26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Rooma

Etusivu Foorumit Yleistä Rooma

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kun täällä vaikuttaa olevan asiantuntevia golfmatkailijoita, niin toivoisinkin saavani tietoja Rooman ympäristön (lue: julkisilla kulkuneuvoilla saavutettavia) kentistä. Eniten minua kiinnostaa kenttien saavutettavuus, ruuhkaisuus ja hinnat kuin kenttien kunto ja suunnittelun onnistuminen. Kun vain pääsisin pelaamaan edes jonkin verran 🙂

    Itse olen pelannut kyseisellä seudulla ainoastaan Golf Club Parco de`Medicin kentän.

    Kenttä sijaitsee Rooman keskustan ja Fiumicinon lentokentän välissä. Taksi keskusta kentälle maksaa noin 20 euroa ja kentältä keskustaan pääset Sheraton hotellin bussilla ilmaiseksi. Kenttä kylläkin vaikutti aika kalliilta, green feestä en tiedä, koska olimme pelaamassa kilpailua kyseisellä kentällä marraskuun alussa. Mutta osviittaa antaa pastalounas klubilla joka maksoi 20 euroa, sekä yöpyminen 2:n hengen huoneessa hotellissa,joka oli yhteydessä klubiin oli noin 200 euroa yö.

    Kenttä oli ihan ok, suht mukava pelata.

    Olen kysellyt asiaa (hintoja lähinnä) mailitse myös suoraan kentiltä:

    Parco de Medici

    18+9 reikää

    greenfee arkisin 60€, viikonloput 72€

    mailavuokra 25€/setti

    hcp-rajoitus 34

    kulkeminen tosiaankin sukkulabussilla

    Eucalyptus

    18 reikää

    gf arkisin 28€, vl 32€

    mailavuokra 13€, kärryvuokra 3.5€

    Kulkeminen vaikka junalla, juna-asemalta on kentälle vain kymmeniä metrejä, kerrotaan.

    Kentistä en tiedä mitään, en yhtään mitään.

    Kentistä en

    Toi Parco de Medicin kenttä on suht mukava, muttei mikään erikoinen. Eli ei mun mielestä oo, hintansa väärti, ainakaan tohon vkoloppu hintaan.

    Tarkoitit varmaankin sillä junalla menoa sille toiselle kentälle? Koska tämän kentän läheisyydessä ei ole mitään.

    Mutta jos päätit mennä tälle kentälle pelaamaan, niin Sheraton hotellin bussi kulkee keskustan ja kentän väliä noin tunnin välein. Bussi lähtee Piazza de Venetsian läheisyydestä, kannattaa kysyä kentältä tai Sheraton hotellista( joka sijaitsee golfkentällä ja on käsittääkseni samaa ’firmaa’)

    Mitens sinulla onnistui tuo Rooman reissu? Pääsitkö pelaamaan silloin? Millaisia kokemuksia löytyi ja osaatko suositella jotain? Netistä kyl löytyy kenttiä mutta helppo kulku kentälle olisi kai tärkeintä.

    Finskillä, kun on tuo edullinen tarjous niin olihan sinne liput otettava ja mieli, kun tekisi edes yhdelle kentälle pelaamaan.

    Itse kävin taannoin roomassa pelaamassa kentän nimeltä eucalyptus golf club. Greenfee tais olla jotain 20 € ja kenttä sellainen leppoisa 18r puistokenttä. Parasta kentässä oli, että sinne pääsi suoraan rooman keskustasta metrolla kirjaimellisesti clubin ovelle asti noin 30 minuutissa.

    Hep – tuo reissuhan onnistui hienosti, häämatkalla kuitenkaan pelaaminen ei ollut se tärkein asia… Suositeltavaa? Trasteveren illalliset, Janiculumin kävelyretket, Vatikaanin museo, Teatro dell’Opera, Forum Romanum, Piazza Navona, Berninin veistokset…

    Ai golf vai? Pelasimme yhden kentän, Eucalyptus Golf Club. Peltoa, joka oli HYVIN märkä keskellä talvea, vieläpä vuokramailoilla. Kivaa oli, mutta niinhän mulla yleensä on kentällä 🙂 Klubi oli talvikunnossa, mutta keittiöstä eteen tuotu Spaghetti Pomodori ja kylmä olut maistuivat hyvin kierroksen päätteeksi.

    Mukava käynti, mukavaa henkilökuntaa ja palvelua (varsinkin vanha äijä mailavaraston puolella oli hyvin hilpeä herrasmies!) – kenttä oli kyllä vallan mitäänsanomaton. Kulkuyhteydet loistavat, juna Rooman Terministä (5 minuutin kävely meidän hotelliltamme) vei suoraan tuonne rangelle.

    Lue lisää: Eucalyptus

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #517893 kohteessaRooma

Etusivu Foorumit Yleistä Rooma