downswingiä hartioilla.. niin ainakin itsellä auttaa, kun aloitan downswingin lisäämällä painetta oikean jalan sisäsyrjälle. Se saa minulla lantion kierron alkamaan ja kädet tippumaan. Käsiä ei pidä minusta aktiivisesti käsivedolla tiputtaa.

    Lantiota ei voi kiertää ja silti tiputtaa käsiä. Minä pitkästyn käsien putoamista odotellessa. Mikä neuvoksi? Couplesin lantio näyttää jopa antavan lisää periksi ennen kiertymistä ja kädet ’putoavat’. Olisikohan sisäsyrjässäsi itse asiassa tätä asiaa? Ehkäpä silti käsityöstä olisi hyötyä ’tiputtamiseksi’.

    Vai halutaanko kädet todellakin alas, ylhäältä alas? Miksi ne sitten ollenkaan viedään ylös? Kuchar näyttää vähän siltä ettei viekään.

    Tuota noin… Mr. Fairway ei kirjoittanut, että hartiat vastustaisivat lantion kiertoa. Hartiat vain vastustavat (hartioiden) auki kiertymistä.

    Ok näin minunkin olisi pitänyt kirjoittaa, mutta siltikään hartiat eivät pysty vastustamaan lantioiden kierron pakottamaa kiertymistään koska eivät ole kiinni missään muussa mihin ne voisivat vastustamiseksi tukeutua (muuten kuin hitausvoimillaan). Eikös tästä voisi päätellä että ’tiputtaminen’ olisi tehtävä ennen lantioiden kiertoa? Monesti sanotaan ettei pitäisi lyödä hartioilla (itse asiassa keskivartalon lihaksilla) vaan lantiolla (tai jaloilla). Mutta lyödään sitten kummilla tahansa, molemmat kääntävät hartioita eikä tiputtaminen silloin ainakaan tällä teorialla onnistu.
    Väkisinhän ne hartiatkin perässä lähtee mukaan, kun lantio alkaa kiertymään downswingissä. Tuo onkin lähinnä fiilis, että ei aloita downswingiä hartiakierrolla. Ainakin minun kropalla, kun lantiokierto alkaa, niin oikea kyynärpää tipahtaa väkisin lähemmäksi kylkeä.
    Jos jollekkin tuntuu paremmalta painaa downswingin alussa käsillä, niin lyököön niin.. minulla se liike aiheuttaa hartioiden aukeamisen liian aikaisin ja maila tulee palloon ulkoa sisään. Lisäksi kun pyrkii lyömään enempi jalkatyöllä ja kropalla, eikä mieti käsiä.. niin ainakin omassa lyönnissä on ikäänkuin vähemmän liikkuvia osia ja lyönti pysyy paremmin toistettavana.

    B

    quote ’Green’ 7.7.2011 (Painonsiirto ja pro-keskustelu)
    Lähdetään siitä, että grippi on kunnossa, pallon paikka, taaksevienti ja kaikki se tieto, miten ranteiden ei tule vapautua liian aikaisin, miten mailan lavan tulee tulla sisältä ulos, miten kädet putoavat jne… ovat tiedossani. Ell jokainen pro, mitä olen tavannut, niin toistelee näitä perusasioita, mutta kukaan ei ole sanonut suoraan, mitä teen väärin, mitä pitäisi tehdä.
    quote ends

    Olen yrittänyt tehdä tutkivaa journalismia ja tullut siihen tulokseen, että kaikki tarvittava tieto on olemassa, mutta tiedon hyödyntäminen (ymmärtäminen?)on puutteellista.

    Hämmennystä tuntuu tuottavan mm sivuttaisliike vs painonsiirto.

    Eräs kuvaus:

    Bsw:
    ’Ylävartalo kiertyy jalkojen muodostamaa jousivoimaa vastaan’-paino siirtyy automaattisesti.

    Dsw: ’sama (automatiikka) koskee mailan liikettä alaspäin: Jos sitä edeltävät tapahtumat ovat menneet oikein ja jos alasvientisi alkaa koordinoidulla lantioliikkeellä ja käsivarsien svingillä, jalat tekevät työnsä automaattisesti ja siirtävät painoasi luonnollisella tavalla.’John Jacobs: Golfviisautta 50 vuoden kokemuksella (Jacobs and Newell 2005)

    Jos sivuutetaan jousivoima , ei edelläolevssa ole faktisesti mitään väärää. Ei toisaalta konkretiaakaan liiemmin.

