26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Pukeutumuinen Golfkentällä

Etusivu Foorumit Yleistä Pukeutumuinen Golfkentällä

Esillä 23 viestiä, 26 - 48 (kaikkiaan 48)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mikä niissä kannikat ja persvaon paljastavissa lökäpöksyhousuissa on vikana kun ne ei sulle kelpaa??? Vähän suvaitsevaisuutta, pliis.

    Miksi golf ei voisi olla vähän ’hiphopimpi’ tai ’räpimpi’ laji ???

    Hienoa kaikki HÖRHÖT sun muut!

    Olette harvinaisen älykkäitä yksilöitä. Tuli suoraan sanottuna niin surkeita vastineita, etten viitsi yhteenkään erikseen vastata.

    Luetun ymmärtäminen/olennaisen poimiminen tekstistä(vaikka tekstini olikin sutaisemalla tehty)ei voi olla noin vaikeaa.

    Jos vaadin väljempää etikettiä, niin millä ihmeellä joku saa siitä väännettyä asian siten, että haluan sinne kentälle vaikka verkkareissa pelaavia törppöjä.

    Tyylikäs voi olla monella eri tavalla. Ei ainut tyylikäs golfari voi olla suoriin housuihin ja pikeepaitaan pukeutunut golfari. Sillä itselleni tälläiset vaatteet ovat hyvin kaukana omasta maailmastani urheilussa.

    Golfin perinteitä pitää kunnioittaa, mutta kaikista ei pidä pitää kiinni väkisin. Vai aletaanko vaatia muutkin iänikuiset tradiot takaisin, kuten porttikielto naisille?

    Pukeutumisongelma taitaa olla suurin joidenkin lehtien palstoilla ja golfpisteen keskustelupalstalla. Itse kentällä en ole kuullut kenenkään marmattavan muiden asusteista, vaikka syytäkin saattaisi olla.

    Mikä tässä kuitenkin eniten lohduttaa, on se tosiasia, ettei minulle ole koskaan tultu huomauttamaan asusteistani kentällä. Vaikka olen aina pukeutunut oman tyylini mukaan, rennosti ja mukavasti. Ja kuitenkin lajille sopivasti.

    On ihan turha yrittää tunkea nuorisoa isänsä(joidenkin mielestä jopa esi-isiensä) vaatteisiin. Vai olisitko sinä keski-ikäinen golfari itse innostunut ajatuksesta, että aina lähtiessäsi kentälle joutuisit laittamaan päälle 15-20v poikasi vermeet.

    Hyvää loppusyksyä kaikille, eiköhän me aikuiset ihmiset osata itse pukeutua, ilman että siihen mitään ohjeita tarvitaan.

    ’eiköhän me aikuiset ihmiset osata itse pukeutua, ilman että siihen mitään ohjeita tarvitaan’

    Tuon lauseen sisällön toimivuuden voi todeta IHan vaan käymällä kaupoissa, ravintoloissa ja katselemalla kuinka suomalainen pukeutuu…

    Nimim. ’Valkoiset urheilusukat’ 😉

    Edellisen viestisi viimeisessä lauseessa pääsit asian ytimeen.

    Jos annetaan vapaus pukeutua ja luotetaan siihen, että kyllä ’aikuiset’ osaavat, niin miten käy ?

    Tulee se pieni marginaaliryhmä, joka haluaa tehdä asiat toisin kuten aina. Tämä pieni porukka paskoo ns. omaan petiin, jonka jälkeen jonkun täytyy puuttua asiaan luomalla tarkempia ohjeita.

    Tämä pätee muuallakin kuin golfkentällä.

    Miks ei golfkentällä voi pukeutua rokimmin? Kyllä mua rupeis V*tuttaa jos joku Vince Neilin tai Andyn näkönen hörhö pukkais samaan flightiin.

