26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Ryder Cup TV:ssä

Etusivu Foorumit Yleistä Ryder Cup TV:ssä

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 28)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mikähän linkki tämän näyttäisi?

    KL1

    Taasko tämä alkaa…

    Eiköhän tuota katsota sieltä mistä European Touriakin.

    Tulee varmaankin tv:stä jonkin kaapelipalvelun toimittamana.

    IHAN NÄIN SIVUSTA SEURANNEENA, JOS TEILLÄ EI OLE MUUTA KUIN VINOILUA SANOTTAVANA, OLKAA HILJAA.

    Hyvä Kuukkeli että uskalsit kirjoitaa totuuden!
    Mutta varsinaiseen asiaan.
    Viasat Golf näyttää Ryder Cup 2021 seuraavasti:
    Pe 24.9. klo 00:00 avajaiset, ensimmäinen kierros klo 15:00 alkaen.
    La 25.9. klo 15:00 alkaen
    Su 26.9. klo 15:00-18:00, jatkuu klo 19:00.
    Selostajina toimivat Antti Vaalas ja Riku Soravuo.
    Keskiviikkona 22.9. ja torstaina 23.9. samalla kanavalla tulee myös ohjelmaa Euroopan joukkueen valmistautumisesta kilpailuun.

    KL1

    Kirjoittamalla Googleen ’Ryder Cup 2021 tv’ ja klikkaamalla kerran saa näkyviin koko Euroopan vaihtoehdot. Ihan vain vihjeeksi. Kas näin

    Miksi sun pitää KL1 aina sekaantua joka asiaan vaikka sulla ei ole mitään asiaa.

    Mutta kai sinä KL1 nyt ymmärrät sen, että ei tuolla valittamisella tässä ketjussa ole mitään hyötyä? Ensi vuonna sama kysymys toistuu, koska joku henkilö kokee sen helpompana tapana toimia. Eikä tämä ketju ole etusivulla.

    Ei tässä kukaan kyseenalaista sitä, että tämän asian olisi voinut googlata. Kyse oli lähinnä siitä, että sinun nollakommenttisi ketjuun ei tuonut tähän asiaan mitään panosta. Et kertonut mistä Ryder-cupia voi seurata, etkä ohjannut käyttäjää oikeaan suuntaan. Sinä vain valitit ensimmäisessä viestissäsi. Jos sinua raivostuttaa nämä kyselyt, niin ohita nämä kyselyt. Ei sinun tarvitse näihin vastata.

    KL1

    Ehkä minä olen vain liian toiveikas sen suhteen, että ihmiset oppisivat asioita. Koska jos

    Ensi vuonna sama kysymys toistuu

    niin mikään ei ole mennyt parempaan suuntaan…

    Esitin tämän kysymyksen, koska Viasat playn ainoastaan kysymyksen esittämisen aikaan ohjelmatiedoissa oli valmistautumista ja avajaiset. Ei mitään varsinaisesta kisasta. Se sijaan googlettamalla sain selville, että DNA:lta voi hankkia. Kun siinä yhteydessä mainittiin myös Viasat(jonka tilaaja olen), päätin kysyä Forumilta miten tämä asia on.

    Olen pahoillani KL1, että vaivasin Sinua.

    Pelican
    Olen pahoillani KL1, että vaivasin Sinua.

    Miksi olet pahoillasi. Tämä nimimerkki KL1 onnistuu jatkuvasti päivittäin eri keskusteluaiheilla nälvimään ja mollaamaan ihan asiallisia näkemyksiä.
    Moderaattorin tulisi laittaa kaveri paitsioon ellei tyyli muutu.

