26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Pysyvät nimimerkit!!!

Etusivu Foorumit Yleistä Pysyvät nimimerkit!!!

Esillä 24 viestiä, 1 - 24 (kaikkiaan 24)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kaikki, joiden mielestä foorumin käyttäjillä pitäisi olla pysyvät nimimerkit, ilmottautukoon täällä!!! Jos vaikka ylläpito sitten reagoisi asiaan… Näin ei pääsisi tapahtumaan sitä, että ykkösnimellä kirjoitellaan ainoastaan ’positiivisia’ kommentteja ja heti kun joutuu kirjoittamaan valtavirrasta poikkeavia mielipiteitä, niin vaihdetaan johonkin ’sopivaan’ nimimerkkiin!!

    Mulla on pysyvä nimimerkki – perskeles jos joku koittaa sen ottaa käyttöönsä %#!&%#%!#’

    Niin mutta asiaan: asiaa!

    Kannatetaan! Jos ei voi kirjoittaa omalla nimellään niin voisi miettiä onko kirjoittamassa sellaista mitä kannattaa ollenkaan ’julkaista’.

    Kyllä olis dorkaa huomata keskustelevansa muutaman tyypin kanssa. Nyt tuntuu välillä osallistuvansa koko kansaa liikuttaviin asioiden käsittelyyn.

    No, sähän teit just ite päinvastoin…

    Ei sitä pysty estämään, etteikö voisi kirjoittaa eri nimimerkillä, jos haluaa.

    Nimetön

    Tuo ei johda muuhun kuin siihen, että jokaisella on monta eri tunnusta joilla he käyvät sitten kirjoittamassa. Eiköhän ole järkevämpi käyttää sitä nimimerkkiä jota tilanteen mukaan haluaa. Mitä sä menetät josset tiedä kuka mä ’normaalisti’ olen?

    Now and allways

    Blah,

    Mitäs jos oikea Nick Faldo yhtäkkiä kirjoittaa tänne, että ’who is using my name here?’

    Ilman muuta pysyvä nimimerkki.

    Huolestuttavampaa on kuitenkin, kun jotkut kirjoittavat toisten nimimerkeillä (minulle on ainakin käynyt niin). Eli jos ei pysyvää, niin ainakin esto jo käytetyille nimimerkeille.

    Ilman muuta pysyvä nimimerkki.

    Huolestuttavampaa on kuitenkin, kun jotkut kirjoittavat toisten nimimerkeillä (minulle on ainakin käynyt niin). Eli jos ei pysyvää, niin ainakin esto jo käytetyille nimimerkeille.

    (heh-heh tässä mallisuoritus / made)

    Faldo, MP-33:lla oli sulle kysymys!

    ME

    Antti: Älä huoli. En usko, että kukaan haluaa enää ottaa nimimerkkiäsi käyttöönsä…. 😉

    Joo pysyvät olisi hyvät. Teknisestikin mahdollista käsittääkseni.

    Neil Down: miksi niin? Perustelut, please!

    CH-1: Teoriassa kaikki on teknisesti mahdollista. Alan ammattilaisena voin kertoa että helppoa se ainakaan ei ole.

    Miten niin ei ole helppoa? Poistetaan vain mahdollisuus vaihtaa nimimerkkia. Tottakai joku voi rekisteroitya useampaan kertaan.

    Olikos tuo tekninen pointti? Tämä järjestelmähän on tuotannossa ja mun kokemuksen mukaan näihin tehtävät muutokset eivät välttämättä ole helppoja. Saattavat toisinaan olla perin hankaliakin.

    Mitäs mieltä muut asiasta ovat?

    No eipä tuon erittäin vaikeata pitäisi olla, kun tänne jo kerran kirjaudutaan sisälle. Kannetaanhan tuota identiteettiä jo mukana, kuten uuden viestin nimi-kentästä näette. Otetaan vain pois mahdollisuus muuttaa sitä ja samoin mahdollisuus kirjoittaa nimettömänä. Kuten tuossa jo joku sanoi niin rekkautumista useampaan kertaan ei ole enää niin helppo estää.

    Tässä on vain sama juttu kuin yleensä tekniikan kanssa. Keskustellaan liikaa sittä voiko sen tehdä ja liian vähän siitä pitäisikö se tehdä…

    Haloo Matti Näsä, kyse oli nickeistä…

    T: Mikki oikeassa elämässä ja täällä

    Ei, ei, homma on just hyvä nykysellään!

    Golf-seurojen kultapossu-piireissä voi olla jollekin henkilökohtaisesti kohtalokasta jos esittää kärkevää kritiikkiä havaitsemiaan epäkohti kohtaan. Ihmiset kun eivät ole kovin älykkäitä kohtaamaan itseensä tai toimintaansa kohdistuvaa negatiivista palautetta. On viisaampaa purkaa tuntojaan tuntemattomana ja saada mahdolliset epäkohdat edes jonnekin näkyville. Ykkös-nimimerkillään tai omalla nimellään sitten voi sitten esiintyä siinä sävyssä josta itsensä täällä ja mahdollisesti myös kentällä haluaa tunnettavan.

    Kyse on varsin yksinkertaisesta ihmisen psykologiasta.

    —-

    Täällä kuten muuallakin ihmisillä on jonkinlainen pakkolukusyndrooma. Kaikki *******njauhanta viestitkin pitää lukee ja niistä on vielä vedettävä pussillinen herneitä nenään.

    Käsittämätöntä! Johtuuko se heikosta itsetunnosta vai mistä? Vai vahvasta itsekeskeisyydestä?

    Kyllä maailmaan puhetta mahtuu ja ryhmiin kirjoituksia. ’Luuseri-teksti’ on hyvin helppo ohittaa jos siltä tuntuu.

    Itse olen liian laiska ja lahjaton mihinkään roolipeleihin elikkä kirjoittelemaan eriluonteisia viestejä eri nimimerkeillä. Käytän siis aina tätä samaa.

    Mutta eikös koko nimimerkkikirjoittelun idea ole se, että kiinnitettäisiin huomiota siihen, mitä viesti sisältää eikä siihen, kuka sen on kirjoittanut. Jos jollain riittää aikaa ja innostusta useampien roolien ylläpitämiseen tai jos joku haluaa joskus vähän poiketa ’normaalista’ tyylistään, kaikin mokomin minun puolestani.

    Toisaalta olen samaa mieltä Maden kanssa, että onhan vähintään epäeettistä jollei moraalitonta käyttää jonkun toisen vakionimimerkkiä. Toivottavasti sitä ei tarvitse teknisesti estää, vaan me etiketistään tunnetun lajin harrastajat osaamme nuodattaa etikettiä täälläkin.

    Nimimerkkiä ei pitäisi voida kirjoittaa viestiin vaan se tulisi automaattisesti kirjautumisen perusteella. Kahta samaa nimimerkkiä ei voi rekisteröidä joten kukaan ei voisi kirjoittaa toisen nimimerkillä?

    Olenko pahasti väärässä?

    Jos sivut ovat ’tuote’ niin ymmärrän että muutokset voivat olla vaikeita juridisesti jne.

    Olenko taas pahasti väärässä?

    Kannatan pysyviä nimimerkkejä, koska pitäähän sitä pystyä perustellun mielipiteensä takana seisomaan.

    Mielipiteitä on kuitenkin lähes yhtä monta kuin on keskustelijoitakin.

    ’Mitähän Honda-mies ottaa’

Esillä 24 viestiä, 1 - 24 (kaikkiaan 24)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #508528 kohteessaPysyvät nimimerkit!!!

Etusivu Foorumit Yleistä Pysyvät nimimerkit!!!