    Hörhö osui oikeaan siinä, että nuorten starojen pukeutuminen on kyllä aika kaukana pappamallistosta. Kyllä etiketin rajoissa voi edustaa haluamaansa tyylisuuntaa oli se sitten rock, rap tai surf.

    Kattokaapa ikirokkari Alice Cooperia, lavalla sysimustaa nahkaa, golfkentällä valkoista ja siistiä.

    Rock on asenne !!!!PRKL!!!

    Jep, näinhän se on, jos sen yleistää muuallekin kuin kentälle..

    Muotoillaan uudelleen:

    ”Eiköhän valtaosa meistä golfareista osaa itse pukeutua kentälle lähtiessään.”

    Kaupassahan ei tietääkseni vielä ole etikettiä:)

    No niin, meni taas ihan hyvin. Tiedät varmaan, etten tuota tarkoota, mutta kiva jos inspiroin sinutkin kirjoittamaan ensikerran sitten ala-asteen.

    kirjoitit:

    ”Hörhö osui oikeaan siinä, että nuorten starojen pukeutuminen on kyllä aika kaukana pappamallistosta. Kyllä etiketin rajoissa voi edustaa haluamaansa tyylisuuntaa oli se sitten rock, rap tai surf.”

    Tuo on hyvin sanottu. Niin asia pitää ollakin. Mutta sitä ei vaan näissä keskusteluissa aina tahdota hyväksyä.

    Luodaan järjestelmä, jossa pisteytetään svingi, pärstä ja läpänheittotaito. Mitä huonompi indeksiluku näistä tulee, sitä kalliimmat ja ’vanhan etiketin’ mukaiset vaatteet tulisi olla kompensaationa ( ja tietysti mailat täytyy olla vimpan päälle).

    Tämä ehdotus silläkin uhalla, että oma rahaliikenne ohjautuisi entistä enemmän Boss-liikkeeseen

    Kun tästä aiheesta riittää aina yhtä paljon kitinää, niin kertokaa nyt IHmeessa kuinka usein te olette ’koetelleet’ ohjeistusta pukeutumisesta ja kuinka usein pukeutumisestanne on huomautettu?

    Itse olen penskasta asti pukeutunut välillä kohtuullisen rohkeasti tai ainakin erilaisesti. Kentälle tulee kuitenkin yleensä valittua pelaamiseen hyvin sopivat riittävän väljät vaatteet. Dockersit jalkaan ja joku pikee päälle. -97 vetäisin jalkaani vanhan Hoganin tourbägin kanssa sävysävyyn sopivat nimenomaan golfia varten tekemäni ’ranskahousut’. Siis tyyliin Poulter. Avajaiskisaan tullessani kuitenkin tuttu valvoja käski kiskaista tuulipuvun housut niiden päälle. ko. housuissa on kyllä tullut pelattua sittemmin muualla.

    Itselleni on kerran huomautettu pukeutumisesta.

    Kauniin, mutta kylmänä kevät aamuna pelasin ystävättäreni kanssa Kurkissa. Kun aurinko sitten alkoi lämmittää niin mukavasti, uskalsin ottaa takin pois. En ollut varautunut tällaiseen mahdollisuuteen, eikä minulla ollut kuin tavallinen pitkähihainen T-paita alla. Ihan heti kenttähenkilökunta tuli valittamaan ja sanoi että seuraavalla kerralla kaulus mukaan.

    Jotenki se tuntu kohtuuttomalta. Ei mielestäni häirinnyt ketään (kaksin flaitissa) ja kevään ensimmäisiä lämpimiä päiviä.

    Nyt tämä sama paidanreuka, jo monta vuotta vanhempana, kelpaa erinomaisen hyvin, kun alta pilkottaa kaulus.

    Mikä on kohtuus ja asianmukaisuus?

    Nimetön

    Minun mielestä kauluksettomalla saisi pelaa.pelaavathan monet huippiammattilaisetkin ilman kaulusta(TigerWoods,TrevorImmelman;AnttiAhokas)mutta koska pelaan talissa ,niin ei onnistu!!

