16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

Ruutu Plus-kusetus…

Etusivu Foorumit Yleistä Ruutu Plus-kusetus…

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kesällä 2018, US Masters turnaus viikolla, tuli tarjous Ruutu Plus-palvelun ilmaisesta koekäytöstä. Tein tilauksen ja katselin Mastersit ja peruin tilauksen samana iltana. Nyt, yli vuotta myöhemmin, sain tietää, että tililtäni on veloitettu Ruutu Plussan maksu joka kuukausi eli peruutustani ei oltukkaan huomioitu.

    Reklamoin Sanoma-konsernia heidän toiminnastaan ja sain aika nasevan ja tylyn vastauksen ”kaikki veloitukset ovat aiheellisia” ja allekirjoituksena Behar, asiakaspalvelija.

    Tuli sangen kalliit Masterin katselut…

    Minäkin tein yhtenä vuonna ihan samalla tavalla kuin HarriO. Kun sopimus tuli sähköpostilla tarkistettavaksi, huomasin, ettei se ollutkaan irtisanottu, vaan jatkuva. Pistin heti noottia, etten ole tällaista sopimusta tehnyt ja kyllä se sitten korjattiin. Eli maksoin vain yhden kuukauden maksun.

    Minulle oli käydä samoin ettei koekäyttöä oltukaan katkaistu. Oli muistaakseni 2 viikon koekäyttö ja jatkui tilauksena ellei peruuta/ katkaise sitä sen koejakson aikana. Peruutin pari päivää mastersin jälkeen sähköpostilla koetilauksen ihan annetun ohjeen mukaan. Minulle tuli jotekin olo että meniköhän se peruutus perille ja tarkistin sen sähköpostilla – ei ollut joten uusi peruutusviesti. Taas sama juttu ei noteerattu. Joten soitto sinne jonnekin jolloin vasta katkesi! Olkaa tarkkoina noiden tilausten koejaksojen kanssa ja kannattaa lukea pikkupräntitkin tarkkaan!

    Kyllä, minulta veloitettiin myös kuukauden maksu. Laitoin kuluttajariitalautakuntaan, kun eivät suostuneet palauttamaan. Ratkaisun saatuani laitan tutulle toimittajalle tiedoksi, niin saadaan epäkohta julkisuuteen. Kerrassaan törkeää toimintaa.

    Välttäkää siis ruutu+:n tilaamista. Veloittavat mitä sattuu ja reklamaatioihin ei vastata.

    #1301711 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Mulle sattu ihan sama kohtalo reilu vuosi sitten. Ilmainen kokeilu, peruutin ohjeiden mukaan ja laskutus jatkui ihan normaalisti suorana veloituksena. Sanoman Ruutu Plus-asiakaspalvelu otti reklamaation vastaan hyvin lyhyesti, ytimekkäästi ja tylysti. Ei heillä ollut aikomustakaan korjata tai oikaista asiaa. Ja minkäs teet? Isoa mediataloa ei haittaa jos joku yksittäinen asiakas vähän mieltään pahoittaa! Ihan olisi oman uteliaisuuden kannalta kiva tietää miten monta liikevaihtoeuroa nämä saavatkaan vastaavista epäselvistä laskutuksista. Nytten luen kyllä pienellä präntätyt huolella ja en todellakaan ota mitään ”koepakettia” ilmaiskäyttöön!

    #1301954 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Meinasin ottaa viaplayn, 2 viikkoa ilmaiseksi jonka jälkeen maksullinen. Niin kauan meni hyvin kunnes olisi pitänyt kirjoittaa pankkikortin tiedot, siinä kohtaa loppu tilaustietojen kirjoittelu. Eli en tilannut.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
Vastaa aiheeseen: Ruutu Plus-kusetus…

Etusivu Foorumit Yleistä Ruutu Plus-kusetus…