    B kirjoitti: (20.8.2014 10:17:23)
    quote ’Green’ 7.7.2011 (Painonsiirto ja pro-keskustelu)
    Lähdetään siitä, että grippi on kunnossa, pallon paikka, taaksevienti ja kaikki se tieto, miten ranteiden ei tule vapautua liian aikaisin, miten mailan lavan tulee tulla sisältä ulos, miten kädet putoavat jne… ovat tiedossani. Ell jokainen pro, mitä olen tavannut, niin toistelee näitä perusasioita, mutta kukaan ei ole sanonut suoraan, mitä teen väärin, mitä pitäisi tehdä.
    quote ends

    Olen yrittänyt tehdä tutkivaa journalismia ja tullut siihen tulokseen, että kaikki tarvittava tieto on olemassa, mutta tiedon hyödyntäminen (ymmärtäminen?)on puutteellista.

    Hämmennystä tuntuu tuottavan mm sivuttaisliike vs painonsiirto.

    Eräs kuvaus:

    Bsw:
    ’Ylävartalo kiertyy jalkojen muodostamaa jousivoimaa vastaan’-paino siirtyy automaattisesti.

    Dsw: ’sama (automatiikka) koskee mailan liikettä alaspäin: Jos sitä edeltävät tapahtumat ovat menneet oikein ja jos alasvientisi alkaa koordinoidulla lantioliikkeellä ja käsivarsien svingillä, jalat tekevät työnsä automaattisesti ja siirtävät painoasi luonnollisella tavalla.’John Jacobs: Golfviisautta 50 vuoden kokemuksella (Jacobs and Newell 2005)

    Jos sivuutetaan jousivoima , ei edelläolevssa ole faktisesti mitään väärää. Ei toisaalta konkretiaakaan liiemmin.

    Kiitos B !

    Nyt olen itse huomannut kuinka tärkeää on saada oiken käden sormet tekemään työtä jotta puristava ojennettu vasen käsi ei ala dominoida..ja lantio kierron oikea-aikaisuus loppusekunnilla lagin kanssa..myöskin oikea etäisyyys pallosta ja riittävän suuri liikerata ovat tärkeitä…kierto on hitaampi kuin raudoilla mutta lapa tulee kovempaa. lapa pitää myös olla auki ( siis ennemmin kuin tippaakaan kiinni muuten tulee huukki)…en varsinaisesti drivelyönnissä tähtää ollenkaan palloon vaan tarkkailen että lapa käy keskellä ala-asennossa ( kuten löisin raudoilla ) ennen osumaa..muutenhan se ei osu palloon ylöspäin menevässä liikkeessä…seuraava tarkkailtava asiajärjestyksessä on saattaa lyönti loppuun.ettei se jää kesken ja aiheuta slassia.

    No nyt saatiin B:n svingiopeille kolmannen osapuolen puolueeton vahvistus. Toimii.

    B kirjoitti: (20.8.2014 10:17:23)
    Olen yrittänyt tehdä tutkivaa journalismia ja tullut siihen tulokseen, että kaikki tarvittava tieto on olemassa, mutta tiedon hyödyntäminen (ymmärtäminen?)on puutteellista.

    Hämmennystä tuntuu tuottavan mm sivuttaisliike vs painonsiirto.

    Tuo ymmärtäminen tosiaan voi olla puutteellista – niin opettavien kuin opetettavien keskuudessa. Katselin juuri kesällä Golf Digestista jotain Butch Harmonin artikkelia. Siinä oli kuva tilanteesta, jossa ’paino oli jäänyt taakse’. Kuvatekstissä Butch väitti virheeksi puutteellista painonsiirtoa, vaikka kyse oli lantion kierron puutteesta. Jos siitä kuvan tilanteesta olisi kääntänyt navan osoittamaan kohteesta vasempaan, niin paino olisi ollut etujalalla. Ei golfissa mun mielestä mitään painonsiirtoa tehdä – se syntyy rotaation sivutuotteena.

    B

    Vasen pakki kirjoitti: (20.8.2014 21:37:47)
    Ei golfissa mun mielestä mitään painonsiirtoa tehdä – se syntyy rotaation sivutuotteena.

    Kyllä, näinkin voi sanoa.
    Painonsiirtorotaatio voisi olla hyvä termi. Nyt kun vielä keksitään, miten se eroaa rotaatiosta, jossa painonsiirto ei toimi pelaajaa tyydyttävästi.

    Vasen pakki kirjoitti: (20.8.2014 21:37:47)Ei golfissa mun mielestä mitään painonsiirtoa tehdä – se syntyy rotaation sivutuotteena.

    Siis painonsiirtoa ei tehdä, mutta sellainen kuitenkin tapahtuu (= se syntyy), vaikkakin toisen liikkeen sivutuotteena. Onkohan tässä kinattu kolme kuukautta ihan tyhjästä, hiuksia halkoen, kun lopputuloksena paino kuitenkin siirtyy? Vai siirtyykö? Vai pitääkö sen sittenkin jäädä rotaation lopussakin sinne takajalalle….?

    Oi gurut, mites tää nyt oikeen menee?