    Kannatan

    Vuosittain jatkuvat keskustelut siitä millä kanavalla ja millä kielellä erilaiset golfkisat televisioidaan on hyvinkin monen postausten arvoinen. Suomen osalta TV-markkina on ollut, ja on edelleen, harvinaisen sekava. Yksi kanava näyttää PGA-touria, toinen European Touria, kolmas US Mastersia ja välillä jotain muutakin, ja neljäs Solheim Cup`ia. Joku selostaa TV-lähetysten alkuperäiskielellä eli englanniksi ja toinen pääasiassa englanniksi mutta välillä isot kisat kuten Ryder Cupin, suomeksi. Lähetysajoista ja kielivalinnoista on usein epäselvyyttä, eikä asia aina kysyttäessäkään selviä. Ohjelmatiedot ja -ajat selviävät usein vasta noin viikkoa ennen kisoja. Viasat ei anna mahdollisuutta kielivalintohin, Discovery Plus kyllä. C More aloittaa joskus golflähetykset myöhässä jääkiekon tai muiden lähetysten venymisen vuoksi. Golftv ilmoitti oikein sähköpostissa että Solheim Cup ei näy Suomessa mutta näkyi yllättäen kuitenkin, kanava valitti sitten tiedotusvirhettään.
    Tässä jäi varmaan paljon monesta sekavuudesta vielä kirjoittamatta , eli vapaasti voi tästä jatkaa.

    Hommasin golf.tv:n solheim cupia varten. Se ei taida Ryder cupia näyttää, niin täytyy selvittää muita vaihtoehtoja. Henkilökohtaisesti en juurikaan ole kiinnostunut katsomaan henkilökohtaisia kisoja vaan nimenomaan nämä joukkuekisat sytyttävät ja saavat tv:n ääreen.

    Meillä oli takavuosina töissä henkilö, joka osasi kaiken firman tekniikasta ja toimialasta ylipäätään. Oli aivan suvereeni työssään. Mutta luonteensa ja käyttäytymisensä vuoksi häntä ei uskallettu ottaa mukaan yhteenkään asiakastapaamiseen. Työtoverit sietivät häntä juuri ja juuri osaamisensa vuoksi.

    Miten tämä juttu liittyy golfiin? No ei mitenkään, kunhan tuli mieleeni.

    Ja tähän iso peukku ( ylöspäin ).

    Etkö KL1 todellakaan näe että sinä täällä solvaat ja jaat kaikkeen oikeita vastauksia. Sekaannut joka asiaan ja jos et muuta keksi niin ainakin ylimielistä pilkkaamista kirjoittajia kohtaan. Se on varmaan mukavaa ampua kaikkien kirjoitukset alas. Aloita vaikka jättämällä ne tyhmät sääntösessiot pois.

    Nimetön

    Parasta keskustelua tosiaan olis jos kaikki olis hiljaa..

    Mutta 35e/kk vain yhdestä Ryderistä (Viasat) on mulle liikaa. Pitäkää tunkkinne.

    Minullekin 35 €/kk olisi liikaa. Mutta minä maksankin siitä (Viasat-Viaplay) vain 15 €/kk. Minusta se on varsin kohtuullinen hinta golftarjontaan nähden (=Ryder Cup, kolme majoria, Worl Tourin kisat, kaikki ET- ja LPGA-kisat).

    Nimetön

    Jostain tuo varmasti löytyy. Mulle löytyy vain Elisan Viasat total. Nämä paketit on kyllä erittäin ärsyttäviä, pitää ostaa läjä paskaa jotta saa sen minkä haluaa.

    Bunkkeripeten hinta on 15 €/kk. Itse maksan samasta V sport golf 19,95 €/kk. Hyvin näkyy ja uusinnat pitkin seuraavaa viikkoa, jos suorana ei ehdi/jaksa katsoa. Siis LPGA ja ET ml. Ryder, 3 Majoria ja World Tour.

    Nimetön

    Otin tuon saman, 19,95e/kk DNA asiakkaana. En välttämättä vielä jaksa siirtyä talvimoodiin golfissa mutta joulukuussa viimeistään kun omat pelit loppuu.

    Tässä GolfTV:n tarjontaa tälle päivälle Meksikossa:

    14:00 Grupos Destacados
    Ronda 1 del 2020 Ryder Cup grupos destacados – Sesion de la manana

    15:00 Transmision prinsipal
    Dia 1 del 2020 Ryder Cup

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 28)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #1345440 kohteessaRyder Cup TV:ssä

Etusivu Foorumit Yleistä Ryder Cup TV:ssä