23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][12]
KilpailuaSuomalaista

Rangepoletit halvemmiksi

Etusivu Foorumit Yleistä Rangepoletit halvemmiksi

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Viime kesänä kotiseurassani kympin maksanut poletti tulee mitä todennäköisimmin maksamaan kesällä kaksi euroa. Tällä kiekolla saa sitten muutaman hassun pallon koneesta. Jos lyön rangella ennen kierrosta päivittäin 2 polettia se tekee neljä euroa joka on viikossa 28 euroa. Opiskelijalle se on tosi iso raha. Harjoittelu hoidetaan kuitenkin rangella, pelata saa toki niin paljon kuin haluaa mutta on ikävä lyöntejä laskiessa alkaa kokeilemaan muutoksia svingissä yms. Ja nuo kaksi polettia riittää lämmittelyyn, ei harjoitteluun. Tiedän että rangemeininki vaihtelee seuroittain paljon, mutta välillä poletin hinta suhteessa pallojen määrään ja rangen laatuun on todella naurettava. Hinta saattaa olla yritysjohtajalle pieni, mutta opiskelijalle joka haluaa vain harjoitella se on aika iso. Hintaporrastus lienee mahdotonta mutta silti pieni ongelma tämä on ainakin minulle. Kaikkia tämä asia ei liikuta, minua kylläkin. Kertokaa mitä mieltä muualla ollaan…

    Kalliit rangepoletit edustavat sitä liikemiesmäisyyttä, johon Suomen golfklubeilla pystytään.

    Jos innostettaisiin kohtuuhintaisilla poleteilla väki harjoittelemaan ja viettämään aikaansa rangella,
    varmasti kenttäpeli olisi sujuvampaa ja kentät vetäisivät enemmän väkeä. Golf olisi nautittavampaa.

    Itse kannattaisin lisäksi seuroille parin viikkotunnin
    ostamista paikalliselta prolta antamaan ilmaista opetusta rangella lyöville seuran jäsenille tiettyyn aikaan joka viikko. Ei varmasti kaataisi seuran taloutta, mutta olisi todella hyödyllistä monelle.

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #524839 kohteessaRangepoletit halvemmiksi

Etusivu Foorumit Yleistä Rangepoletit halvemmiksi