    Ballmarker kirjoitti: (21.8.2014 6:03:58)ää pyörittämään sitä lantiota
    Onkohan tässä kinattu kolme kuukautta ihan tyhjästä, hiuksia halkoen, kun lopputuloksena paino kuitenkin siirtyy? Vai siirtyykö? Vai pitääkö sen sittenkin jäädä rotaation lopussakin sinne takajalalle….?

    Oi gurut, mites tää nyt oikeen menee?

    Ei tässä ole kinattu painon siirtymisestä. Ei kai kukaan ole väittänyt ettei paino siirtyisi? Kyse on vain siitä, miten asiaa opetetaan. Bäkärin lopussa kädet on takajalan ulkopuolella, joten painopiste väkisin menee takajalan päälle, mutta ei sitä sinne lateraaliliikkeelle siirretä, vaan rotaatiolla. Downswingissä riittää kun kierrät navan kohteesta vasemmalle. Jollet tahallaan tee jotain väärin, niin päädyt etujalan päälle. Jos sen sijaan downswingin aluksi siirrät painon etujalan päälle, niin milläköhän lihaksilla pystyt enää pyörittämään lantiota?

    Vasen pakki kirjoitti: (21.8.2014 7:19:25)

    Jollet tahallaan tee jotain väärin, niin päädyt etujalan päälle. Jos sen sijaan downswingin aluksi siirrät painon etujalan päälle, niin milläköhän lihaksilla pystyt enää pyörittämään lantiota?

    Pohkeella ponnistaen päkiä maassa?

    B

    Vasen pakki kirjoitti: (21.8.2014 7:19:25)
    Ei kai kukaan ole väittänyt ettei paino siirtyisi?

    lainaus ts:

    ts | 28.3.2014 19:43
    Lainaus rauta 1:

    Rauta 1 kirjoitti: (28.3.2014 18:50:14)
    Ei ole olemassa painonsiirtoa. Ainakaan jos jotain yritetään tehdä edes jotenkin oikein ?
    ends

    Juuri näin. Liki pahinta mitä pelaaja voi tehdä on siirtää paino etujalalle. Painetta mittarit näyttävät siellä kun etujalka potkaisee ylös ja kohteesta pois
    ends

    ts

    B kirjoitti: (21.8.2014 8:47:42)

    Vasen pakki kirjoitti: (21.8.2014 7:19:25)
    Ei kai kukaan ole väittänyt ettei paino siirtyisi?

    lainaus ts:

    ts | 28.3.2014 19:43
    Lainaus rauta 1:

    Rauta 1 kirjoitti: (28.3.2014 18:50:14)
    Ei ole olemassa painonsiirtoa. Ainakaan jos jotain yritetään tehdä edes jotenkin oikein ?
    ends

    Juuri näin. Liki pahinta mitä pelaaja voi tehdä on siirtää paino etujalalle. Painetta mittarit näyttävät siellä kun etujalka potkaisee ylös ja kohteesta pois
    ends

    Niin just Pakki sank. Kukaan ei ole väittänyt ettei paino siiry.

    Muilta osin mä en todellakaan enää jaksa näihin B:n idioottimaisiin provoihin vastata. Mitään käsitystä hänellä kun ei tunnu todellisuudesta olevan

    ts

    Pekka Pelimies kirjoitti: (21.8.2014 7:59:57)

    Vasen pakki kirjoitti: (21.8.2014 7:19:25)

    Jollet tahallaan tee jotain väärin, niin päädyt etujalan päälle. Jos sen sijaan downswingin aluksi siirrät painon etujalan päälle, niin milläköhän lihaksilla pystyt enää pyörittämään lantiota?

    Pohkeella ponnistaen päkiä maassa?

    Ai tossa lukkotilassa?? Juu onnee vaan yritykselle.

    ts kirjoitti: (21.8.2014 9:20:20)

    Pekka Pelimies kirjoitti: (21.8.2014 7:59:57)

    Vasen pakki kirjoitti: (21.8.2014 7:19:25)

    Jollet tahallaan tee jotain väärin, niin päädyt etujalan päälle. Jos sen sijaan downswingin aluksi siirrät painon etujalan päälle, niin milläköhän lihaksilla pystyt enää pyörittämään lantiota?

    Pohkeella ponnistaen päkiä maassa?

    Ai tossa lukkotilassa?? Juu onnee vaan yritykselle.

    Tuolla tekniikalla saa etulonkan melko helposti vaihtokuntoon tai jos käy ’hyvä’ tuuri, ainoastaan hamstring -syndrooman…

    B

    Quid Pro Quo kirjoitti: (21.8.2014 12:03:40)
    Tuolla tekniikalla …

    Mitähän tekniikkaa olet kommentoimassa? Aivan, et tarkemmin ajatellen tiedä, vai?

Esillä 25 viestiä, 126 - 150 (kaikkiaan 196)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #200760 kohteessaSoketit lyhyissä Pitch-lyönneissä

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Soketit lyhyissä Pitch-lyönneissä