    Voisitko kertoa, miten sitten pukeudut kentälle! Haluat vapaamman etiketin ja sanoit, ettei pukeutumisestasi ole koskaan huomautettu, joten minua rupesi kiinnostamaan!

    Mikä ihmeen vika on t-paidan kauluksessa? Tekeekö se pelaamisesta hankalampaa kuin kauluksettomassa? Miksi ihmeessä pitäisi jääräpäisesti päästä kentälle aluspaidan näköisessä t-paidassa???

    Menisitkö itse huomauttamaan kentällä kaveria, jolla on esim. farkut ja nahkaliivi jossa lukee joukkueen nimi sekä 1%..

    Jos COCKin habitus on yhtä härski kun nimimerkki, niin kyllä semmonen jätkä pitää jättää rauhaan?

    Henrik- Kun kaikki väittää et Tigru pelaa Nikellä vaan rahan takia (muuten legendaarisilla Tom Wishoneilla). Niin pitääköhän se sitä paitaakin Niken käskystä… Mä luulen et se kattoo muiden kauluksia haikeana…?

    nim. Kulmahousut kunniaan!

    Täh? Kiinnostaisi tietää, millä perustein kyseinen valvoja eväsi sinulta luvan pelata noilla ’ranskahousuilla’…

    Silloin kieltämättä jäi hieman itseänikin homma kaivelemaan. Kyseessähän oli ainostaan housujen kuosi, joka ei varmasti ollut niin räikeä, mitä monista supertyylikkäistä ruutuhousuista löytyy. Siinä tilanteessa en viitsinyt kuitenkaan alkamaan kinastelemaan tutun valvojan kanssa johon mulla on kuitenkin ihan hyvät välit.

    Ehkäpä ne housut suorastaan häikäisi ja peitti orastavan kevätauringon alleen, joten ne piti sitten kätkeä 🙁

    Nimetön

    Eiköhän se tiksu saa päättää mitä pukee, kunhan vaatteet on niken tuotteita..nike varmaan vain ’pyysi’ tiksua käyttämään sitä tuotetta..

    Kyllä se vaan niin on, että pukeutumisetiketti on suurin syy siihen, että tavallinen timonen pitää tätä meidän upeaa lajiamme elitistisenä pelleilynä.

    Nimetön

    …I wonder what the poor people are doing right now…

    Mielestäni farkut eivät vaan sovi golfkentälle. Kentällä pitää pukeutua siististi, siistiä mielestäni on esimerkiksi kilpikonnakauluksellinen paita. Jos sinullo on siistit suorathousut ja kilpikonnakauluksellinen t-paita on se enemmän golfin henkä kun 3vuotta vanha (silloin musta pikee) ja lahkeista puhkikuluneet 3vuotta vanhat (silloin tummansiniset) ryppyiset ’suorathousut’.

    Cock pelaa perunaverrkareissa ja ilman paitaa.

    se on mun mielestä ihan ok.

    habitus on todellakin yhtä kova kuin nimimerkki. paidanmkoko on xl ja rasvaa ei vyötäröllä ole.

    Jos en väärin muista kattaa Tiikerin sopimus vain Niken vaatteet, mutta välineillä pelaaminen on Nikelle bonusta. Eiköhän olisi jossain määrin noloa jos Niken Tiger Woods mallisto olisi kaikkien muiden paitsi nimikkopelaajansa päällä.

    Koska mallisto tosiaan on ’Tiikerin oma’ lienee edelleen turvallista sanoa, että mies pitää päällään mitä haluaa.

Esillä 23 viestiä, 26 - 48 (kaikkiaan 48)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #369063 kohteessaPukeutumuinen Golfkentällä

Etusivu Foorumit Yleistä Pukeutumuinen Golfkentällä